Waarom dom?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Behalve in de topica over Haren. God ik voel me best dom nu.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:00 schreef PeuRac het volgende:
Nog wat boeiends te melden?
Mijn armband voor mn telefoon is binnen, hoef ik eindelijk mn telefoon niet meer vast te houden tijdens het hardlopen
Goedquote:
Smakelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Zo eens wat eten, ben net thuis na de hele ochtend buffelen op het asiel.
Best een trieste bedoening idd!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Smakelijk.
Ik kan me toch wel druk maken om de straatkanker die haren overspoelde, en ME die in groepjes van 8 tot 10 man groepen van 500 tokkies in toom moesten houden, en al dat volk dat dat "lachen" vind.
Druk maken is wellicht wat overdreven, maar gadverdamme wat een enorme hoeveelheid zwakzinnig tuig bij elkaar zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Best een trieste bedoening idd!![]()
Niet te druk maken hoor, lachen en je niet te veel opwinden is ook goed voor een mens
Was al wel duidelijk waar Nederland heen gezien de verkiezingsuitslagquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Druk maken is wellicht wat overdreven, maar gadverdamme wat een enorme hoeveelheid zwakzinnig tuig bij elkaar zeg.
Ja, schandalig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Smakelijk.
Ik kan me toch wel druk maken om de straatkanker die haren overspoelde, en ME die in groepjes van 8 tot 10 man groepen van 500 tokkies in toom moesten houden, en al dat volk dat dat "lachen" vind.
Ik denk niet dat het de VVD stemmers zijn die daar rondliepen hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Was al wel duidelijk waar Nederland heen gezien de verkiezingsuitslag...
Over zwakzinnig gesproken haha
Ze kunnen beter een inzamelingsactie houden om de schade te helpen vergoeden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, schandalig.
Op een ander forum waar ik actief ben gaan ze een kaartenactie houden om dat meisje op te beuren, best een leuk initiatief.
Mensen die pvv stemmen oa had ik het meer overquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de VVD stemmers zijn die daar rondliepen hoor.
PVV heeft juist enorm verloren deze verkiezingen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Mensen die pvv stemmen oa had ik het meer overoa..
De vvd-ers waren haren vast ontvlucht![]()
Zeker.. De politie had gewoon als je haren uit zou willen je naam en je reden om er te zijn op moeten schrijven. En dan de kosten verdelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een inzamelingsactie houden om de schade te helpen vergoeden.
Ja maar dat mensen er op stemmen zegt genoeg..quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
PVV heeft juist enorm verloren deze verkiezingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Direct cash afrekenen zeg ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. De politie had gewoon als je haren uit zou willen je naam en je reden om er te zijn op moeten schrijven. En dan de kosten verdelen
Die gasten hebben geen geld meer na de rit naar haren hoorquote:
Mening, zeer zeker geen feit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja maar dat mensen er op stemmen zegt genoeg..En daarvoor erop stemde.. Te triest voor woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |