quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:27 schreef baasvandemaffia het volgende:
je mag geen mensen vragen om naar haren mee te gaan. manmanman rot een eind op. ik zou gewoon die bus jatten met alle passagiers en naar haren knallen
YOLOOOOOO
waar is opeens die dikke patzak heen dan? snap er geen kloot vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:28 schreef G-NiLES het volgende:
deze kerel MOET van te voren iets hebben afgesproken....
Ja die dikke pad die is nog op het station..quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:29 schreef Woods het volgende:
[..]
waar is opeens die dikke patzak heen dan? snap er geen kloot van
Boy heeft net de tijd verteld, en die klopte.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:29 schreef igottagun het volgende:
Ik ben zelf video editor en het valt me op dat die stream niet live is...
De stream is live.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:29 schreef igottagun het volgende:
stoerquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:29 schreef igottagun het volgende:
je faalt?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef igottagun het volgende:
Of er wordt een grote fake uitgevoerd op 28.000 kijkers, of ze schieten het materiaal, editten het en gooien het vervolgens een half uur later op de ustream
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef igottagun het volgende:
Of er wordt een grote fake uitgevoerd op 28.000 kijkers, of ze schieten het materiaal, editten het en gooien het vervolgens een half uur later op de ustream
Het aantal kijkers stijgt vrij snel, ik neem aan dat de cameraman niet elke minuut op de hoogte is van hoeveel mensen er op dat moment kijken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef igottagun het volgende:
Klik op [pop out] en dan chat minimaliserenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |