amsterdam een optiequote:Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef rubensanti het volgende:
Mensen uit omgeving Alkmaar die heengaan?
Dikke nep jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef Melkunie het volgende:
Was die presentatorwissel nou in scene gezet? Kan me niet voorstellen dat deze kerel niet bij het team hoort, hij doet het best aardig
Hij doet dit soort dingen al heel lang.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef Melkunie het volgende:
Was die presentatorwissel nou in scene gezet? Kan me niet voorstellen dat deze kerel niet bij het team hoort, hij doet het best aardig
Valt toch weer tegen dit, jaquote:
hij weet mij wel te vermaken iig, prima presentatorquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef Melkunie het volgende:
RTV Harenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hij doet dit soort dingen al heel lang.
ik ook niet, busje huren en dan stuk of 30 man oppkiken?quote:
Haha als we dat voor elkaar konden krijgen zou het geniaal zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:48 schreef Woods het volgende:
[..]
ik ook niet, busje huren en dan stuk of 30 man oppkiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |