ze hadden nooit het imago "studentenstad" moeten ontwikkelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:07 schreef Jesse_ het volgende:
Ze hadden de tram nooit weg moeten doen
klopt. Heel veel thuiswonende scholieren zitten er wel inquote:Op woensdag 26 september 2012 14:09 schreef Jesse_ het volgende:
Zitten weinig studenten in die bussen hoor.
want die kunnen met hun gratis OV bij de fietsenmaker een gratis fiets ophalen?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:09 schreef Jesse_ het volgende:
Zitten weinig studenten in die bussen hoor.
Oosterstraat en Gelkinge vallen nog wel mee. Brugstraat is gevaarlijker, zeker als er ook nog geparkeerde vrachtwagens staan.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:12 schreef BorisDeLul het volgende:
Nou, lekker is dat. Nog meer bussen de komende jaren. En ik kom al zo graag met de fiets in de Brugstraat en Oosterstraat (not).
Of al die Oosterparkers naar blauwe stad schoppen, de boel platgooien, asfalteren en er een transferium van maken. Beste plan ooit.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ben er echt voorstander van om het geld dat ze nu gebruiken voor de zogenaamde "groei" van de stad te gebruiken om die groei tegen te houden en de stad leefbaar te houden voor de stadjers ipv groningen perse (inter)nationaal op de kaart te moeten zetten
Ja, mooi is dat.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oosterstraat en Gelkinge vallen nog wel mee. Brugstraat is gevaarlijker, zeker als er ook nog geparkeerde vrachtwagens staan.
Volle bussen de midden op de stoep staan, omdat hun collega er anders niet langs kan bijvoorbeeld
Toch mooi, zo'n Imca Marinapad? Alleen kan de VVD de natuur niet echt waarderenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
lees op teletekst dat de VVD boos is omdat de provincie maar liefst 500!!!! euro beschikbaar stelde voor een wandelpad voor lesbo's
hoe sneu ben je dan
De Oosterpark is een winnaarswijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef BorisDeLul het volgende:
Oosterpark omheinen, afsteken en richting Pekela duwen. Voelen jullie je vast thuis.
Mag hopen dat het in oosterpark was.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zat net weer zo'n fietser stoer te doen in de straat, maar als het puntje bij paaltje komt durven ze nooit af te stappen
natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 19:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mag hopen dat het in oosterpark was.
Staat bekend als Prachtwijk hequote:Op woensdag 26 september 2012 19:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mag hopen dat het in oosterpark was.
Grapjasquote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef Renesite het volgende:
Mogen wij dan ook stemmen? Dan stem ik op Wilders
Gewoon naar Hoogkerk sturenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef Renesite het volgende:
Negatief doen over Oosterpark! Ik bedoel, elke stad heeft zo zijn afvoerput met uitschot en andere klapjosties. Ik bedoel, om die kanslozen af te gaan splitsen en te verdelen over Helpman, Villabuurt, De Hunze, Het van Starkenborgh, Reitdiep en Oosterpoort is ook te ver.
Daar zit al te veelquote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon naar Hoogkerk sturen
Denk om je hart joh! (en je knie)quote:Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar ik hanteer de volgende regels hier in oosterpark:
je loopt/fietst/rijdt me niet in de weg.
je doet niet stoer tegen me.
je bemoeit je met je eigen zaken
en geen gedoe/herrie in en om mijn huis.
en je zwaait niet met wapens in mijn buurt en brengt ze ook niet m'n huis in
denk dat elke oosterparker wel dit soort regels kent, hou je je daaraan dan heb je van ons geen last.
hou je je daar niet aan dan vraag je gewoon om problemen
die regels gelden trouwens alleen hier in oosterpark voor mij
als ik hier ergens op de stoep loop en jij fiets me in de weg op de stoep, dan trap ik je van je fiets af
loop ik in een andere wijk en er fiets me iemand in de weg dan niet.
op die manier moet je zelf zorgen dat er rust en duidelijkheid in je wijk is.
er zijn ook wijken die vol zitten met hangjeugd uit de hele stad omdat die mensen uit die wijk er niks aan doen
dan heb ik liever dat ik af en toe m'n bek open moet trekken dan elke avond die hangjeugd voor de deur
wat is dat nou weer voor een zinloze post?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Denk om je hart joh! (en je knie)
Kom naar mijn wijk dan jonge met zulke praat, ik trap je van je brommer!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een zinloze post?
nee, dat probeer ik juist te zeggenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kom naar mijn wijk dan jonge met zulke praat, ik trap je van je brommer!
Oosterpark vind ik dan ook wel een fijne wijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, dat probeer ik juist te zeggen
het tuig van oosterpark blijft hier lekker en bewaakt hier op z'n eigen manier de orde en gaat niet andere mensen lastig vallen
dat zijn de bontkraagjes en ander tuig, vaak jonge gastjes en die heb je hier bijna niet
dat is het ook zekerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Oosterpark vind ik dan ook wel een fijne wijk.
Om ze weer op te rapen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar B&W gevallen, dan moet rehwinkel ook stoppen?
nee. Hij is door de kroon benoemd en niet door het volk gekozen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar B&W gevallen, dan moet rehwinkel ook stoppen?
mooi, hij heeft net de sporen van de vorige (wallrave ofzo was het?) een beetje opgeruimdquote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee. Hij is door de kroon benoemd en niet door het volk gekozen.
Nee. Wallrage, zo heet 'ie.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mooi, hij heeft net de sporen van de vorige (wallrave ofzo was het?) een beetje opgeruimd
dat ie nu de stad een beetje op orde kan brengen![]()
maar die tram vond ik al zo'n achterlijk plan en er was zoveel weerstand tegen, geen wonder dat het ze de kop kost
die jaquote:
het moet voor 2020 besteed zijn, dus er komt wel wat voor in de plaats. Anders de gaskraan maar dichtdraaienquote:Op donderdag 27 september 2012 00:33 schreef nietzman het volgende:
Leuk man, en wat gaan we nu doen voor de centen die we uit het westen terugkregen voor ons gas die we in die tram zouden steken?
Ohja, NIKS.
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het moet voor 2020 besteed zijn, dus er komt wel wat voor in de plaats. Anders de gaskraan maar dichtdraaien
Ik zeg besteden aan een mooie (snelle) spoorverbinding naar Bremen (en Hamburg, Berlijn, Warschau, Baltische Staten, Moskou, Beijing).quote:Op donderdag 27 september 2012 00:33 schreef nietzman het volgende:
Leuk man, en wat gaan we nu doen voor de centen die we uit het westen terugkregen voor ons gas die we in die tram zouden steken?
Ohja, NIKS.
Dat is zeker nuttig en je moet een ideaalbeeld hebben voor je eigen woonomgeving, toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:10 schreef nietzman het volgende:
Ja want dat is nuttiger dan die zweeftrein die ons ook al door de neus geboord werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |