aanradertjequote:
twitter:NSCommunicatie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:18:14Reist u per trein naar station #Haren? Vergeet dan niet uit te checken alvorens de ME u afvoert. reageer retweet
geil plan. weet niet of dat dat kan ivm reeksen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:20 schreef Pino112 het volgende:
Zullen we weer [Radio3 #3576] doen ipv 3FM? Vorig jaar niet gedaan maar is toch wel bijpassend...
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:20 schreef Pino112 het volgende:
Zullen we weer [Radio3 #3576] doen ipv 3FM? Vorig jaar niet gedaan maar is toch wel bijpassend...
Was het lekker?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Nondeju ik weet bijna nog wat ik heb gegeten toen je werd geboren. *kras*
en toen ik geboren werd? 8-2-82quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Nondeju ik weet bijna nog wat ik heb gegeten toen je werd geboren. *kras*
Het zullen vast aardappelen met groenten zijn geweest, tenzij het woensdag was, dan was het nasi of bami, of als het zaterdag was, macaroni. Of vrijdag of zondag friet.quote:
Dat klinkt zo ongeveer als het 90's ritme van m'n ouders. Ik was dat zo spuugzat op den duurquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zullen vast aardappelen met groenten zijn geweest, tenzij het woensdag was, dan was het nasi of bami, of als het zaterdag was, macaroni. Of vrijdag of zondag friet.
Bij mij thuis hadden ze zo'n ritueel
WIGGLE WIGGLE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |