Hoofddirectoraat voor opvoedings- en werkkampenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met cyrillisch schrift..kan je dat vertalen?
Wat is de vertaling?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoofddirectoraat voor opvoedings- en werkkampen
Misschien zegt Goelag je meer?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Directoraat-Generaal van correctieve werkkampen, whud?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Directoraat-Generaal van correctieve werkkampen, whud?
Wel handig, een tekst die bijna niemand kan lezenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien zegt Goelag je meer?
Kan je dat serieus zo snel vertalen?
Exact.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel handig, een tekst die bijna niemand kan lezen.
Ah, die goede oude tijd, toen dissident nog gewoon betekende dat je midden in de nacht van je bed werd gelicht om spoorloos te verdwijnenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien zegt Goelag je meer?
Kan je dat serieus zo snel vertalen?
Hmz ik moet maar eens aan een nieuwe hobby beginnen. Lijkt me best tof om Russisch te kunnen lezen spreken en schrijven!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel handig, een tekst die bijna niemand kan lezen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, die goede oude tijd, toen dissident nog gewoon betekende dat je midden in de nacht van je bed werd gelicht om spoorloos te verdwijnen![]()
En ik niet, maar mijn russische collega wel
Leuke Russische collega? Bijles nodig ...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, die goede oude tijd, toen dissident nog gewoon betekende dat je midden in de nacht van je bed werd gelicht om spoorloos te verdwijnen![]()
En ik niet, maar mijn russische collega wel
Dank dank dank dankquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijke baas he?![]()
Ze is lekker, maar ze giechelt teveel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Leuke Russische collega? Bijles nodig ...![]()
Giechelende vrouwquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank dank dank dank
[..]
Ze is lekker, maar ze giechelt teveel.En haar mannelijke collega bromt alleen maar
Laat maar doorkomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Ze is lekker, maar ze giechelt teveel.En haar mannelijke collega bromt alleen maar
Of neuken op z'n Russisch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:15 schreef Evie het volgende:
Hmz ik moet maar eens aan een nieuwe hobby beginnen. Lijkt me best tof om Russisch te kunnen lezen spreken en schrijven!
Wat niet is kan nog komen.quote:
Ik drink geen koffiequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Geeft een bak koffieZelf ook moe
...
Goedgelovige mensen hierquote:
Excusesquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie. Zo maar eens naar het paard en daarna lekker in bad
.
nee?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:22 schreef Evie het volgende:
[..]
sssst daar doe ik heel niet aan ja![]()
![]()