10x meer kans op rellen door volk weer eens te betuttelen en mensen weg te sturen dan dat je ze het grasveld op stuurt en muziek toelaat.quote:
Met scherp schieten dan. De lui die daarop afgekomen zijn konden absoluut verwachten dat er geen feest zou komen, als ze dat dan aangrijpen om te rellen omdat ze 'teleurgesteld' zijn, zijn dus alleen op komen dagen om te rellen. En als ze serieus een feest verwachtten zijn ze toch te stom om zich ooit nuttig te maken.quote:
niet zo zeiken. rellen is leukquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Met scherp schieten dan. De lui die daarop afgekomen zijn konden absoluut verwachten dat er geen feest zou komen, als ze dat dan aangrijpen om te rellen omdat ze 'teleurgesteld' zijn, zijn dus alleen op komen dagen om te rellen. En als ze serieus een feest verwachtten zijn ze toch te stom om zich ooit nuttig te maken.
Inderdaad geef ze gewoon het gevoel dat je tolerant bezig bent en de kans op rellen is veel kleiner.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
10x meer kans op rellen door volk weer eens te betuttelen en mensen weg te sturen dan dat je ze het grasveld op stuurt en muziek toelaat.
Foto?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:19 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vraag me vooral af waar die Esther is, die was me toch geil
RT @Projectxharen: RT @chrisklomp: Sfeer begint beetje om te slaan. Tien agenten tegen paar honderd jongerenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:19 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
dat zijn de types die als eerste gaan rellen
Vooral de burgemeester, want hij is diegene die alles verbied.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:19 schreef Eenskijken het volgende:
tyfuspolitie die alles weer moet verpesten
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad geef ze gewoon het gevoel dat je tolerant bezig bent en de kans op rellen is veel kleiner.
Als je een grote groep meteen gaat omringen met ME dan is het wachten tot het eerste bierflesje die kant op vliegt.
Daar kom je nog wel achter als je oud genoeg bent alleen over straat te mogen.quote:
Niemand heeft gecapped verdomme, ik deed het niet omdat ik er van uit ging dat tig anderen dat wel zouden doen....quote:
als je een wapen hebt als agent is dat geen probleemquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
RT @Projectxharen: RT @chrisklomp: Sfeer begint beetje om te slaan. Tien agenten tegen paar honderd jongeren
Ze mogen haren al niet meer in.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef shishdem het volgende:
https://twitter.com/tofpa(...)707791593473/photo/1
beetje kinderachtig om het tegen te houden. Liever een muziekje en een pilsje dan dat ze dadelijk gaan rellenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef shishdem het volgende:
https://twitter.com/tofpa(...)707791593473/photo/1
De beelden zelf zijn hoogstwaarschijnlijk veel eerder gemaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zie een verslaggever 2 maal op RTV Noord 3 mensen in beeld brengen, de meest lege hoek van Haren. En beweren dat er aan andere kant van hek misschien kleine 100 mensen zijn.
En ik zie foto's van honderden mensen en een bomvolle straat.
Dan is het toch duidelijk sjappie
Dat veroorzaken ze sws, veel te overdreven reactie van de politie op dit hele evenementquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:21 schreef gers het volgende:
[..]
beetje kinderachtig om het tegen te houden. Liever een muziekje en een pilsje dan dat ze dadelijk gaan rellen
twitter:sarazao twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:21:08eigenlijk woon ik best wel dichtbij #haren. als jullie daar niet meer binnen mogen, zijn jullie welkom hier... reageer retweet
Vuurwapens mogen ze niet gebruiken tenzij toestemming of levensbedreigende situatiequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:21 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
als je een wapen hebt als agent is dat geen probleem
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:23 schreef Ties02 het volgende:
Ook echt weer typisch Nederlands om dit zo krampachtig te doen
jammer weer..quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vuurwapens mogen ze niet gebruiken tenzij toestemming of levensbedreigende situatie
Project X Haren flopt gigantischquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:17 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Nu straks eens in de gaten houden welke media te vertrouwen zijn en welke niet.. als ze gaan melden dat er bijna niemand kwam weet ik genoeg.
'veel eerder' waren er sowieso ook al 20x meer mensen dan zij laten zienquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De beelden zelf zijn hoogstwaarschijnlijk veel eerder gemaakt.
Wel eerst nadenken.
Waaruit constateer je dat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
'veel eerder' waren er sowieso ook al 20x meer mensen dan zij laten zien
twitter:nosop3 twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:18:14"Het is hier niet zo druk geweest sinds de Tweede Wereldoorlog",aldus een oud vrouwtje uit Haren #projectXharen http://t.co/1nNkwbIj reageer retweet
in die tijd was het ook niet druk trouwensquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef Ties02 het volgende:
twitter:nosop3 twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:18:14"Het is hier niet zo druk geweest sinds de Tweede Wereldoorlog",aldus een oud vrouwtje uit Haren #projectXharen http://t.co/1nNkwbIj reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef Ties02 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |