SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
die eerste reactietwitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 15:02:02North American #FIFA13 fans can download from 3pm Pacific Time *today*, Friday 21 September via Season Ticket: http://t.co/Yv92rcWv reageer retweet
6 uur later denk ik hier?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:04 schreef Roypsv het volgende:
en hoelaat is dit hier dan
North American #FIFA13 fans can download from 3pm Pacific Time *today*, Friday 21 September via Season Ticket: bit.ly/TvHDQf
??
http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/pacific-time/quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:04 schreef Roypsv het volgende:
North American #FIFA13 fans can download from 3pm Pacific Time *today*, Friday 21 September via Season Ticket: bit.ly/TvHDQf
??
Dat zou dan 21:00 zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja hoelaat is dat dan ? ;p ik heb echt geen id
Hoe kan je dan drank kopen als je geen id hebtquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja hoelaat is dat dan ? ;p ik heb echt geen id
Wakaso was een beest. Vaste kracht in mijn fijnste team van vorig jaarquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is deze wat langer? Wakaso was 1,66
Hoe kan je kopen zonder geld?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe kan je dan drank kopen als je geen id hebt
Maar het is 9 uur later, dus 00:00 hierquote:
over 9 uur, dus vannacht rond 0h00 dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:04 schreef Roypsv het volgende:
??
quote:
Ik denk dat Johan Derksen afwachten en dan iets anders doen dan hijquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:08 schreef Fuszy het volgende:
Iemand wat tips om op te wedden voor vanavond?
Emmen (draw no bet)quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:08 schreef Fuszy het volgende:
En die was je eergisteren al begonnen met downloadenquote:
Utrecht met een odd van 2.21 Go Ahead zal ik ook meepakken die spelen tegen Den Bosch die laatste staan, odd van 2.00quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:08 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
Vanavond om 0:00 voor US accounts en morgen om 19:00 voor EU?
Jup, maar die US account loopt af als het spel daar te koop is, dus heeft nie heul veul zinquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
yesquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En die was je eergisteren al begonnen met downloaden
Feyenoordquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:08 schreef Fuszy het volgende:
Gvd:') En hoe groot is ie? 6 gb?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt![]()
2 downloads nogwel.. Beide niet zo snel
5,78.. Maar der waren 3000 seeders en +10K Leechers ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gvd:') En hoe groot is ie? 6 gb?Je hebt 10kb/s internet ofzo
?
Die gaan never nooit winnen. PSV thuis verbloemen altijd hoe slecht ze zijnquote:
Ik zou Hellimund Den Bosch en Cambuur pakkenquote:
FC Ea kapot bellenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
Mooi, dan pak ik morgenavond die EU-versie wel.Nice.
Nu nog een leuke PSN-naam.
Rik van EAquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
Mooi, dan pak ik morgenavond die EU-versie wel.Nice.
Nu nog een leuke PSN-naam.
Den bosch? Die gaan zeker verliezen denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou Hellimund Den Bosch en Cambuur pakken
Den Bosch heeft vorige week hun eerste wedstrijd gewonnen, 1 uit 5 lijkt me niet zo'n goede bet dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou Hellimund Den Bosch en Cambuur pakken
Go Ahead gaat die winnen;) mark my wordsquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Den bosch? Die gaan zeker verliezen denk ik.
Maakt niet uit, ik denk dat ze gaan winnen. Eindhoven btw ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Den Bosch heeft vorige week hun eerste wedstrijd gewonnen, 1 uit 5 lijkt me niet zo'n goede bet dus.
Die hebben toch nog alles gewonnen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Den bosch? Die gaan zeker verliezen denk ik.
Das Hellimundquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hebben toch nog alles gewonnen?
Nee, dat is Helmondquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Das Helmond;)quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heuj!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aha lijkt ook allemaal op elkaar in Brabant. Zoveel pauper clubs daar
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aha lijkt ook allemaal op elkaar in Brabant zoveel pauper clubs daar
Sparta uit of thuis is een wereldverschil. Cambuur wordt het dus:pquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:16 schreef Fuszy het volgende:
Cambuur tegen Sparta durf ik niet aan eigenlijk. Sparta op 11 punten en cambuur op 10.
Cambuur wint denk ik wel maar de odd is te laag. Guvenc to score, waar staat die op?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:16 schreef Fuszy het volgende:
Cambuur tegen Sparta durf ik niet aan eigenlijk. Sparta op 11 punten en cambuur op 10.
Guvenc zal zeker wel gaan scoren idd, Grabovac is overigens ook wel een goeie om mee te nemen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cambuur wint denk ik wel maar de odd is te laag. Guvenc to score, waar staat die op?
Ik woon zowat tegen het RKC stadion aan dus... HEUJ!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
RKC, Den Bosch, Top Oss en FC Eindhoven
Zolang hij de kap maar kan, kan jij er wel mee uit de voeten he!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zieke stats die Nocerino
En ook nog injury free en long shot, misschien toch maar in mijn team zetten
teringquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Japquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zolang hij de kap maar kan, kan jij er wel mee uit de voeten he!
Dat is wel de beste skillmovequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zolang hij de kap maar kan, kan jij er wel mee uit de voeten he!
Dat is de meest frustrerendequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel de beste skillmove
Zet je weddenschap is neer dan?:)quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:21 schreef Fuszy het volgende:
Als ik dit verlies, dan pak ik jullie!
NHL was 7 Gieg. verwacht fifa ook zo ietsquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:54 schreef DutchSL het volgende:
Die download zelf zal ook wel 10 gb ofzo zijn, dus daar kun je EA downloads kennende wel lang op wachten.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is de meest frustrerendeje komt vaak mensen tegen die alleen dat kunnen en dat de hele tijd doen
WTF.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit van deze dude gehoord, maar ook een koning
Goede CM's dit jaar in Fut
In FMquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag ergensquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef Joodnl het volgende:
Sorry, misschien begin van de middag me antwoord gemist...maar ff druk op werk...
Wanneer komt de de Fifa in de US store?
Dat ga je dus verliezen he.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef Fuszy het volgende:
GAE - Den Bosch 1
Helmond - ... 1
almere - de graafschap 2
cambuur - sparta 1
Excelsior - eindhoven 1
Vanavond. Je kunt echter beter die van morgen pakken, de EU versie. Dan kun je tot de release spelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef Joodnl het volgende:
Sorry, misschien begin van de middag me antwoord gemist...maar ff druk op werk...
Wanneer komt de de Fifa in de US store?
Alleen Excelsior weet ik niet of je daar goed aan hebt gedaan. De rest zou ik ook zo gedaan hebben en heb ik ook zo neergezet!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef Fuszy het volgende:
GAE - Den Bosch 1
Helmond - ... 1
almere - de graafschap 2
cambuur - sparta 1
Excelsior - eindhoven 1
Tot de release?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanavond. Je kunt echter beter die van morgen pakken, de EU versie. Dan kun je tot de release spelen.
Jaquote:
En Eindhoven moet ook eens gaan winnen, die hebben echt geen slechte ploeg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
Excelsior zou ik niet zo zeker van zijn tegen Eindhoven. Vreselijk jonge, onervaren en grillige ploeg Excelsior. De ene week spelen ze de tegenstander weg en de week erop, zoals vorige week, worden ze weggespeeld door Den Bosch
Het is maar 2 euro, dus zo erg vind ik het nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
Excelsior zou ik niet zo zeker van zijn tegen Eindhoven. Vreselijk jonge, onervaren en grillige ploeg Excelsior. De ene week spelen ze de tegenstander weg en de week erop, zoals vorige week, worden ze weggespeeld door Den Bosch
Ja, ik ga eerst kijken of het kan met me EU pas...zoniet...klap ik er gewoon een US pas eroverheen!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vandaag ergensMaar wat maakt dat uit? Ga j season pass op een usa account kopen dan?
Waarom zou ik met die van US niet tot de release kunnen spelen dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanavond. Je kunt echter beter die van morgen pakken, de EU versie. Dan kun je tot de release spelen.
release in de us is de 25ste al, dan hebben wij het spel hier nog nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:27 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Waarom zou ik met die van US niet tot de release kunnen spelen dan?
Juist!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:26 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, ik ga eerst kijken of het kan met me EU pas...zoniet...klap ik er gewoon een US pas eroverheen!
In amerika komt het spel de 25ste al uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:27 schreef Joodnl het volgende:
[..]
omdat het spel in de US 2 dagen eerder uitkomt. Zonde om US season ticket te halen man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:27 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dan stap ik gewoon over op me early acces van EUquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
release in de us is de 25ste al, dan hebben wij het spel hier nog niet
Ga je echt 50 euro er aan uitgeven?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:27 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dan stap ik gewoon over op me early acces van EU
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:27 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dan stap ik gewoon over op me early acces van EU
Of ik nou 50 euro uitgeef aan packs of dat ik het via Season Ticket doe....?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ga je echt 50 euro er aan uitgeven?
Jij gaat voor 2 accounts een early acces kopen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:29 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Of ik nou 50 euro uitgeef aan packs of dat ik het via Season Ticket doe....?
Jup ....quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik dacht altijd dat ik vrij FIFA verslaafd was. Dit forum geeft een hele nieuwe kijk op verslavingen
Dat is voor de 27ste dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:29 schreef over_hedge het volgende:
Dit staat op fb:
EA SPORTS FIFA
Play FIFA 13 from *tomorrow*, Saturday 22 September through EA SPORTS Season Ticket!
From 6pm UK time on 22 September, Season Ticket holders in the EU can download the full game before it hits shops.
Don’t miss out! Full details on how to download and buy: http://bit.ly/TvHDQf
Vertaling bekijken
Betekend dat we hem vanaaf kunnen downloaden en dan morgen om 7uur echt kunnen spelen?
Ik heb hem al voor 1 account...me EU....quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij gaat voor 2 accounts een early acces kopen?
neequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:29 schreef over_hedge het volgende:
Dit staat op fb:
EA SPORTS FIFA
Play FIFA 13 from *tomorrow*, Saturday 22 September through EA SPORTS Season Ticket!
From 6pm UK time on 22 September, Season Ticket holders in the EU can download the full game before it hits shops.
Don’t miss out! Full details on how to download and buy: http://bit.ly/TvHDQf
Vertaling bekijken
Betekend dat we hem vanaaf kunnen downloaden en dan morgen om 7uur echt kunnen spelen?
Oja kutquote:
Deze heb ik in mijn gold packs gekregenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon lekker bij latenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:30 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb hem al voor 1 account...me EU....
Zie het als een uitdagingquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eredivisie heeft wel echt veel kut spelers
Veel geld ga je er niet aan verdienen. Maar een topspeler voor het begin teamquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Deze heb ik in mijn gold packs gekregen
Een van mijn favo spelers vorig jaar alquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeeds goede spelers enzo alleen moet ff een nieuw account maken donderdag voor de zekerheidquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:33 schreef over_hedge het volgende:
Eigenlijk het enige wat door die ban nu komt is dat je een nieuw account moet maken en je starters pack kwijt bent en je even niet op de web app kan. Vond het best dat risico waardEn heb me dood gelachen deze dagen.
m'n BF3 (wat ik toch niet speelde) kan ik ook niet meer gebruiken..quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:33 schreef over_hedge het volgende:
Eigenlijk het enige wat door die ban nu komt is dat je een nieuw account moet maken en je starters pack kwijt bent en je even niet op de web app kan. Vond het best dat risico waardEn heb me dood gelachen deze dagen.
De Playstation users, ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:33 schreef over_hedge het volgende:
Ja, dan is het wel kut. Ik heb bf ook maar speel ik toch niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
m'n BF3 (wat ik toch niet speelde) kan ik ook niet meer gebruiken..
Ik had er echt nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een van mijn favo spelers vorig jaar al
Abbo kostenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:34 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
hoezo wat is er dan met xbox?
Hij had op Fut 12 trouwens maar 2 sterren skills, nu 4quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een van mijn favo spelers vorig jaar al
Je bent een rund als je Benzema voor 26k verkooptquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:36 schreef Doublepain het volgende:
Je bent een rund als je met glitches stunt!
Er is er nog geen een verkocht, op PS3 of XBOXquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen op PS3: kan er iemand kijken of er een Sterling op de markt is? Hij is een silver LM van Liverpool. Ik heb het idee dat ze hem zijn vergeten te 'activeren' op de Xbox.
Nee ik krijg er geen gevondenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen op PS3: kan er iemand kijken of er een Sterling op de markt is? Hij is een silver LM/LW van Liverpool. Ik heb het idee dat ze hem zijn vergeten te 'activeren' op de Xbox.
neequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen op PS3: kan er iemand kijken of er een Sterling op de markt is? Hij is een silver LM/LW van Liverpool. Ik heb het idee dat ze hem zijn vergeten te 'activeren' op de Xbox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |