Als mijn ballen 'klem' zitten dan ligt het aan dat stomme wijf dat ze in der mond heeft.. en dan ben ik not amused om zo maar te zeggen, misschien nog wel geneigd om der een klap te gevenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neuh dat niet, want dat doe ik ook.
maar dat je je meer zorgen maakt over het op je hurken zitten, dan dat je ballen klem zitten.
Klem zitten is iets andesr dan bijten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als mijn ballen 'klem' zitten dan ligt het aan dat stomme wijf dat ze in der mond heeft.. en dan ben ik not amused om zo maar te zeggen, misschien nog wel geneigd om der een klap te geven
Maar waarom zou ze in/op mijn ballen bijten
What if i say i'm not just another oneeeeequote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef Snowbells het volgende:
WHAT IF I SAY I'M NOT LIKE THE OTHERS
Hoe zou je klem komen te zitten? Ja als je 14 jarige breezersletjes pakt met een beugel...quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klem zitten is iets andesr dan bijten.
Parle vou Francais?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
What if i say that i dont speak french
Pertinent onwaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe zou je klem komen te zitten? Ja als je 14 jarige breezersletjes pakt met een beugel...
Of ze moet een 'kaakklem' krijgen, maar ik denk niet dat iemand zo snel kaak kramp krijgt..
Je ne sais pas.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
What if i say that i dont speak french
zal ik jou eens verminken voor niksquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef Dimens het volgende:
Je lichaam verminken en er nog voor betalen ook.
Ik durfde dat nooit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ouch......... dan ga ik maar niet uit proberen
Tevens laat je me nu denken aan:
[ afbeelding ]
Ligt er allemaal aan.. liever een vriendin met een piercing (sowieso kun je die uit doen) dan een met wat hakenkruizen op der lijfquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
Liever een vriendin met Tattoo's dan met piercings
niks mis met wat swastikasquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt er allemaal aan.. liever een vriendin met een piercing (sowieso kun je die uit doen) dan een met wat hakenkruizen op der lijf
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ouch......... dan ga ik maar niet uit proberen
Tevens laat je me nu denken aan:
[ afbeelding ]
Hoezo niet, is ze in iedergeval geen rasveraderquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt er allemaal aan.. liever een vriendin met een piercing (sowieso kun je die uit doen) dan een met wat hakenkruizen op der lijf
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo niet, is ze in iedergeval geen rasverader
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo niet, is ze in iedergeval geen rasverader
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wist wel dat iemand deze opmerking zou maken.
Maar nee.
Daar weet jij niks van.quote:
Bronquote:The fails of the iPhone 5 just keep coming out of the woodwork. This time it has to do with simultaneous voice and data. Looks like if you are rocking the new iPhone, you will not be able to talk on the phone and access data if you are on 4G LTE Verizon or Sprint network. Oops. Antennagate back again? When will these guys ever learn?
Of course, they failed to mention this little flaw yesterday during the unveiling, and this was all Apple’s decision. Sprint and Verizon had nothing to do with this, and apparently AT&T’s version will not have this problem. It all has to do with the hardware of the phone, and it looks like if they wanted to have simultaneous voice-data they would have to have a third antenna. Maybe the third antenna was going to make the phone look fat?
So, yet again, another fail for the iPhone 5. It is not a huge flaw, but it is the little things that could make or break a person’s decision to purchase the phone. Let us know what you guys think.
Beste...reden...ooit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
Ik had zo neo kunnen zijn![]()
de voornaamste reden dat ik dat niet ben is omdat mijn beste vriend van vroeger half zwart is
je ziet een tiet op die onderste dus neequote:Op vrijdag 21 september 2012 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gay seks..
Ohja het is in Groningen he
Oh.. is dat de redenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
Ik had zo neo kunnen zijn![]()
de voornaamste reden dat ik dat niet ben is omdat mijn beste vriend van vroeger half zwart is
Das de hand van die daarboven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je ziet een tiet op die onderste dus nee
Dat is de hand van die dude on topquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je ziet een tiet op die onderste dus nee
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent endo, dat is ook meteen de reden waarom je geen Neo bent.
Doe aub wel iets fatsoenlijks en geen bloemetje of vlindertje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Ik neem waarschijnlijk ook een tattoo later. Oh en binnenkort een tragus denk ik
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij bent indo?
Dan moet je bij die motorbende.
quote:Quickest way to steam veggies ever! Fill your bowl a teensie bit with water, throw in your broc, cover with a plate, and put in the micro for 3-5 min! OMG!!! Now that’s my kind of FAST FOOD!
Bakkes x(quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent endo, dat is ook meteen de reden waarom je geen Neo bent.
God wat grappigquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ooit een keer vinger opengesneden met je indische maat BLOODBROTHERS YEAHHH
Ik wil een tekst op mijn schouderblad of in mijn nek. En dan gewoon een normaal formaat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe aub wel iets fatsoenlijks en geen bloemetje of vlindertje.
Weet je ook al met wat er op? De tekst..quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil een tekst op mijn schouderblad of in mijn nek. En dan gewoon een normaal formaat.
Veel plezierquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou ik ga naar het station
doei
Nog geen idee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je ook al met wat er op? De tekst..
Hey kijk een niet seksitisch gesprek ik kan het wel
Niks mis met Indo's. Maar dat van jou is bijna niet meer terugtevinden joh.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:26 schreef wietparkiet het volgende:
Ik hecht er verder geen waarde aan wat jullie van mij denken, ik zeg alleen dat mijn over over over over grootmoeder half Indisch was
Bij mij niet nee, mijn zusje wel die is wat bruinerquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niks mis met Indo's. Maar dat van jou is bijna niet meer terugtevinden joh.
ohquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een androidfanbase website die nieuwe Iphone afkraken, hoe origineel
Goed over nadenkenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:28 schreef Snowbells het volgende:
Altijd gezeur over apple door mensen die het niet eens hebben
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:28 schreef Snowbells het volgende:
En de mensen die apple hebben vinden het superfijn.
Indo'squote:Op vrijdag 21 september 2012 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bij mij niet nee, mijn zusje wel die is wat bruiner
Alsof er een perfect product bestaat..quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:28 schreef Snowbells het volgende:
En de mensen die apple hebben vinden het superfijn.
pics?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Op mijn armen wil ik niks. Op je bovenbeen is het ook wel mooi. Maar gewoon, schouderblad is wel praktisch en kan je voor je werk goed verbergen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed over nadenkenmaar waarom op je rug, dan kun je er zelf niet naar kijken
![]()
Meestal wil je iets inspirationeels ofso, een reminder, dan wil je het zelf wel kunnen lezen
Mijn eerste note was iets seksistisch.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:29 schreef Dimens het volgende:
Mijn eerste note heb ik gekregen toen ik Apple belachelijk aan het maken was.![]()
Toen vond ik ook dat Apple slecht was maar toen had ik het nog niet.
Oftewel je was dom aan het lullen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:29 schreef Dimens het volgende:
Mijn eerste note heb ik gekregen toen ik Apple belachelijk aan het maken was.![]()
Toen vond ik ook dat Apple slecht was maar toen had ik het nog niet.
Ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oftewel je was dom aan het lullen.
Dat welquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op mijn armen wil ik niks. Op je bovenbeen is het ook wel mooi. Maar gewoon, schouderblad is wel praktisch en kan je voor je werk goed verbergen.
Kapperquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet straks naar de kapperzo geen zin in #FML
NEE Is leuk zo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:31 schreef Dimens het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar de kapper.
Ik heb nu een soort van vaste. Die weet wat ik doe en gedaan heb en dat is wel leuk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:31 schreef Geo4kant het volgende:
"En ben je nog op vakantie geweest?"
"Wat ga je doen van het weekend?"
SPOILER: niet vriendelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
Zo'n tattoe
Hij heeft er vast nog nooit een kwaad gedaan.SPOILER: niet vriendelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook een acteur ja. maargoed zoiets wil je niet op je borst getatoeëerd hebben staanquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij heeft er vast nog nooit een kwaad gedaan.
Ik ga ook altijd naar de zelfde kapper maar ik ben gewoon niet zo'n prater.. gewoon me haren knippen zodat ik weer zo snel mogelijk weg kan..quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nu een soort van vaste. Die weet wat ik doe en gedaan heb en dat is wel leuk.
Zal leuk zijn als hij eens door NY Haarlem loopt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is ook een acteur ja. maargoed zoiets wil je niet op je borst getatoeëerd hebben staan
Ja ik ook. Al die kut haren die je neus kriebelen dat je moet niezen maar het inhoudt en je traan ogen krijgt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd naar de zelfde kapper maar ik ben gewoon niet zo'n prater.. gewoon me haren knippen zodat ik weer zo snel mogelijk weg kan..
Het zware leven van een man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar het komt elke keer terug.
Buitenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neee die anderen. In het echte leven waar je buiten komt.
Oké.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:46 schreef Snowbells het volgende:
Ik post pics van mijn sociale leven ok.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:47 schreef Snowbells het volgende:
Meteen als ik daar kom 'wat is je wifi code'
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:53 schreef Flippiee het volgende:
Volgende week hoog bezoek in ons filiaal. Zelfs de prullenbakken worden geschilderd)))))
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:53 schreef Flippiee het volgende:
Volgende week hoog bezoek in ons filiaal. Zelfs de prullenbakken worden geschilderd)))))
Ook die zijn naar Project X.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Mijn trein rijdt niet verder omdat er geen personeel is
Natuurlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want mensen hebben geen smartphones met een app eropquote:Ondertussen treft de gemeente maatregelen voor het feest. Om feestgangers op een dwaalspoor te zetten zijn de straatnaamborden op de Stationsweg in Haren verwijderd.
Knappe kerel jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Terecht dat vrouwen daar nat van worden.
Hebben ze wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja want mensen hebben geen smartphones met een app erop
neequote:Op vrijdag 21 september 2012 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
Hebben jullie ook dat je als je wordt gequote je eigen kleurtje niet meer ziet?
ik.blijf.blank meesterrasquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
Hebben jullie ook dat je als je wordt gequote je eigen kleurtje niet meer ziet?
zien, ik.geloof het nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:46 schreef Snowbells het volgende:
Ik post pics van mijn sociale leven ok.
Thanksquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
Ik zal wel blind en doof zijn, niet goed in m'n hoofd zijnnnnnnB-B-B-B-B-B-B-BONFIREEEEEEEEEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel de wereld zou boos op jou moeten zijn, kut kind.
Hoe kan hij een real doll betalen op zijn 14e?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:44 schreef Dimens het volgende:
AppleCake, is jouw vriendin ook een redhead?
awwwwquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat hij het niet leuk vindt om geknipt te worden...
Nee, hoezo ook!?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:44 schreef Dimens het volgende:
AppleCake, is jouw vriendin ook een redhead?
JAquote:
Pas maar op nu stuurd hij een pic van zijn rechthand, die zijn piemel vast heeft.. met als onderschrift "Kijk hier geeft ze mij een handjob"quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
2 schermen vol met twitter, nu.nl geenstijl livestream
he pzquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas maar op nu stuurd hij een pic van zijn rechthand, die zijn piemel vast heeft.. met als onderschrift "Kijk hier geeft ze mij een handjob"
CHRISTIAN BALE!?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Haten op Miley.
En zij is fan van die ene batman acteur...
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
Appelcake kan geen vriendin krijgen door zijn grindkop
Ophoerenquote:
Oh okequote:Op vrijdag 21 september 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bestuurder lijkt een beetje op jou
so fluffyquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Voor de knipbeurt:
[ afbeelding ]
Waar ik nu ben:
[ afbeelding ]
ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bestuurder lijkt een beetje op jou
Je moet eens stofzuigen man. Er ligt een hoop stof daar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Voor de knipbeurt:
[ afbeelding ]
Waar ik nu ben:
[ afbeelding ]
Ik ben al klaarquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet eens stofzuigen man. Er ligt een hoop stof daar.
Dus die hoop stof is weg?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben al klaar
Wil je pics van de stofzuiger?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze heette eerst ook Fluffy...
Eerst Lilo, daarna Fluffy, Woezel, en nu Fuzzy.
Fuzzy is zwanger.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef Dimens het volgende:
Even opruimen. Overal konijnen in mijn huis.
Hoe dan wel?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:19 schreef Dimens het volgende:
Dat is toch geen konijn te noemen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |