nee dat is allang uitgesteldquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
whut??
Ik hoorde per 1 januari
ben aan het sparen voor een mercedesquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:32 schreef Kekaa het volgende:
Misschien een idee om die 380 euro te investeren in Nederlands schrijven?
There, I fixed that for youquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ben aan het sparen zwartwerken voor een mercedes
TS kan in het ene topic wel Nederlands en in het andere nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:32 schreef Kekaa het volgende:
Misschien een idee om die 380 euro te investeren in Nederlands schrijven?
Jij zeg dat ik niet ken niet te veel zeggen op internet iedereen lees mee man via internet maar doe niks zwart ff voor duidelijkheid.quote:
Ik kan gewoon Nederlands schrijven ja wat is het probleemquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS kan in het ene topic wel Nederlands en in het andere niet
Dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS kan in het ene topic wel Nederlands en in het andere niet
Gisteren kwam je nog uit Roffa-zuid.quote:Ben je met me goed hou het dan zo en kijk uit dat je niet verkeerd doet
Ik ben fatih uit Zwolle.
Geboren in Den Haag,
- Heeft vriendin
- en heeft Audi A4
Het toepassen ervan gaat je wat moeilijker af lijkt het.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik kan gewoon Nederlands schrijven ja wat is het probleem
Jij zegt dat. Ik kan niet al te veel zeggen op het internet, iedereen leest namelijk mee, kerel. Via internet wel te verstaan. Maar ik doe niks zwart, even voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jij zeg dat ik niet ken niet te veel zeggen op internet iedereen lees mee man via internet maar die niks zwart ff voor duidelijkheid
ik heb nog nooit in rotterdam gewoont, verwar je me niet met amenth?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:37 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dit.
Tevens, Fobo.
[..]
Gisteren kwam je nog uit Roffa-zuid.
[..]
Het toepassen ervan gaat je wat moeilijker af lijkt het.
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Besteed die 380 euro eens aan een cursusje Nederlands.
Ik zal je helpen:
[ afbeelding ]
Ik zeg zoveel man waar wil je heen met je post, mijn vraag ging over het behoud van de wajong jou reactie is dus niet van toepassing op dit topicquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:37 schreef zalkc het volgende:
[..]
Jij zegt dat. Ik kan niet al te veel zeggen op het internet, iedereen leest namelijk mee, kerel. Via internet wel te verstaan. Maar ik doe niks zwart, even voor de duidelijkheid.
Disclaimer: Zinsconstructie is niet aangepast
Als je dit stuk nou eens even nader toelicht. Misschien kunnen we er dan wat mee?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:25 schreef Gulmez het volgende:
nu lasi k op de pvda site dat ze wajong willen afschaffen naar werken naar vermogen en vvd wil dat ook dus waarschijnlijk gaat wajong weg na een tijdje je weet zelf maar als wnv word en je niet werk krijg je volgens mij niks als je geen baan heb alleen klein beetje
hoelang blijft de wajong nog bestaan denken jullie is wel belangrijk aangezien ik ook net een huurhuis heb gehuurd in zwolle
Wat wil je weten voor verdere infomatie over mij mijn vraag was wanneer er duidelijkheid komt over of de wajong blijft dus wat is je niet duidelijk?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Als je dit stuk nou eens even nader toelicht. Misschien kunnen we er dan wat mee?
oke thanks manquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef zalkc het volgende:
Totdat er een nieuw kabinet is, is er geen enkele bruikbare datum te geven omtrent wijzigingen in de Wajong.
Kortom, gewoon geduld hebben en het nieuws volgen
Zou die leraar maar niet nemen...quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Besteed die 380 euro eens aan een cursusje Nederlands.
Ik zal je helpen:
[ afbeelding ]
En wat problemen met je spellingquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:25 schreef Gulmez het volgende:
ik kreeg net post in de bus omdat ik tegenmoet koming krijg van 380 euro ofzo omdat elke wajonger die extratje krijgt voor bv de omkosten die je heb maar ik heb alleen gedrachtsprobleem![]()
Koop eens een punt en een shift, zodat je hoofdletters kan makenquote:nu lasi k op de pvda site dat ze wajong willen afschaffen naar werken naar vermogen en vvd wil dat ook dus waarschijnlijk gaat wajong weg na een tijdje je weet zelf maar als wnv word en je niet werk krijg je volgens mij niks als je geen baan heb alleen klein beetje
hoelang blijft de wajong nog bestaan denken jullie is wel belangrijk aangezien ik ook net een huurhuis heb gehuurd in zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |