quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet de zijkantjes wel een beetje opscheren en het einde van de staart wel even met de efileerschaar bewerken, anders wordt het zo massive.
quote:
Maar ik nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:58 schreef dawg het volgende:
evie. ik begrijp je, wat loopt er een hoop dom volk rond op fok/in het echte leven.
Ik moet zeggen dat als je hem hoog opzet maar terugwrapt naar hooggezet knotje, het geheel nog veel beter wordt. Afmaken met een paar nutteloze hebbedingetjes doet het goed.quote:
Leuk, die kaalgeschoren, ontvelde ballen op je kopquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat als je hem hoog opzet maar terugwrapt naar hooggezet knotje, het geheel nog veel beter wordt. Afmaken met een paar nutteloze hebbedingetjes doet het goed.
[ afbeelding ]
Vertel..quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:58 schreef dawg het volgende:
evie. ik begrijp je, wat loopt er een hoop dom volk rond op fok/in het echte leven.
Da's niet Halloween vierenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon lichten uit en gordijnen dicht. Works for me
Wat zijn die ballenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat als je hem hoog opzet maar terugwrapt naar hooggezet knotje, het geheel nog veel beter wordt. Afmaken met een paar nutteloze hebbedingetjes doet het goed.
[ afbeelding ]
krijg je sowieso last van. En ik vind ze lelijk.quote:
Lelijk zijn ze ook ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
krijg je sowieso last van. En ik vind ze lelijk.
Dat is het belangrijkstequote:
Ik vind het knotje leuk. Die ballen niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:24 schreef Watertornado het volgende:
Nou, dan ben ik de enige die zowel de vorm, kleur, hoeveelheid, plaatsing, grootte en haarstijl leuk vind.
ik vind zo'n hoog knotje gewoon niksquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het knotje leuk. Die ballen niet.
Ik merk het! Hoe is het?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Sammers
Tis een beetje dood hier
Ja, gaat goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima! Beetje last van spierpijn![]()
En met jou ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |