Goeie, daar mag een mod dan "Overmorgen 23/09" van maken (svp).quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:00 schreef Overd0se het volgende:
Zaterdag is de Stoute Cross in Nunspeet.
Zondag rond de "kerk tijden" lijkt mij beter, dan is het rustiger in het bos.. Indien er niet teveel touristen komen.
DONE.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goeie, daar mag een mod dan "Overmorgen 23/09" van maken (svp).
Straks is NSpeet een kloon van sjunnieboy en als wij dan de wortels van dat Nunspeterbosje zullen bekijken komt niemand ons ooit zoeken he? Dat realiseer je je wel he?quote:
Mm, ik voel me wel verwant aan Baracuda hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef MindFever het volgende:
Whaha Barracuda die komt echt niet. Die kijkt wel uit. Doet er alles aan om zijn identiteit geheim te houden.
Check.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef MindFever het volgende:
Maar is goed. Ik kom ook. Met mijn Iguana. Die houdt van het bos.
Hoezo ken je hem in persoon soms?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik voel me wel verwant aan Baracuda hoor.
Het wordt toch een split-gezelschap als het doorgaat van sceptics vs believers.
Nee, van zijn/hun stukjes uiteraard.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:02 schreef MindFever het volgende:
[..]
Hoezo ken je hem in persoon soms?
Precies. Dan zou je onderhand moeten weten dat anonimiteit een van zijn hoogste prioriteiten is. Niemand weet wie hij is. Niemand is er nog achter gekomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, van zijn/hun stukjes uiteraard.
Zelf neem ik het topic niet ernstig maar ik hou wel van een wandeling in het bos. Het zijn wel altijd de leukste meets.quote:
Misschien leuk om uit de kast te komen dus...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:04 schreef MindFever het volgende:
[..]
Precies. Dan zou je onderhand moeten weten dat anonimiteit een van zijn hoogste prioriteiten is. Niemand weet wie hij is. Niemand is er nog achter gekomen.
Je komt als stoffelijk overschot?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef MindFever het volgende:
Ik neem sowieso een fles tequila mee. En een aantal blotters lsd voor de liefhebber. Kankerhard trippen daar.
Niet te hoogmoedig worden he.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien leuk om uit de kast te komen dus...
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef MindFever het volgende:
Ik denk dat ik ook een call-girl mee neem.
Als je vriendin kan hè.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef MindFever het volgende:
Ik denk dat ik ook een call-girl mee neem.
Wat is er nou weer mis met call-girls? Beroep jij je nooit op gigolo's dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef heartz het volgende:
[..]ik kom niet
Maar veel succes alvast! Ik zie uit naar manbijthond reportage of watvoor reportage dan ook.![]()
Zonder callgirls uiteraard.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef MindFever het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met call-girls? Beroep jij je nooit op gigolo's dan?
Als ik geen vriend zou hebben, zou ik met je mee gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef MindFever het volgende:
[..]
Als ik jou nou mee uitvraag als date, ga je dan wel mee?
Heb je dm gelezen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
Have fun morgen op de meet, kijk uit naar jullie verslagen
Misschien beter ja, alhoewel je met een paar mensen ook rond kunt kijken toch? Valt nog minder op ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je dm gelezen.
Denk dat weinig mensen toch te porren zijn, op zo korte termijn.
Misschien een andere datum vaststellen?
We hebben nu andere plannen, te weinig mensen die zo kort vantevoren te porren zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien beter ja, alhoewel je met een paar mensen ook rond kunt kijken toch? Valt nog minder op ook.
Zal ik er gewoon HRH-meet van maken? Datum even openlaten?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We hebben nu andere plannen, te weinig mensen die zo kort vantevoren te porren zijn.
Ik zal iig een aantal data voorstellen. Dan kun je de datum misschien ook uit de TT halen?
Wmb kan pas weer zo 21 oktober?
Hoewel liever ook niet, dan wordt het ergens in november pas....
Goed idee, kunnen mensen een voorstel doen voor de datum...quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal ik er gewoon HRH-meet van maken? Datum even openlaten?
Datum nog nader te bepalen; er zijn gewoon te weinig mensen die morgen al daar naar toe willen komen. Wmb misschien pas een mogelijkheid ergens in november?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef RHSEARCHER het volgende:
Yes Ik ben ook aanwezig, en als het goed is zullen er ook een aantal gravers zijn
Aaah duidelijk dan wacht ik dat even af, ben benieuwd wat jullie er nog over kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Datum nog nader te bepalen; er zijn gewoon te weinig mensen die morgen al daar naar toe willen komen. Wmb misschien pas een mogelijkheid ergens in november?
Moet je even mogelijke data hier neer zetten, of kun je ieder weekend?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:21 schreef RHSEARCHER het volgende:
[..]
Aaah duidelijk dan wacht ik dat even af, ben benieuwd wat jullie er nog over kunnen vertellen.
Misschien ben ik er ook wel als ik kan. Lijkt mij wel leuk eens de gezichten te zien achter de nicknames.quote:Op zondag 23 september 2012 19:21 schreef reintuininga het volgende:
Als er een bijeenkomst is kom ik ook.. ben wel nieuwsgierig wie achter de nicks zit...
Hou niet zo van nicks.. dus sta ik er gewoon met mijn eigen naam op..;-)
Ben ook zeer benieuwd naar de man, met de grootste foto collectie van HRH.quote:Op maandag 24 september 2012 10:58 schreef Toppie_ het volgende:
[..]
Misschien ben ik er ook wel als ik kan. Lijkt mij wel leuk eens de gezichten te zien achter de nicknames.
Ik gebruik trouwens ook een nickname, maar het is niet moeilijk om mij te achterhalen. Heb ook niets te verbergen trouwens ...
Dan moet je dat wel doen. Misschien twee data noemen en dan users hun voorkeur laten stemmen in een polletje, oid.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet je even mogelijke data hier neer zetten, of kun je ieder weekend?
Ik zal morgen even nakijken welke data voor mij kunnen, maar zal wrs november pas worden...
Wil je me niet meer kennen?quote:
Dank je voor de complimenten. Heb overigens niet alleen foto's van van het Ronde Huis, maar van diverse plekken in de omgeving. Dus ja, er zat ook wat Ronde Huis tussen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:30 schreef RHSEARCHER het volgende:
[..]
Ben ook zeer benieuwd naar de man, met de grootste foto collectie van HRH.
Je hebt een mooi archief opgesteld
Ja gelukkig heeft iemand zijn huiswerk gedaan, en alle dingen die verloren hadden kunnen gaanquote:Op vrijdag 28 september 2012 07:51 schreef Toppie_ het volgende:
[..]
Dank je voor de complimenten. Heb overigens niet alleen foto's van van het Ronde Huis, maar van diverse plekken in de omgeving. Dus ja, er zat ook wat Ronde Huis tussen.
Bovendien ben ik al jaren geinteresseerd in het huis en zijn omgeving, maar dan meer het huis zelf en de overblijfselen. Van de verhalen kreeg ik pas later te horen en net als iedereen moest ik even slikken toen ik ze las.
Zeg maar je hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:02 schreef RHSEARCHER het volgende:
[..]
Ja gelukkig heeft iemand zijn huiswerk gedaan, en alle dingen die verloren hadden kunnen gaan
toch weten te bewaren.
Het lijkt mij aannemelijk dat u dan ook een Nunspeter bent ? gezien de interesse van de omgeving.
Klopt dit ?
Aaahh duidelijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:04 schreef Toppie_ het volgende:
[..]
Zeg maar je hoor.
Ik zou het een dorpje verderop zoeken. Dus wel binnen de gemeente. Als je onderweg bent vanaf Nunspeet naar die plaats dan kom je langs een bijzondere plek waar je wel een heel forum aan zou kunnen wijden ..... : )
Niet in de ban van wtf , maar misschien wel in de ban van hrh?quote:Op zondag 30 september 2012 14:50 schreef hardcore-gabberr het volgende:
kut sbs 6 die dingen verzint om nieuws te maken. er is hier in nunspeet niemand in de ban van wtf
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel doen. Misschien twee data noemen en dan users hun voorkeur laten stemmen in een polletje, oid.
Sorry, ik raad dit idee gewoon iedereen af. Ik weet dat ik eerder het wel leuk vond maar ik zou dit gewoon echt niet doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef RHSEARCHER het volgende:
Omdat er niemand meer over begint, en het misschien toch wel eens leuk is. Om eens met ze alle bij HRH te lopen, kunnen we misschien de gemoederen laten sudden nu
Mee eens.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Sorry, ik raad dit idee gewoon iedereen af. Ik weet dat ik eerder het wel leuk vond maar ik zou dit gewoon echt niet doen.
Laat het rusten.
Ja hoor. Dat wil ik bestquote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef Staal het volgende:
Wil een mod dit topic misschien even op slot doen. Gewoon dicht een klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |