Nu mag ik naast je in badje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Shotgun?
Ik ga wel gewoon lekker paardrijden en daarna uitrusten in bad. Een heet bad, love it
.
Had gekund toch? Ik ken meerdere dames die echt een beest in bed zijn, maar hun uitgang echt als uitgang willen houden.quote:
Dacht dat russisch met borsten wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu mag ik naast je in badje.
[..]
Had gekund toch? Ik ken meerdere dames die echt een beest in bed zijn, maar hun uitgang echt als uitgang willen houden.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Giechelende vrouwDan hebben we wat in gemeen
jeej
![]()
![]()
![]()
en ze is lekker
![]()
![]()
![]()
![]()
Hook me up scotty
lalala
Ik zal haar zeggen dat twee fok!kers in haar geinteresseerd zijn!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat maar doorkomen.Dat giechelen leert ze wel af.
Uitgang is Grieks.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu mag ik naast je in badje.
[..]
Had gekund toch? Ik ken meerdere dames die echt een beest in bed zijn, maar hun uitgang echt als uitgang willen houden.
Dat is op zijn Grieksquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Dacht dat russisch met borsten was
Stoere praat, maar Russische seks heeft niks met anale seks te maken. Dat is op z'n Grieks.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:26 schreef Murdera het volgende:
quote:
Denk dat ik het goed heb.. Ik vertrouw erop dat Airwin wel weet waar hij over praatquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stoere praat, maar Russische seks heeft niks met anale seks te maken. Dat is op z'n Grieks.
Je hebt het goed. Van zo'n intelligente dame als jij had ik ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:29 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ik het goed heb.. Ik vertrouw erop dat Airwin wel weet waar hij over praat![]()
![]()
Heb je het nu over mij?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het goed. Van zo'n intelligente dame als jij had ik ook niet anders verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Slijmbal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het goed. Van zo'n intelligente dame als jij had ik ook niet anders verwacht.
Ik heb me vergistquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:29 schreef Evie het volgende:
Denk dat ik het goed heb.. Ik vertrouw erop dat Airwin wel weet waar hij over praat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
Heb je het nu over mij?
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast vind ik je ook regelmatig een irritante, naïeve, wereldvreemde zeikmuts hoor. Dus voel je vooral niet teveel geliefd.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Relax mormeltje van mij.quote:
quote:
Komt wel goed schatje.. dat houd ik ook lekker hoog dat gezeikquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja!Daarnaast vind ik je ook regelmatig een irritante, naïeve, wereldvreemde zeikmuts hoor. Dus voel je vooral niet teveel geliefd.
Netjes van je muhaha!quote:
Ik heb me direct ingelezen in de materiequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
Netjes van je muhaha!Had ik niet van je verwacht
Zijn bloed zat waarschijnlijk net ergens anders toen hij die post maakte.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
Netjes van je muhaha!Had ik niet van je verwacht
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja!Daarnaast vind ik je ook regelmatig een irritante, naïeve, wereldvreemde zeikmuts hoor. Dus voel je vooral niet teveel geliefd.
Zolang je nog tijd hebt om hier te posten...quote:
Wat is op zn zweeds? (ik doe niet aan seks voorlopigquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb me direct ingelezen in de materie
Zullen we het op zijn Zweeds doen?
Ik geniet van de momenten dat ik mijn ondertitel in de praktijk kan brengen.quote:
Hihihihiquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn bloed zat waarschijnlijk net ergens anders toen hij die post maakte.
Hey don't spoil itquote:
Ik wacht tot ma terug komtquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je nog tijd hebt om hier te posten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |