Eerste nummer die ik heb gedownload toen ik internet kreegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom haten dan
Maar TS wat boeit het jou nou waar anderen hun geld aan uitgeven? Als die maat van je een boek van KISS wilt kopen dan heb jij daar toch geen last van? En van de concerten e.d. heb je toch ook geen last?Pogo dancing!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef Crocodi1e het volgende:
ja dat kun je wel over elke klacht zeggen, "als jij er geen last van hebt waarom zeur je er dan over?" of andere simpele reacties als "ga dan naar een andere winkel", "dan eet je toch lekker geen chocola als je er ziek van wordt". maar daar is dit forum toch voor =D om te klagen. het voelt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom haten dan
Maar TS wat boeit het jou nou waar anderen hun geld aan uitgeven? Als die maat van je een boek van KISS wilt kopen dan heb jij daar toch geen last van? En van de concerten e.d. heb je toch ook geen last?
en het gaat er niet om dat het mij wel of niet boeit waar mensen hun geld aan uit geven. het probleem is dieper dan dat.
en trouwens makkers helpen elkaar! als ie dat boek koopt is ie zijn vrouw kwijt. ik kan natuurlijk gwn de luiaard uithangen en niks doen of ik kan proberen het te voorkomen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:50 schreef Crocodi1e het volgende:
ga eens weg anders post ik weer eens wat filmpjes van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom haten dan
Maar TS wat boeit het jou nou waar anderen hun geld aan uitgeven? Als die maat van je een boek van KISS wilt kopen dan heb jij daar toch geen last van? En van de concerten e.d. heb je toch ook geen last?
ga je haren wassen ransaapquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef BeffJeck het volgende:
Alive I en II absolute must have voor elke hardrockfan de rest is bagger!
ga weg met die gare flikkertjes man wtf gaan ze hun gezicht vol doen met makeup en shitquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:22 schreef Enchanter het volgende:
Wel eens op Headbangers ball gezien , meer ken ik niet van ze
't klinkt in ieder geval beter dan Dogs D'amourquote:
soberzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
't klinkt in ieder geval beter dan Dogs D'amour![]()
flikker op manquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |