SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Daar was ik een keer op schoolreisjequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:41 schreef pascal08 het volgende:
Wie komt er allemaal naar Wieringerwerf?
Wat is daar te doen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:41 schreef pascal08 het volgende:
Wie komt er allemaal naar Wieringerwerf?
Woont GJE tog vlakbij?quote:
Dafuqquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:42 schreef TheFastOne het volgende:
Vrienden van me zitten nu serieus in de trein vanuit Rotterdam richting Haren![]()
Echt te triest gewoon.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:42 schreef jepperdeprep het volgende:
Het enige wat je op die livestream chat leest is kanker kanker kanker kanker![]()
Dan kunnen ze nog net het einde meepakken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:42 schreef TheFastOne het volgende:
Vrienden van me zitten nu serieus in de trein vanuit Rotterdam richting Haren![]()
Kanon klappen bij het speeltuintje ofzooo.quote:
Ja, die is even een sjekkie aan het pielenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef Rijst het volgende:
Deze man kwam net toch voor de camera?
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef Rijst het volgende:
Deze man kwam net toch voor de camera?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waarom staat de camera op de grond??
ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef Maver24 het volgende:
ik hoor geen geluid meer, jullie ook ??
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:45 schreef Maver24 het volgende:
ik hoor geen geluid meer, jullie ook ??
Neequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef poker4lifee het volgende:
kan een LF 9 chem in de spits krijgen met genoeg links?
Gewoon een LF>ST kaartje erop. #GJEquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:46 schreef poker4lifee het volgende:
kan een LF 9 chem in de spits krijgen met genoeg links?
die zocht ik net maar kon er geen 1 vinden, zat op pagina 40 ofzo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon een LF>ST kaartje erop. #GJE
webapp is al de hele dag vertieftquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Hee hallo, EA wat is dit nou.
Ik heb een speler verkocht, hij is weg uit mijn TP maar ik heb de coins niet gehad
Nee, dan gaat ie alleen zeuren, waardoor 'ie even onbestuurbaar wordt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
Pakt hij met de laatste trait sneller geel?
[ afbeelding ]
In Fifa 13 heb je kans dat je spelers gaan klagen bij de scheids en dan kan je geel krijgen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat is als hij vindt dat het een overtreding oid was dat hij dan onbestuurbaar wordt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
nee man, dat is dat ie met z'n handen in de lucht loopt te huilen en hij dus ff niet meedoet aan het spelquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Oja klopt had je in Fifa 12 ook. Wist niet dat dat een trait wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dan gaat ie alleen zeuren, waardoor 'ie even onbestuurbaar wordt.
Ik word er ook de hele tijd uitgegooitquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
webapp is al de hele dag vertieft
Ja gek hé.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:48 schreef Johnbon het volgende:
kreeg toenstraks geel toen ik tegen een vriend de demo speelde omdat de muur te snel uit kwam
Vario is er al uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:42 schreef vandermar het volgende:
Ram gewoon die vario ring eruit als je sneller wilt. Niet piepen als je gepakt wordt. Zet je er een schakelaartje op dan wordt je alsnog gepakt en mag je terplekke de bende eraf slopen
De rijinstructeur zei iets van dat je iets bij de bouwmarkt moest kopen. met een sleutel/ijzer pinnetje, en dat je die gewoon weg moet gooien als je de rollerbank zietquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en je wordt altijd gepakt. Ze zijn niet achterlijk hoor
Dat is mooi vertieft als je zo'n speler hebt, elke wedstrijd met een man minderquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat is weer zo iets dat te moeilijk is gemaakt en je altijd geel krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |