Volgens mij mag je zolang je de stufi ontvangt niet over de grens. Dus zodra je de stufi stopzet mag je er overheen. Dat is de reden dat er enkele studenten zijn die hun stufi ieder jaar in november bv. stozetten, en het jaar erna weer aanvragen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 07:29 schreef Essebes het volgende:
de 13.362,53 is voor een heel jaar. Volgens mij moet je de grens tijdsevenredig toepassen.
Top dank je wel!quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij mag je zolang je de stufi ontvangt niet over de grens. Dus zodra je de stufi stopzet mag je er overheen. Dat is de reden dat er enkele studenten zijn die hun stufi ieder jaar in november bv. stozetten, en het jaar erna weer aanvragen.
Jepquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef WallieNL het volgende:
[..]
Top dank je wel!
Dus mocht ik in de buurt van die grens komen dit jaar is het van beland zoveel mogelijk proberen door te schuiven naar januari.
Mag ik dan ook niet te veel verdienen?quote:Bijverdienen in de leenfase
Kun je alleen nog lenen? Inkomsten in maanden waarin je alleen een lening hebt, tellen ook mee voor je bijverdiensten. Ook als je een nullening hebt om met je studentenreisproduct te kunnen reizen, moet je je houden aan de bijverdienregels.
Zie mijn bovenstaande post, dat vind ik nou ook zo vaag eraan..quote:Op woensdag 26 september 2012 23:17 schreef blckzor het volgende:
Grappig, ik was vanavond bezig dit uit te zoeken.
Ik kom in november over de bijverdiengrens en heb nog wel stufi en leen bij.
Volgens mij hoef ik alleen het stufi-deel stop te zetten per 1 november en niet het bijleen-gedeelte. Echt duidelijk staat het niet op de site van IB-groep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |