Als mijn ballen 'klem' zitten dan ligt het aan dat stomme wijf dat ze in der mond heeft.. en dan ben ik not amused om zo maar te zeggen, misschien nog wel geneigd om der een klap te gevenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neuh dat niet, want dat doe ik ook.
maar dat je je meer zorgen maakt over het op je hurken zitten, dan dat je ballen klem zitten.
Klem zitten is iets andesr dan bijten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als mijn ballen 'klem' zitten dan ligt het aan dat stomme wijf dat ze in der mond heeft.. en dan ben ik not amused om zo maar te zeggen, misschien nog wel geneigd om der een klap te geven
Maar waarom zou ze in/op mijn ballen bijten
What if i say i'm not just another oneeeeequote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef Snowbells het volgende:
WHAT IF I SAY I'M NOT LIKE THE OTHERS
Hoe zou je klem komen te zitten? Ja als je 14 jarige breezersletjes pakt met een beugel...quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klem zitten is iets andesr dan bijten.
Parle vou Francais?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
What if i say that i dont speak french
Pertinent onwaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe zou je klem komen te zitten? Ja als je 14 jarige breezersletjes pakt met een beugel...
Of ze moet een 'kaakklem' krijgen, maar ik denk niet dat iemand zo snel kaak kramp krijgt..
Je ne sais pas.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
What if i say that i dont speak french
zal ik jou eens verminken voor niksquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:17 schreef Dimens het volgende:
Je lichaam verminken en er nog voor betalen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |