Gisteren pas? Man man man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren ge-unfollowed. Het werd me allemaal te veel.
ik heb die 2e single van D:Ream nog op single gekocht. U R The Best Thing heette die volgens mij. stonden geloof ook nog 5 of 7 remixen op! dat ding duurde 45minuten!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Wij zetten gewoon die trend keihard door.
Ik heb een Euromast.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
mijn 1e singletjes waren er 4 tegelijk:
The Radios - She goes Nana
Bob de Rooij - Ik heb een Euromast
Ace of Base - Wheel of Fortune
2 Unlimited - Tribal Dance.
en mijn 1e album.... The Greatest of 1993 vol. 3 met oa Freddy Mercury, 4 Non Blondes en Urban Cookie Collective![]()
Ik heb een Euromast heb ik nog geplaybackt met carnaval op school. op 13-jarige leeftijd vol in m'n kruis graaienquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een Euromast.Geweldig.
M'n eerste cd-singletje was 'If' van Janet Jackson. Eerste cassettesingle was Smells like teen spirit.
Ik vond Coen mss nog wel de beste.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef Qunix het volgende:
Ondanks de houterige bewegingen deed Coen het best leuk en DomienWat een meid!
Ik ben begonnen bij The Greatest Hits 1993 vol.2quote:[b]Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/37202]
en mijn 1e album.... The Greatest of 1993 vol. 3 met oa Freddy Mercury, 4 Non Blondes en Urban Cookie Collective![]()
was het met I'm a Scatman of met Scatman's World?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:45 schreef CindieY het volgende:
Mijn eerste cd was een verzamelaar met hits/muziek zoals Scatman. Ik kan zo ongeveer nog uit m'n geheugen opdiepen hoe het hoesje er uit zag, maar ik heb geen idee meer hoe dat album heette.
Neenee, het was een verzamelaar, maar Scatman stond er opquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was het met I'm a Scatman of met Scatman's World?
papapapa ski badababap, badabadabap, ski badapapapquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neenee, het was een verzamelaar, maar Scatman stond er op
Als ik een liedje voorbij komen, weet ik zeker dat ik weer herinner dat die er ook op stond, maar nu kom ik niet verder dan datquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
papapapa ski badababap, badabadabap, ski badapapap![]()
![]()
profiteur!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:48 schreef Cee het volgende:
M'n eerste cd had ik gewonnen. Via radio 3.
En de 4 erna ook.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Bitter Sweet Symphony, zelfs als kleine asskicker zat ik aandachtig naar die man te kijken die voor niemand opzij ging, behalve dan die vrouw met krukken (oeps, daar gaat het idee van de videoclip.)
clip is vet, nummer vind ik niks meer. vroeger wel, tegenwoordig word ik er niet warm of koud meer vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Bitter Sweet Symphony, zelfs als kleine asskicker zat ik aandachtig naar die man te kijken die voor niemand opzij ging, behalve dan die vrouw met krukken (oeps, daar gaat het idee van de videoclip.)
Ik had ook nog geen cd-speler maar gelukkig kregen we al snel een heuse stereo-toren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef Sersjee het volgende:
Mijn eerste:
[ afbeelding ]
Ik had nog geeneens een cd-speler toen ik die kreeg...
Puur kippenvel, al bij het introquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
clip is vet, nummer vind ik niks meer. vroeger wel, tegenwoordig word ik er niet warm of koud meer van
dan moet je nog vrijgezel zijn....wel geluk in t spel, maar niet in de liefdequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had ook nog geen cd-speler maar gelukkig kregen we al snel een heuse stereo-toren.
Die m'n moeder had gewonnen.Het zit in de genen.
Oh ligt het daaraan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet je nog vrijgezel zijn....wel geluk in t spel, maar niet in de liefde
Fijne avondquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:54 schreef minthy het volgende:
Fijne avond, ik ga een avond ergens op een bank hangen
ach, misschien heb je wel liever prijzen dan een levenspartnerquote:
hang ze!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:54 schreef minthy het volgende:
Fijne avond, ik ga een avond ergens op een bank hangen
Maar nieuwe liedjes lukt me dat dan weer niet bijquote:
Call me maybe lukt welquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar nieuwe liedjes lukt me dat dan weer niet bij.
Dat is een liedje, van toen ken ik er meerderequote:
Oh, ik brul alles mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar nieuwe liedjes lukt me dat dan weer niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |