I'm Jellyquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JA MIJN BORDERLANDS 2 STICKERS ZIJN ER
EN DE GAME ZELF OOK
HAR HAR HAR
Zit een paar honderd meter tussen; volgens mij was het 32.000 euro ofzo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Echt he en dan vragen ze jouw zeker 1000 euro om het 2 deuren verder aan te leggen.
(Bij ons vroegen ze er 18000 voor.)
Was een betere investering geweest dan die facebook aandelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zit een paar honderd meter tussen; volgens mij was het 32.000 euro ofzo.
Mij boei het niks, dat je nog leeft ik wil weten hoe het is in haren. Aandachtshoer!quote:
Check de snelheid eens, kan goed dat hij van de DVD wordt "gedownload"quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
ik doe de cd er in
ik tik de key
steam floept aan
spel wordt gedownload
![]()
![]()
Moet je even stoppen met downloaden, delete local content doen en dan windowstoets-R drukken enquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
ik doe de cd er in
ik tik de key
steam floept aan
spel wordt gedownload
![]()
![]()
| 1 | "C:\Program Files\Steam\steam.exe" -install E: |
downloadT. En hij heeft hem op disc dus het is nogal onzinnig om hem dan te downloaden hequote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef shaderon het volgende:
Wat is er zo bijzonder dan dat die download lol..
Dan moet je hem echt spelen. De eerste vond ik niks aan, maar heb nu ong 12 uur in deel 2 zitten en hij is echt heerlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat ik nu van borderlands 2 heb gezien is het wel meer van hetzelfde, zie niet heel veel verbetering.
Ik ga em wel halen hoor denk, maar met wie* ik Borderlands 1 heb gedaan is aan het verhuizen, dus daar wacht ik nog maar ff op danquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dan moet je hem echt spelen. De eerste vond ik niks aan, maar heb nu ong 12 uur in deel 2 zitten en hij is echt heerlijken dan heb ik alleen nog maar solo gespeeld.
Yupquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:58 schreef drumstickNL het volgende:
die livestream van "project x"
faith in humanity -1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |