je baas even lief vragen ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel he?
Ik vind het altijd wel fijn om met haar te werken. Helaas werken we meestal op verschillende dagen.
Nee man ik heb de hele dag met mijn handen in het haar gezeten (of eigenlijk meer met mijn hoofd in mijn handen maargoed) en nu nip ik aan een ultrabitter biertje dat eigenlijk bestemd was om in miauw haar kapsel te mikken maarja hij staarde nu te lang.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, baas dat je bent.
Nog mooie dingen meegemaakt? Nog naar de AH in Boxmeer geweest ofzo?
[..]
Nee, heeft te maken met dagen dat we beschikbaar zijn.quote:
Jammer. Ik had me wel verheugd op een mooi verhaal van jou. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee man ik heb de hele dag met mijn handen in het haar gezeten (of eigenlijk meer met mijn hoofd in mijn handen maargoed) en nu nip ik aan een ultrabitter biertje dat eigenlijk bestemd was om in miauw haar kapsel te mikken maarja hij staarde nu te lang.
Haar tijd was nog niet rijp.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Ik had me wel verheugd op een mooi verhaal van jou. Volgende keer beter.
Je had met miauw afgesproken?
Weet je wanneer die wel rijp is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haar tijd was nog niet rijp.
Nee, moet langzaam binnendruppelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je wanneer die wel rijp is?
O handig!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:00 schreef PeuRac het volgende:
Nog wat boeiends te melden?
Mijn armband voor mn telefoon is binnen, hoef ik eindelijk mn telefoon niet meer vast te houden tijdens het hardlopen
Behalve in de topica over Haren. God ik voel me best dom nu.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
HET IS GODVERDOMME OVERAL ZO STIL HIER OP FOK!
LINK?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Behalve in de topica over Haren. God ik voel me best dom nu.
Nee hoor.quote:
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat gedipt betekent in de dans terminologie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:37 schreef Cue_ het volgende:
Dansen is leuk. Mn laatste dans tot nu toe werd ik 5x gedipt en allemaal gingen goed. Moet voortaan vaker eerst paar wijntjes drinken haha
Nee, die term is mij ook onbekendquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat gedipt betekent in de dans terminologie.
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat gedipt betekent in de dans terminologie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |