Oohhh, zo herkenbaarquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Mangostine het volgende:
Kwisvan harte met je dochter! Ik weet nu dat alle gelukwensen slechts een schaduw van de werkelijkheid zijn... Dus geniet!
Max heeft de bv al enigszins door. Hij is heel rustig en tevreden. Ondertussen kijk ik scheel van vermoeidheid. Komt zo nog bezoek en daarna ga ik zó hard bijslapen.
Maar mijn baby geeft me energieecht alle cliché's zijn waar, ik knal uit elkaar van verliefdheid.
Wtfquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Uhh .. ik sta 13e op de lijst nu?![]()
Waar is die tijd gebleven dat ik op plaats 101 stond?![]()
Wat moet ik me voorstellen bij sixties en seventies bedjes?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:44 schreef Suikertante het volgende:
Tico ik vind die sixties en seventies bedjes zo geniaal, die zijn allemaal onder de vijftig euro. Maar dat is mijn geluk, dat niet iedereen die leuk vindt!
Zulke! Ik vind deze niet allemaal even mooi trouwens, maar de onderste bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij sixties en seventies bedjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Dit is even tussendoor hoor, hoort natuurlijk eigenlijk in het babykamertopic![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |