abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117124580
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

zodat ze hun bijdehandte arrogante bek open kunnen trekken en een wettelijke grondslag neer kunnen leggen.
Ik haat kakkers, en de studentenverenigingen die kakkers creeren :r
eens
Het moet niet gekker worden!
pi_117124596
Ik studeer zelf IBO (variant van politicologie) in Leiden en er zitten heel erg weinig kakkers.
pi_117140030
Rechten, bedrijfskunde, geneeskunde, daar zul je er veel tegen komen. Ik heb geen enkel probleem met kakkers, behalve als het gasten zijn die zich bewust proberen te gedragen als kakker. Van die debielen die in pak naar de hun colleges komen maar stiekem uit purmerend komen.
pi_117143950
quote:
Van die debielen die in pak naar de hun colleges komen
Ik had op de middelbare school een idioot die in een pak naar examens en mentorgesprekken kwam :')
#freefrederike
pi_117144400
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 18:55 schreef PizzaMizza het volgende:
Waarom doen al die kakkers rechten? Ik snap dat niet :')
Kost niet zo veel tijd :9
pi_117149473
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef Rummikub het volgende:

[..]

Kost niet zo veel tijd :9
Dat valt toch wel mee hoor. Je moet genoeg doen, alleen wat je moet doen is niet zo moeilijk.
#freefrederike
pi_117149728
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 19:01 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee maar als je vwo hebt gedaan heb je toch wel enige hersens om na te kunnen denken? Zoveel rechten studenten in zo'n klein land. :') Hoe kan je ooit zo dom zijn om zo'n studie te kiezen als je zo'n klein werkveld hebt
Wat een onzin.. Rechtenstudie heeft best een groot werkveld.. Weliswaar niet allemaal meteen op niveau, en als je verwacht meteen het interessante advocaatje op een groot kantoor met een duur pak kan spelen dan kom je bedrogen uit inderdaad..

Maar, vooral als je jezelf oriënteert op fiscaal/belasting/publiek recht is er genoeg kans op de markt. Wat dat betreft kun je beter een economische/psychologie/communicatiestudie in twijfel trekken, aangezien rechtenstudenten met een fiscaal tintje volgens mij veel breder opgeleid zijn dan puur bedrijfskundige of commerciële mensen..

Een technische studie is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd, ik zou daar nooit slagen bijvoorbeeld.
pi_117149929
Ontopic overigens : Vrijwel elke mainstream studie kent kakkers, omdat kakkers over het algemeen mensen zijn die niet van de bewandelde paden afwijken en niet bepaald open minded zijn...

Studies als geschiedenis, aardwetenschappen, antropologie, politicologie en pedagogiek vind je over het algemeen veel meer alternatieve types dan bij rechten/bedrijfskunde oid..

Overigens is het juist bij dat soort studies, dat de vijver om uit te kiezen ook erg klein is. Tenzij je fulltime op een basis/middelbare school aan de slag wild oid. Maar studeer je daarvoor aan een universiteit?
pi_117150230
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 14:38 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee hoor. Je moet genoeg doen, alleen wat je moet doen is niet zo moeilijk.
Jij hebt wel een grote mond over allerlei studies he? Rechten is maar gemakkelijk, ik herinner me een topic over geneeskunde dat maar een faalstudie is, waar je ook van de hoogste toren liep te blazen dat jij al meer hebt bereikt dan iedereen op dit forum ooit kan bereiken..

Mensen die echt wat bereikt hebben gedragen zich niet zoals jij, en al helemaal niet anoniem op een forum. Volgen mij ben jij een gefrustreerd mannetje..
pi_117150931
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 20:38 schreef Amun90 het volgende:
Universiteit van Leiden heeft een hoog kakkergehalte vergeleken met andere uni's.
Maar Minervanen die piepen tegenwoordig iets minder

quote:
LEIDEN - De sociëteit van de studentenvereniging Minerva in Leiden moet van de gemeente vanaf vrijdag twee weken dicht. De Leidse burgemeester Henri Lenferink vindt het gebouw niet veilig. Afgelopen weekeinde moest de politie het pand nog ontruimen toen er na het afsteken van vuurwerk brand uitbrak.

Minerva moet nu van de gemeente een plan opstellen waarin staat hoe de sociëteit veilig kan worden. Als de burgemeester dit plan niet bevalt, kan de sociëteit nog langer dicht gaan.

De brand van dit weekeinde was de laatste in een reeks incidenten waaruit Lenferink concludeerde dat het bestuur van Minerva tekort schiet als het gaat om de veiligheid. In de nacht van vrijdag op zaterdag vlogen meubels en gordijnen in de sociëteit in brand en brak er paniek uit onder de ongeveer vijfhonderd aanwezigen.

Minerva moet nu duidelijk maken hoe dit soort incidenten voorkomen kunnen worden. Dan gaat het erom hoe de vereniging omgaat met drank, het toelaten van personen en bereikbaarheid bij ernstige incidenten. Als Minerva snel met een goed plan komt, kan de sociëteit binnen twee weken weer open.
Maar om op de vraag terug te komen: Rechten en Leiden.

.
pi_117152958
liever onder de stront, dan tussen de kak :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117175414
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:45 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Wat een onzin.. Rechtenstudie heeft best een groot werkveld.. Weliswaar niet allemaal meteen op niveau, en als je verwacht meteen het interessante advocaatje op een groot kantoor met een duur pak kan spelen dan kom je bedrogen uit inderdaad..

Maar, vooral als je jezelf oriënteert op fiscaal/belasting/publiek recht is er genoeg kans op de markt. Wat dat betreft kun je beter een economische/psychologie/communicatiestudie in twijfel trekken, aangezien rechtenstudenten met een fiscaal tintje volgens mij veel breder opgeleid zijn dan puur bedrijfskundige of commerciële mensen..

Een technische studie is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd, ik zou daar nooit slagen bijvoorbeeld.
Volgens mij weet jij dus helemaal niet hoe economische studies in elkaar steken als je denkt dat ze in twijfel getrokken kunnen worden :')

Rechten is 1 van de opleiding waar cum laude op moet komen, juist omdat zoveel mensen 't doen, en zo te zien weet je ook helemaal niet hoe commerciele opleidingen in elkaar steken als je denkt dat rechtenstudenten beter opgeleid worden met een grotere werkveld.

Jullie rechtenstudenten denken altijd dat jullie breed opgeleid worden met veel kans op verschillende banen maar nadat je bent afgestudeerd zal je merken hoe 't er echt uitziet. Tegenwoordig is er ook al een hbo-variant op rechten waardoor jullie NOG meer concurrentie hebben. Hou toch eens op met dromen.

En als ik het op jouw manier moet bekijken dan is er voor elke studie wel genoeg werk te vinden :') Natuurlijk is er genoeg werk te vinden, maar is dat op niveau? Het lijkt me niet dat een universitair opgeleide staat te popelen om rechtbank werk te doen die mbo'ers ook kunnen doen. Sowieso val je door de mand. Je zegt:

quote:
fiscaal/belasting/publiek
Terwijl fiscaal en belasting hetzelfde is :') Trouwens, dat mooie droompje van jou waarin mensen veel werk zullen vinden (zogenaamd ook nog eens op niveau :') ) is mooi aan 't vergaan want er is een explosieve groei naar fiscaal recht aangezien iedereen inmiddels weet dat strafrecht een put is waar geen water in te vinden is.
#freefrederike
pi_117175785
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:59 schreef Gengar het volgende:

[..]

Jij hebt wel een grote mond over allerlei studies he? Rechten is maar gemakkelijk, ik herinner me een topic over geneeskunde dat maar een faalstudie is, waar je ook van de hoogste toren liep te blazen dat jij al meer hebt bereikt dan iedereen op dit forum ooit kan bereiken..

Mensen die echt wat bereikt hebben gedragen zich niet zoals jij, en al helemaal niet anoniem op een forum. Volgen mij ben jij een gefrustreerd mannetje..
Volgens mij ben je een idioot aangezien ik nooit heb gezegd dat ik meer bereikt hebt dan iedereen op dit forum. Ik had 't enkel op een aantal users in dat topic, en dat klopt ook.

Ik ben geen gefrustreerd mannetje want rechten is ook een makkelijke opleiding en dat is algemeen bekend. Als jij rechten moeilijk vindt, dat kan best, maar dat geldt niet voor iedereen. Mensen verschillen van intelligentie en als jij dat niet kan accepteren is dat jammer voor jou maar ik moet je helaas uit je dromen halen. Ik moet ook accepteren dat einstein slimmer en intelligenter was dan ik ooit zal zijn, dan ga ik ook niet allemaal onzin verkondigen dat dat niet waar is.

Nogmaals, jij mag rechten moeilijk vinden maar dat geldt niet voor mij.

Ik heb trouwens nooit gezegd dat geneeskunde makkelijk was maar alleen dat geneeskunde niet academisch georiënteerd is en erg veredeld is(wat ook waar is).

Blijkbaar ben jij heel erg slecht in begrijpend lezen, dat kan ik niet anders opmaken aangezien jij allemaal onzin haalt uit mijn posts die ik nooit heb gezegd. Doe jij toevallig mbo?
#freefrederike
pi_117176272
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een idioot aangezien ik nooit heb gezegd dat ik meer bereikt hebt dan iedereen op dit forum. Ik had 't enkel op een aantal users in dat topic, en dat klopt ook.

Ik ben geen gefrustreerd mannetje want rechten is ook een makkelijke opleiding en dat is algemeen bekend. Als jij rechten moeilijk vindt, dat kan best, maar dat geldt niet voor iedereen. Mensen verschillen van intelligentie en als jij dat niet kan accepteren is dat jammer voor jou maar ik moet je helaas uit je dromen halen. Ik moet ook accepteren dat einstein slimmer en intelligenter was dan ik ooit zal zijn, dan ga ik ook niet allemaal onzin verkondigen dat dat niet waar is.

Nogmaals, jij mag rechten moeilijk vinden maar dat geldt niet voor mij.

Ik heb trouwens nooit gezegd dat geneeskunde makkelijk was maar alleen dat geneeskunde niet academisch georiënteerd is en erg veredeld is(wat ook waar is).

Blijkbaar ben jij heel erg slecht in begrijpend lezen, dat kan ik niet anders opmaken aangezien jij allemaal onzin haalt uit mijn posts die ik nooit heb gezegd. Doe jij toevallig mbo?
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef PizzaMizza het volgende:
Overhyped, makkelijk en beroepsgericht(ipv academisch).

Dat zijn de juiste woorden om deze veredelde hbo-opleiding te beschrijven.

Ik snap niet waarom mensen zo een 'hoog' aanzien hebben voor geneeskunde studenten. Het is een van de grootste faal-opleidingen in het Nederlandse onderwijs. Het is niet eens een academie waardig, maar meer een hbo, en dan heb ik het niet eens over het feit dat het wordt gezien door 't domme volk als een moeilijke opleiding, terwijl 't amper iets voorstelt.

Geneeskunde = Uit-je-hoofd-stampen-kunde.
Ik weet niet precies wat er aan de hand is met je, maar je hebt een behoorlijk grote mond, en dat op internet. Ik word meteen een idioot genoemd, dit alleen al getuigt ervan dat jij absoluut niet het recht hebt om rechten/geneeskundestudenten op welke manier dan ook af te zeiken.

Sowieso is een kenmerk van mensen die veel bereikt hebben, dat ze nooit de behoefte voelen om andere mensen naar beneden te halen.
Hetgeen wat jij nu doet ( met het overmatig gebruik van de :') emoticon ), een heel betoog schrijven dat erop neerkomt dat rechtenstudenten maar beter meteen hun diploma in de sloot kunnen gooien, (en waarschijnlijk hoop je dit nog echt ook) is een typisch voorbeeld van frustratie die hoogstwaarschijnlijk voortkomt uit onzekerheid over jezelf.

Als je zelf sterk in je schoenen zou staan, en je daadwerkelijk veel bereikt hebt, dan ben je ook veel meer in staat om andere mensen iets te gunnen, hetgeen jij overduidelijk niet doet want volgens mij wrijf jij in je handjes als je iemand met een rechtenstudie ziet die maar niet aan een baan kan komen...
pi_117176743
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij dus helemaal niet hoe economische studies in elkaar steken als je denkt dat ze in twijfel getrokken kunnen worden :')

Rechten is 1 van de opleiding waar cum laude op moet komen, juist omdat zoveel mensen 't doen, en zo te zien weet je ook helemaal niet hoe commerciele opleidingen in elkaar steken als je denkt dat rechtenstudenten beter opgeleid worden met een grotere werkveld.

Jullie rechtenstudenten denken altijd dat jullie breed opgeleid worden met veel kans op verschillende banen maar nadat je bent afgestudeerd zal je merken hoe 't er echt uitziet. Tegenwoordig is er ook al een hbo-variant op rechten waardoor jullie NOG meer concurrentie hebben. Hou toch eens op met dromen.

En als ik het op jouw manier moet bekijken dan is er voor elke studie wel genoeg werk te vinden :') Natuurlijk is er genoeg werk te vinden, maar is dat op niveau? Het lijkt me niet dat een universitair opgeleide staat te popelen om rechtbank werk te doen die mbo'ers ook kunnen doen. Sowieso val je door de mand. Je zegt:

[..]

Terwijl fiscaal en belasting hetzelfde is :') Trouwens, dat mooie droompje van jou waarin mensen veel werk zullen vinden (zogenaamd ook nog eens op niveau :') ) is mooi aan 't vergaan want er is een explosieve groei naar fiscaal recht aangezien iedereen inmiddels weet dat strafrecht een put is waar geen water in te vinden is.
Ga er verder niet te veel woorden meer aan vuil maken, maar iedereen op dit forum met een beetje hersenen en mensenkennis kijkt echt zo door je heen man..

Een signature waarmee je jezelf probeert voor te doen als een Einstein kenner, een vrouwenverslinder, topics waar je gigantisch hoog van de toren blaast over hoe veel je zelf bereikt hebt, en hoe dom en kansloos anderen zijn, iedereen snapt dat dit soort mensen in het echt juist alles behalve succesvol zijn..

Behalve jijzelf helaas. Maar verstand komt met de jaren.. Heb 4/5 jaar geleden ook wel eens iets getypt waarvan ik nu denk my god..

Overigens is fiscaal recht een aparte studie op mijn universiteit, en belastingrecht slechts een minorprofiel. Dat is waar ik op doelde.
pi_117177217
quote:
Ik weet niet precies wat er aan de hand is met je, maar je hebt een behoorlijk grote mond, en dat op internet. Ik word meteen een idioot genoemd, dit alleen al getuigt ervan dat jij absoluut niet het recht hebt om rechten/geneeskundestudenten op welke manier dan ook af te zeiken.
Kijk, dit bedoel ik nou. :') Conclusies trekken op grond van taalgebruik. Wat wil je zeggen nou? Dat succesvolle mensen nooit luidruchtig zijn? Volgens mij kijk jij dan niet genoeg naar politieke debatten :?

quote:
Sowieso is een kenmerk van mensen die veel bereikt hebben, dat ze nooit de behoefte voelen om andere mensen naar beneden te halen.
Lieve schat, er is een groot verschil tussen mensen proberen neer te halen en mensen op hun plek te wijzen. Learn the difference.

quote:
Hetgeen wat jij nu doet ( met het overmatig gebruik van de emoticon ), een heel betoog schrijven dat erop neerkomt dat rechtenstudenten maar beter meteen hun diploma in de sloot kunnen gooien, (en waarschijnlijk hoop je dit nog echt ook) is een typisch voorbeeld van frustratie die hoogstwaarschijnlijk voortkomt uit onzekerheid over jezelf.
Of het is een reality check aangezien het bijna een feit is dat rechten geen moeilijke studie is. Bovendien doen veel te veel mensen rechten. Dat hoef ik jou eigenlijk niet eens te vertellen, dat weet je.

quote:
Als je zelf sterk in je schoenen zou staan, en je daadwerkelijk veel bereikt hebt, dan ben je ook veel meer in staat om andere mensen iets te gunnen, hetgeen jij overduidelijk niet doet want volgens mij wrijf jij in je handjes als je iemand met een rechtenstudie ziet die maar niet aan een baan kan komen...
Volgens mij begrijp jij totaal niks. Ik probeer rechtenstudenten juist zoveel mogelijk wakker te schudden door reality-checks maar ze zien 't maar niet, en dat frustreert mij namelijk want diezelfde studenten komen over een paar jaar niet aan werk waardoor sommigen dus in uitkeringen ed terecht komen. Ze 'ontmoedigen' een betere economie.

Het is een feit dat ik kritisch ben tegenover een studie als rechten, en dat blijf ik ook. Dat rechtenstudenten dat niet willen is hun probleem. ;)
#freefrederike
pi_117177403
quote:
Ga er verder niet te veel woorden meer aan vuil maken, maar iedereen op dit forum met een beetje hersenen en mensenkennis kijkt echt zo door je heen man..

Een signature waarmee je jezelf probeert voor te doen als een Einstein kenner, een vrouwenverslinder, topics waar je gigantisch hoog van de toren blaast over hoe veel je zelf bereikt hebt, en hoe dom en kansloos anderen zijn, iedereen snapt dat dit soort mensen in het echt juist alles behalve succesvol zijn..
Wat een klinkklare onzin wat je aan het vertellen bent. Een Einstein-kenner? :? Bovendien; als ik mensen op hun plek wil zetten, dan doe ik dat. Als jij dat ziet als beledigend, tja sorry. Life goes on. Bewijs mij dan het tegendeel.

Nee, hoor ik dan. '' Dat hoeft namelijk niet '' of '' Ik ga er geen woorden aan vuil maken ''. Waarmee je eigenlijk dus bedoelt: '' Ik heb geen bewijs ''.

quote:
Overigens is fiscaal recht een aparte studie op mijn universiteit, en belastingrecht slechts een minorprofiel. Dat is waar ik op doelde.
Schrijf 't dan ook apart en niet naast elkaar. Je bent nu aan het doen alsof 1 minor staat voor een werkveldvergroting van superieure grootte.

Je doet een studie als rechten en kan niet eens duidelijk zijn, hoe grappig is dat? :') Bewijst maar weer eens wat voor studenten er op een studie als rechten zitten. :')
#freefrederike
pi_117177685
Ok.
pi_117178760
Achja, nu weer terug on-topic. Duidelijk is dat Leiden dus koploper is.
#freefrederike
pi_139396847
UvA of universiteit Leiden
En tweede plaats Utrecht denk ik, of is dat meer een blanke studie dan een kakkersstudie?
En dan bedoel ik natuurlijk faculteiten als rechten, geneeskunde, economie et cetera
pi_139396911
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Geen idee, maar TU Delft schijnt wel erg te zijn :')
IS TOCH SJIEK TU DELFT
ik moet bij delft denken aan autisme :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')