Dwangarbeid danquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Die gasten hebben geen geld meer na de rit naar haren hoor![]()
whehehe
Moet je ze even voor laten sparen, want van een kale kip kan men niet plukken
Ik doe niet aan nuances als iets tegen al mijn principes en verstand ingaat... Dan noem ik het toch een beetje zwakzinnigquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mening, zeer zeker geen feit.
Overigens is het zwakzinnig noemen van een politieke partij een flink zwaktebod. Het niet eens zijn met de standpunten is prima, afgeven op daden van bepaalde mensen is prima, maar het zwakzinnig noemen van een politieke partij en zijn volledige achterban getuige niet van inzicht, kennis en nuance.
Dat zegt meer over jou dan over de partij zelf.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan nuances als iets tegen al mijn principes en verstand ingaat... Dan noem ik het toch een beetje zwakzinnig
Zweep? Gewoon met machinegeweren en honden rondlopen, dat werkt nog het bestequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Allemaal plantsoentjes schoffelen in harenMuhahaha met de zweep erover!
Er is daar geen plantsoen meer over.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Allemaal plantsoentjes schoffelen in harenMuhahaha met de zweep erover!
Die kinderen kunnen zich nooit goed concentreren op school en willen daarom graag in het weekend uit hun dak gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zweep? Gewoon met machinegeweren en honden rondlopen, dat werkt nog het beste.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over de partij zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Op foto's zag ik voornamelijk volwassen mensenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die kinderen kunnen zich nooit goed concentreren op school en willen daarom graag in het weekend uit hun dak gaan.
Kunnen we daar niet iets van kampen voor bouwen?
Hihihihi plantsoentjes aanleggen danquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is daar geen plantsoen meer over.
Die passen ook in het kamp.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op foto's zag ik voornamelijk volwassen mensen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op foto's zag ik voornamelijk volwassen mensen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]Ik weet..
Ik geloof je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wil die holbewoners als proefkonijnen gebruiken? Ik dacht dat ik al te ver ging met mijn machinegewerenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die passen ook in het kamp.
En we kunnen ook een unit oprichten om gelijk onderzoek te doen om belangrijke wetenschappelijke en medische doorbraken te regelen.
Ik dacht aan een naam als unit 713?
Laat ze de schade maar op de relschoppers verhalenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een inzamelingsactie houden om de schade te helpen vergoeden.
En dan Arbeit macht frei erboven??quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die passen ook in het kamp.
En we kunnen ook een unit oprichten om gelijk onderzoek te doen om belangrijke wetenschappelijke en medische doorbraken te regelen.
Ik dacht aan een naam als unit 713?
Ach het idee opzich is wel grappig, jammer dat alles zonodig kapot moet he...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]Volwassen
![]()
Een beetje een meisje opschepen met een enorm schuldgevoel op deze manier
Ik heb gister ook gewoon alles en iedereen heel gelaten ..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach het idee opzich is wel grappig, jammer dat alles zonodig kapot moet he...
Ik geloof dat ik op moet passen gezien mijn vorige ban.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil die holbewoners als proefkonijnen gebruiken? Ik dacht dat ik al te ver ging met mijn machinegeweren
Ik dacht meer aanquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:08 schreef Evie het volgende:
[..]
En dan Arbeit macht frei erboven??![]()
![]()
![]()
Dat vind ik tof van jequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb gister ook gewoon alles en iedereen heel gelaten ..![]()
Is niet zo veel moeilijks aan!
Dit dialect spreek ik nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht meer aan
Главное управление исправительно-трудовых лагерей
Ik ben niet zo bekend met cyrillisch schrift..quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op moet passen gezien mijn vorige ban.
Anders was ik er nog veel verder overheen gegaan.
[..]
Ik dacht meer aan
Hebben we weer iets gemeenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met cyrillisch schrift..kan je dat vertalen?
Directoraat-Generaal van correctieve werkkampen, whud?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op moet passen gezien mijn vorige ban.
Anders was ik er nog veel verder overheen gegaan.
[..]
Ik dacht meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |