SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100km met vervolgens tien rondjes van 16,5km
Ja zoveel jaar staat de ploegentijdrit weer op het programma. 50 ploegen doen mee met de heren. In tegenstelling tot de wegwedstrijd zal de ploegentijdrit worden verreden door de sponsorploegen.
De website http://www.limburg2012.nl
Tot slot natuurlijk nog een stukje WKgeschiedenis.
Aangezien de komende twee weken nu veel nieuws naar buiten zal komen over de selecties etc hier vast het topic
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Waarschijnlijk heb je gelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me exclusief in de zin van dat geen enkele andere zender in de wereld het zal uitzenden. In Nederland zouden ze namelijk toch geen concurrentie hebben.
Misschien heeft L1 een stream? Al is het de vraag of die in het buitenland toegankelijk is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:01 schreef Felagund het volgende:
Hopelijk kan ik het hier (Duitsland) ook zien, maar ik ben bang van niet.
L1 heeft een prima stream op hun site staan. Dat laatste weet ik ook niet. Zou je gewoon uit moeten proberen. Merk je het vanzelf.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Misschien heeft L1 een stream? Al is het de vraag of die in het buitenland toegankelijk is.
Ik heb L1 op TV dus geen probleem voor mij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
L1 heeft een prima stream op hun site staan. Dat laatste weet ik ook niet. Zou je gewoon uit moeten proberen. Merk je het vanzelf.
Lijkt me wel ja, want bij Circuito Fiesole staat gewoon 348.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Hey, maar wacht even, de dames rijden VERDER naar boven in Fiesole dan de heren?Zal wel een foutje zijn, voor de rest is het overal 348 m....
Doet ie goed.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:13 schreef TheArt het volgende:
Garner trouwens de vriendin van Lars van der Haar.
Beide zijn 1.30 ofzo, dus het past wel bij elkaarquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Doet ie goed.
Btw, wat zit Marianne's haar leukhttp://nos.nl/video/42129(...)p-regenboogtrui.html
1.69 om 1.60 volgens the interwebs, dus dat valt nog wel mee (haar lengte vooral danquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Beide zijn 1.30 ofzo, dus het past wel bij elkaar
Zo, grote groep zeg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:13 schreef TheArt het volgende:
Topfavoriete Lucy Garner wint voor het 2e jaar op rij, in een sprint voor de Noorse Brustad en de Italiaanse Stricker. Coppens 11e.
Had er ook mee te maken dat geen enkele ploeg, tot aan de laatste ronde, de koers echt hard maakte. Heb je wel vaker in dames/junioreskoersen. Dan is het slagveld niet groot nee. Als ze er een ronde eerder aan waren begonnen, had het in talloze groepjes uit elkaar gelegen.quote:
WK 2014 wordt pas leuk !Een klim van 5 km gevolgd door een korte afdaling en dan nog een klim van 1,1 km (a 6%)daarna 4 km afdalen tot de finishquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:22 schreef ItaloDancer het volgende:
Ziet er leuk uitprocentje of 6 gemiddeld.
Wel nog 10 km naar de meet vanaf Fiesole.
Die eerste klim is wel minder steil, en het rondje is behoorlijk lang.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:52 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
WK 2014 wordt pas leuk !Een klim van 5 km gevolgd door een korte afdaling en dan nog een klim van 1,1 km (a 6%)daarna 4 km afdalen tot de finish.
![]()
[ afbeelding ]
Bij km 5 (castillo templario) zit ook nog een klimmetje trouwensquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Die eerste klim is wel minder steil, en het rondje is behoorlijk lang.
Maar als we het vorige topic moeten geloven, staat het doorgaan van dit WK op losse schroeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |