quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:02 schreef Roguee het volgende:
En het gaat los.
Firefamke @firefamke
RT @HVcalamiteitNL: [FOTO] Eerste foto van afvalbrandje op straat Haren http://h.ulpv.nl/QIiSND #projectx #nieuws #politie #brandweer
Ah sorry dat was ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:04 schreef Lorrelies het volgende:
[..]![]()
Welke mongolen verpesten het daar nou weer?
Dat je dit niet kon zien aankomenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:04 schreef Lorrelies het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tong moet eens van Twitter af gaan.
Dit soort feestjes trekken altijd mongooltjes aan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:04 schreef Lorrelies het volgende:
[..]![]()
jij denkt zeker dat zoveel mensen allemaal heel braaf zijn ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:04 schreef Lorrelies het volgende:
[..]![]()
Ik blijf altijd hopen dat het een keer normaal kan gaan in Nederlandquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:05 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat je dit niet kon zien aankomen
Daarom, maar nu kunnen we genieten van waterkanonnen!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:05 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik blijf altijd hopen dat het een keer normaal kan gaan in Nederland
Maar helaas.
Geef je fout gewoon toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik zou geld betalen om dat te zienquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:07 schreef Crimyclown het volgende:
Bassie komt vanavond ook optreden, hij gaat live een paar kinderen meppen.
Dat was sneller dan ik had gedacht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:06 schreef SidiJalal het volgende:
3 mensen opgepakt. De teller loopt. Steeds meer bierflesjes.richting die hekken met daar achter politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |