SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ik denk niet de eerste paar weken, je kan hem rustig houden hoor en de IF kan toch niemand kopenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar Benzema gaat sowieso nog IF worden, dus daar ben ik bang voor
Jij zegt dat die 3 de beste van het beste zijn in de Liga BBVA, niet welke positiequote:
Hij noemt die spitsenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij zegt dat die 3 de beste van het beste zijn in de Liga BBVA, niet welke positie
Idd, als die IF er al komt, dan wordt de normale niet veel minder waard, zeker niet in de week dat de IF er is. Dus verkoop hem dan volgende week maar, scheelt nog steeds een hoop.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet de eerste paar weken, je kan hem rustig houden hoor en de IF kan toch niemand kopenBenzema gaat de eerste paar maanden niet onder de 30K komen!
Dit moet een kloon zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef Rikk79 het volgende:
Goedemiddag, ik ben Rik van de EA Klantenservice. Op de vraag of mensen met een ban toegestaan zijn een nieuwe account aan te maken en daarop FIFA 13 Ultimate Team® te spelen kan ik kort antwoord geven: nee.
Het is volgens de EA Privacy Policy niet toegestaan om een exploit te gebruiken in wat voor Electronic Arts spel dan ook. Indien dit wel gebeurd zal EA de nodige maatregelen treffen om de overtreder EA spellen te ontzeggen, ook als er later een nieuwe account gemaakt wordt. EA heeft het recht om data te verzamelen over de gebruikers van welk EA spel dan ook, dat betekent dat alle IP-adressen en Xbox 360™ of Playstation®3 ID's staan opgeslagen en om de zoveel tijd zal er gekeken worden of er een match is.
Met vriendelijke groet.
Rik,
Electronic Arts Klantenservice.
Maar niet op welke positiequote:
Rikkert, het is mij, Barry wat gadde ge doen vanavond?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef Rikk79 het volgende:
Goedemiddag, ik ben Rik van de EA Klantenservice. Op de vraag of mensen met een ban toegestaan zijn een nieuwe account aan te maken en daarop FIFA 13 Ultimate Team® te spelen kan ik kort antwoord geven: nee.
Het is volgens de EA Privacy Policy niet toegestaan om een exploit te gebruiken in wat voor Electronic Arts spel dan ook. Indien dit wel gebeurd zal EA de nodige maatregelen treffen om de overtreder EA spellen te ontzeggen, ook als er later een nieuwe account gemaakt wordt. EA heeft het recht om data te verzamelen over de gebruikers van welk EA spel dan ook, dat betekent dat alle IP-adressen en Xbox 360™ of Playstation®3 ID's staan opgeslagen en om de zoveel tijd zal er gekeken worden of er een match is.
Met vriendelijke groet.
Rik,
Kutkloonquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef Rikk79 het volgende:
Met vriendelijke groet.
Rik,
Troll alert?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef Rikk79 het volgende:
Met vriendelijke groet.
Rik,
Rijstquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef Rikk79 het volgende:
Met vriendelijke groet.
Rik,
dus dan hoeft bijna niemand hier meer fifa en een season ticket te kopen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef Rikk79 het volgende:
Met vriendelijke groet.
Rik,
Verdiend EA in eens minder, heel FOK! weg!quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dus dan hoeft bijna niemand heer meer fifa en een season ticket te kopen?
Heb dan bijna niemand meer om fifa mee te spelen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:33 schreef Tim86 het volgende:
Mijn huisgenoten zitten op hetzelfde ip adres, lekker voor ze
dat is jammer Rikkertquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef Rikk79 het volgende:
Met vriendelijke groet.
Rik,
Sssstt! Niet zeggen! EA leest meequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:32 schreef over_hedge het volgende:
Ik kan nog steeds op mijn nieuwe account
johquote:
Ik vraag me wel echt af of deze heel veel meer waard gaat worden.quote:
Als er tijden geen andere IF van komt wel, dan wordt hij veel waardquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag me wel echt af of deze heel veel meer waard gaat worden.
Wat een flutstats
Godver, die had ik expres nog niet aangeklikt, waarom doe ik dat dan nu welquote:
Als het spel uit is gaat hij sowieso voor meer en anders bouw ik een team om hem heenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag me wel echt af of deze heel veel meer waard gaat worden.
Wat een flutstats
Waarom? Wie wil die nou in zijn teamquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als er tijden geen andere IF van komt wel, dan wordt hij veel waard
Collectors item!quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom? Wie wil die nou in zijn team
Even afwachten tot de US release geweest is! Tot die tijd gewoon lage prijzen hanteren...quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:35 schreef Toefjes het volgende:
Ik zal blij zijn als alles gaat beginnen. Ik verkoop helemaal niks.
Geen idee, zou het risico niet willen lopen als ik jou wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:36 schreef over_hedge het volgende:
Maar, als je gewoon met nieuw account speelt is er denk ik niks aan de hand.
quote:
Hoezo niet? Wat is het risicoquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Geen idee, zou het risico niet willen lopen als ik jou was
Martensquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Naja ik denk dat ie nog wel een IF gaat krijgen, bij AZ ken er verder toch niemand scoren.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef Rikk79 het volgende:
Met vriendelijke groet.
Rik,
Welke eredivisie spits zie jij nog IF worden? Vorig jaar waren er ook amper IF spitsen uit de Eredivisiequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Naja ik denk dat ie nog wel een IF gaat krijgen, bij AZ ken er verder toch niemand scoren.
Ik vind het goede spelers hoor, maar gewoon qua scoren is AZ van Altidore afhankelijk, vandaar dat ik denk dat ie nog wat IF's haalt tegen PEC enzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MartensMaher
Verder is het wel karig ja.
Pellequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke eredivisie spits zie jij nog IF worden? Vorig jaar waren er ook amper IF spitsen uit de Eredivisie
De jong. Of babel zie ik nog wel if krijgen. Alleen zijn geen spiten in fifa geloof ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke eredivisie spits zie jij nog IF worden? Vorig jaar waren er ook amper IF spitsen uit de Eredivisie
Dost, Luukinho, Everton en Jozyquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pèllequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bony, Babel, Siem, Djuricic, Lensquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop dit jaar op veel bronzen eredivisie IFquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet veel wssquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Ajax, Twente, PSV, Feijenoord of AZ tegen PEC Zwolle of VVV moet is er altijd kans op een IF. De meesten verdienden vorig jaar een IF tegen Excelsior.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maarja moet de IF wel spits zijn en dat gaat bij Ajax sowieso niet gebeuren. Ach zie het wel voor 10k is het net zo leuk om er een team omheen te bouwenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Ajax, Twente, PSV, Feijenoord of AZ tegen PEC Zwolle of VVV moet is er altijd kans op een IF. De meesten verdienden vorig jaar een IF tegen Excelsior.
Als Babel weer in de spits staat kan ie toch een IF krijgen voor in de spits?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maarja moet de IF wel spits zijn en dat gaat bij Ajax sowieso niet gebeuren. Ach zie het wel voor 10k is het net zo leuk om er een team omheen te bouwen
Babel die veel gaat scoren die dag moet nog komenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Babel weer in de spits staat kan ie toch een IF krijgen voor in de spits?
Als je belt kunnen ze het telefonisch doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:43 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren mijn account gelocked omdat ik de beveiligings vraag niet meer wist. Daarna kan je dan op de console een nieuwe maken.
Maar nee hoor. Niks te zien bij FUT. Kan nog steeds niks nu.
EA.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:43 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren mijn account gelocked omdat ik de beveiligings vraag niet meer wist. Daarna kan je dan op de console een nieuwe maken.
Maar nee hoor. Niks te zien bij FUT. Kan nog steeds niks nu.
EA.
Ach het maakt toch niet veel uit. Vandaag heeft toch weinig zin meer.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je belt kunnen ze het telefonisch doen
Sukie?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vul de tekst zelf maar in
Die zijn echt om te janken indeedquote:
Denk je dat EA goede mensen heeft ingehuurd?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:48 schreef Nickskuh het volgende:
Ik belde net EA krijg ik zo'n iemand aan de lijn met een slecht engels accent
Hij leest nog steeds meequote:Geachte Confetti,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de Electronic Arts klantenservice.
Het spijt ons dat u problemen heeft met het spelen van FIFA Ultimate Team.
Ik neem aan dat u dit ook in het forum zal posten.
Het EA account werd geband. Dit betekent dat als u een nieuw PSN ID/Xbox Live Gamertag aanmaakt en op het gebande account zet, deze ook niet bruikbaar zal zijn.
Als u een nieuw EA account aanmaakt en hier een nieuw PSN ID/Xbox Live gamertag op zet is deze niet geband. U geraakt uiteraard alle games en vooruitgang op het gebande account kwijt. Het is niet mogelijk om aankopen op het originele account naar het andere over te zetten.
Verder heb ik niets te maken met de troll account die is aangemaakt, en eindig ik met de ons opgedragen sluiting.
Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Rik,
Voor antwoorden op de meest gestelde vragen kunt u terecht op http://help.ea.com/nl
OEH OEH OEH VERTELquote:
Jonge dat zet je er gewoon zelf tussen grapjasquote:
Neequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jonge dat zet je er gewoon zelf tussen grapjas
Maar mooi, we kunnen dus iig verder met nieuwe accounts
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:51 schreef fetss het volgende:
Bij welke site bestellen jullie meestal xboxlive / MSpoints?
Daar zegt hij toch juist dat je met nieuw account wel kan spelen alleen alles kwijt bent ?quote:
Ik geloof het nog steeds niet:')quote:
livecodes meestal.quote:
Ook niemand geloofde in zijn glitch.... Kijk wat daar van gekomen is!quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik geloof het nog steeds niet:')
yo thanks, ben namelijk een keer opgelicht, was wel maar 48u kaartje gelukkig!quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
livecodes meestal.
zullen nog wel goedkoperen zijn maar daar is het teminste snel en geen niet geldige codes ofzo.
Je hebt je er nog steeds niet bij neergelegd dat je banned bent omdat je gecheat had?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:56 schreef Nickskuh het volgende:
Net weer gebeld naar EA en kreeg nu wel een nederlands iemand, hij heeft zo als iedereen het zegt het doorgestuurd naar canada en ik krijg binnen een paar dagen antwoord.. Nou hopen dat er iets uit komt
quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar zegt hij toch juist dat je met nieuw account wel kan spelen alleen alles kwijt bent ?
De aanhouder wint zeggen ze toch altijd?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt je er nog steeds niet bij neergelegd dat je banned bent omdat je gecheat had?
Heb je al CE gebruikt dan? Anders heb ik straks ook een probleemquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb net gebeld met de Customer Support. Ik kreeg een Belg aan de lijn.Ik moest m'n gamertag geven en hij zei dat m'n account is gebanned door het gebruik van een Cheat Engine. Ik zei toen dat er inderdaad op dezeflde computer gebruik is gemaakt van een Cheat Engine, maar op een andere account (niet van mijzelf) en door een ander persoon. Toen zei hij dat hij dit zal doorsturen om mijn account te laten unbannen. Ben benieuwd...
Ich auchquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb net gebeld met de Customer Support. Ik kreeg een Belg aan de lijn.Ik moest m'n gamertag geven en hij zei dat m'n account is gebanned door het gebruik van een Cheat Engine. Ik zei toen dat er inderdaad op dezeflde computer gebruik is gemaakt van een Cheat Engine, maar op een andere account (niet van mijzelf) en door een ander persoon. Toen zei hij dat hij dit zal doorsturen om mijn account te laten unbannen. Ben benieuwd...
Jij hebt een abo, mongoolquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:58 schreef TJV het volgende:
Ja ga al jullie smoesjes posten, mongolen.
Bij mij is het geen smoesje, het is de waarheid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:58 schreef TJV het volgende:
Ja ga al jullie smoesjes posten, mongolen.
SSST!quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je al CE gebruikt dan? Anders heb ik straks ook een probleem
Pauper.quote:
-3 procentquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:58 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie de aandelenkoers gezien van EA op de Nasdaq?
Het gebruik van CE is bijna niet te controleren, maar nu met die nieuwe beveiligingsexpert zou ik maar even rustig aan doen met elke vorm van tweaken van de webapp.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je al CE gebruikt dan? Anders heb ik straks ook een probleem
Rik is een echt expert. Heeft al iemand een fanhyve voor Rik?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het gebruik van CE is bijna niet te controleren, maar nu met die nieuwe beveiligingsexpert zou ik maar even rustig aan doen met elke vorm van tweaken van de webapp.
Die ligt al te spuiten als een malle, Rik de detectivequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:53 schreef Doublepain het volgende:
Rik heeft zijn tel al vast om hoofdkantoor te bellen
Daar heb je hier wel een dagtaak aan jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:01 schreef over_hedge het volgende:
Leuk werk wel, Heel de dag beetje een forum mee lezen.
Openstaande vragen:quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:00 schreef Kamikazie het volgende:
Zelden zo verneukt wakker geworden zeg
Duhquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:02 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik denk dat Rik fake is, als je mensen wil pakken dan ga je niet vertellen dat je meeleest
Ja die foto is niet van mij die plukte ik van google, mijn ei was gewoon ranzig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Openstaande vragen:
Waarom heb je lange vrouwennagels?
Is je ei er uitgespoten vannacht?
Misschien uit frustratie omdat zijn baan belachelijk gemaakt wordtquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:02 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik denk dat Rik fake is, als je mensen wil pakken dan ga je niet vertellen dat je meeleest
Eerst kreeg ik een standaard mailtje van hem maar zonder een reactie van mij stuurde hij me nog een mail erachteraan met die FOK! linksquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:02 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die ligt al te spuiten als een malle, Rik de detective
Tenzij Rik een FOK! account aan gaat maken, dan geloof ik hetquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eerst kreeg ik een standaard mailtje van hem maar zonder een reactie van mij stuurde hij me nog een mail erachteraan met die FOK! links![]()
En ik heb tot nu toe altijd de waarheid gesproken, of niet
Je hebt getamperd, en daar straffen je ze keihard voor. Das pech, geld weg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:05 schreef pascal08 het volgende:
Maarja, ik kan me bijna niet voorstellen dat ze m'n hoofdaccount echt banned laten. Ik heb er nog nooit mee getamperd en ik heb ziek veel EA spellen op m'n mainaccount. Als ik er niks meer op kan spelen van EA, dan gaat er voor EA aan mij sowieso al een hele goede klant verloren.
De Jarige Job zelf komt nietquote:
Niet op m'm main account. Ik heb ook niets overgezet naar m'n main account, dus die ban is onterecht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je hebt getamperd, en daar straffen je ze keihard voor. Das pech, geld weg.
Dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je hebt getamperd, en daar straffen je ze keihard voor. Das pech, geld weg.
Park, lekker dicht bij het water, als ik te strak van de pillen sta ken ik altied nog een duik nemen!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:07 schreef fetss het volgende:
[..]
ik sta bij main jij?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |