SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent zo viieeeeeeeessss Patrickquote:
Jij zou dr niet doen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij bent zo viieeeeeeeessss Patrick
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. deze ook?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Rossdale het volgende:
Dj Lexie feat. Hete Tamte - Scharen in Haren
He's backquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:31 schreef Rossdale het volgende:
Dj Lexie feat. Hete Tamte - Scharen in Haren
Precies. Die kratten bier en muziek was toch wel het minste wat kon.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:47 schreef Rossdale het volgende:
Hangen ze daar een beetje... Neem op zijn minst kratten bier en gettoblasters mee en bouw zelf een feestje. Kutpubers van tegenwoordig weten niet wat een feestje bouwen inhoud
ik heb hem al wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:04 schreef PierreTT het volgende:
Die stream loopt zwaar te kutten hier
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ook. Pilav met tilapiafilet, knoflookgarnalen deze keer
Broodje Kipcorn met mayo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
lekker man ik heb gordon blue met aardappelen lekker standaard maar ook goed te nassen
Altijd goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
lekker man ik heb gordon blue met aardappelen lekker standaard maar ook goed te nassen
Frietje stoofvleesquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goulash kroket of friet goulash is goud
Garnalenkroketten, satekroketten, kaaskrokettenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Met rijst dit keer. Het staat al een paar uur te pruttelen in de römertopfquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kroketten zijn altijd goeie shit. Veruit mijn favoriete snack als ik naar de locale chinees gaquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Garnalenkroketten, satekroketten, kaaskroketten
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Met rijst dit keer. Het staat al een paar uur te pruttelen in de römertopf
Ga jij eigenlijk FIFA halen bij de release?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Met rijst dit keer. Het staat al een paar uur te pruttelen in de römertopf
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk FIFA halen bij de release?
Precies. Ik doe dat nog gewoon met zo een:quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja juist ja. Duurt even, maar de smaak is goud
Ken ik ook ja. Sowieso kokenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Ik doe dat nog gewoon met zo een:
[ afbeelding ]
Die dingen zijn zo fucking zwaar maar echt ideaalquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Ik doe dat nog gewoon met zo een:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is nog redelijk tof
Oh, lolquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Om aan te doen naar het sporten he niet om in de lokale discotheek mee te staan
Pics!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van die Amerikaanse "Guido's" in volledige tapout kledij
Nee gewoon nee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:12 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Vind die linker wel wat voor jou Stef
Die krijgt wat in dr achterdeur geschoven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is dit voor een lamme kop
[ afbeelding ]
quote:Update 21.07 uur:
De sfeer lijkt inmiddels compleet omgeslagen. Er zijn inmiddels zo'n 2000 mensen ter plaatse. Er wordt vuurwerk afgestoken, er vliegen kratten en dranghekken door de lucht. De ME is ter plaatse en probeert de orde te bewaken, iets wat maar moeizaam lukt. Op RTV Noord is een bewoner te horen die zijn erf met een hockeystick probeert te bewaken, iets wat hard nodig blijkt. Zowel de verslaggever als de bewoner hebben tijdens het gesprek meerdere malen dingen moeten ontwijken.
Whehehequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:23 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/
pfffffffffffchhtt![]()
quote:ME voert charges uit in Haren
HAREN - De mobiele eenheid (ME) heeft vrijdagavond ingegrepen in Haren. Dat gebeurde nadat honderden jongeren die op het Facebookfeest afkwamen opnieuw de afgesloten Stationsweg waren ingerend.
Facebookfeest Haren Fotoserie
De mobiele eenheid heeft de jongeren weer teruggedrongen. Er klinken harde knallen, die waarschijnlijk worden veroorzaakt door rookbommen.
Ongeveer een kwartier renden de jongeren opnieuw de Stationsweg in. De tuinen van villa's in de omgeving staan vol met jongeren die staan te kijken.Na de charges zijn de jongeren weer teruggedrongen. Eerder bekogelden de jongeren de MEmet onder meer flessen. Ook zijn rookbommen gegooid.
Vernield
Lantaarnpalen en verkeersborden zijn vernield. Een voorlichter van de Groningse politie meldt op Twitter dat de afslag van de A28 bij Haren is afgezet.
De politie heeft vrijdagavond via internet een oproep gedaan om weg te blijven uit Haren. Inmiddels hebben zich daar al duizenden mensen verzameld.
''We merken dat de sfeer omslaat'', twitterde burgemeester Rob Bats van Haren vrijdagavond. Hij doet daarom een dringend beroep op iedereen om niet naar Haren te komen. ''Het is niet leuk in Haren'', voegt hij eraan toe.
Noodverordening
Velen stonden vanaf 20.00 uur te schreeuwen en te joelen bij de afgesloten Stationsweg, waar het meisje woont dat op Facebook per ongeluk een openbare uitnodiging stuurde voor haar verjaardagsfeestje. Jongeren drinken bier en steken ook vuurwerk af en fakkels aan.
In Haren geldt sinds 18.00 uur een noodverordening. Op grond daarvan is het verboden op straat alcohol te drinken of aangebroken flessen en blikjes met alcoholhoudende drank bij zich te hebben.
Helmond
De jongeren komen overal vandaan, uit Haren en Groningen, maar ook uit Steenwijk, Leeuwarden, Hoogeveen en Helmond. Uit elke trein die op het station in Haren stopt, stappen tussen de 10 en 20 feestvierders.
Ook op het stationsplein in Groningen stonden rond 20.00 uur zo'n 50 jongeren. Die scanderen leuzen als 'Merthe, bedankt' en 'Waar is dat feestje?'. Het is nog onduidelijk of deze jongeren ook naar Haren gaan.
Bekijk de lezersfoto's uit Haren op NUfoto
BIJNAquote:
Haha nicequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gewoon Borderlands co-op op werk.
thanks, ff onthoudenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:25 schreef Pixell het volgende:
http://www.4gaming.nl/sho(...)s-2-premiere-edition
¤43 btje goedkoop?
Anders ik welquote:
Ik wil wel eens zien wie de schade en de kosten gaat betalen, gaat weer lekker wordenquote:
JA DIE TEEF NATUURLIJK ZIJ HEEFT DIT GEDAANNNNHHNNGGG!!!1quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien wie de schade en de kosten gaat betalen, gaat weer lekker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |