haten op aandachtshoeren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mileytalentloze aandachtshoer
liever nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:12 schreef AppelCake het volgende:
Maar wil iemand mijn sportoutfit zien?
Ja best. maar wil je dan wel je kop wegshoppen, vind het lullig als je een ban krijgt voor het posten van gorequote:Op vrijdag 21 september 2012 19:12 schreef AppelCake het volgende:
Maar wil iemand mijn sportoutfit zien?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja best. maar wil je dan wel je kop wegshoppen, vind het lullig als je een ban krijgt voor het posten van gore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:14 schreef Dimens het volgende:
Het aantal Haren topics. Net zo kansloos als het hele evenement zelf.Ik denk dat je in LIF heel wat topics over haren tegenkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ze is bang dat je naar Haren gaat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik mag niet weg van mijn moeder vanavond
Gewoon gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik mag niet weg van mijn moeder vanavond
Misschien een topic voor jou?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het enige goede aan Miley is het feit dat ik aan Flips moet denken als ik iets over dr zie/lees/hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |