SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Zo jammer van die 2 star skillsquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:48 schreef DutchSL het volgende:
Mijn eerste FUT 13 team en eerste eredivisie team ooit:
[ afbeelding ]
Deze man: http://www.futwiz.com/player-data/7251
4* weak foot, 192cm![]()
"Slechts" 73 pace, maar ik had vorig jaar James Brown (nu niet in het spel, James Brown is dead) en die was 70 pace dus dat moet wel goed komen.
Er is vast wel weer een nieuwe Kandji..zo gaat het ieder jaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jammer dat Kandji een LW is en Harris een RW.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Crosses die over de spits heen vliegen zijn dan ook geen probleem meer
Yes. Heb nu een nieuwe en die is nog niet gebanned. Dat had Omni dus wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Lindgren. zijn jouw accounts ook allemaal gebanned?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Allright. Maar daar kan je nog niet mee op de FUT Webapp, correct?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Yes. Heb nu een nieuwe en die is nog niet gebanned. Dat had Omni dus wel.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:55 schreef Tim86 het volgende:
Hey Lindgren, jonge, hey Lindgren, psst. Vuurwerk kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Maar kun je niet mee webappen...quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Yes. Heb nu een nieuwe en die is nog niet gebanned. Dat had Omni dus wel.
Klopt.quote:
Jep, dan kun je je account aanmaken via de PS3.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.
Kun je dan eerder op de webapp als je die pass koopt? Wel he. Tsja. Logisch ook.
In theorie gaat elke enigszins gewilde speler stijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:59 schreef JacobDubbel het volgende:
Heeft iemand een idee of Eto'o in prijs zal stijgen ? 20k BIN is wel laag voor zon type speler
Ik twijfel..quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jep, dan kun je je account aanmaken via de PS3.
Ik snap dat van die season pass niet helemaal. Ik heb de game bij een winkel besteld, word bij mij op de releasedate bezorgt. Maar als ik nu dus die season pass zou kopen, kan ik het dan 22 september spelen via één of andere download ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.
Kun je dan eerder op de webapp als je die pass koopt? Wel he. Tsja. Logisch ook.
Dat begrijp ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In theorie gaat elke enigszins gewilde speler stijgen.
Kom je hier anders gezellig Hello Kitty Island Adventure spelen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik twijfel..Anders dus nog een week niets doen en de rest zien handelen. Dat is ook kut.
On my way.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom je hier anders gezellig Hello Kitty Island Adventure spelen?
Hulk ging voor 10k of minder tijdens de glitch, is hij nu al duurder?quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:01 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Dat begrijp ikAlleen zie ik spelers als Hulk en Lavezzi voor zon laag BIn erop dat ik me afvraag of het waard is om ze te kopen
Ik twijfel of ik uberhaupt nog Fifa13 ga kopen/spelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik twijfel..Anders dus nog een week niets doen en de rest zien handelen. Dat is ook kut.
Ik zou het doen en ik doe het ook. Ik had vandaag iemand bij Xbox aan de lijn en die zeiden dat EA niemand op de Xbox een console ban kan geven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Koekjes liggen in de oven, chocomel staat klaarquote:
Nee, 4 k duurder max BINquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hulk ging voor 10k of minder tijdens de glitch, is hij nu al duurder?
PAACCEEEquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:08 schreef detennismaster het volgende:
Zo mijn eerste FUT13 team is behalve 2 positiekaartjes klaar.Misschien dat ik ST N'Gog nog erin doe maar die staat op dit moment niet op de markt. Nu nog een team verzinnen.
[ afbeelding ]
Dat gebeurt denk ik niet, zolang je account niks met de glitch te maken hadquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:12 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik zo'n season pass ga kopen. Straks word mijn nieuwe account gebanned zoals bij OmniRocket is gebeurt
Kelvin of Quintero lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:12 schreef JacobDubbel het volgende:
Damn ik twijfel echt in welke 5* skiller te investerenKelvin, Quintero , Owosu-Abiye, Fetfazidis etc
Mijn andere accounts hadden ook niks met de glitch te maken en zijn ook gebandquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:13 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Dat gebeurt denk ik niet, zolang je account niks met de glitch te maken had
Maar dat had dat nieuwe account van OmniRocket toch ook niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:13 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Dat gebeurt denk ik niet, zolang je account niks met de glitch te maken had
Die coins of spelers waren toch over gezet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mijn andere accounts hadden ook niks met de glitch te maken en zijn ook geband
Nee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:15 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Die coins of spelers waren toch over gezet?
Hij zei vandaag nog dat hij 1 pakje probeerde te openen op zijn main account dacht ik en dat ie daarom gebanned wasquote:
Jaja wrijf het er nog maar even in dat ik nu mijn eigen team niet eens kan makenquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:08 schreef detennismaster het volgende:
Zo mijn eerste FUT13 team is behalve 2 positiekaartjes klaar.Misschien dat ik ST N'Gog nog erin doe maar die staat op dit moment niet op de markt. Nu nog een team verzinnen.
[ afbeelding ]
Van hem weet ik het niet. Maar ik heb maar met 1 account geglitched en verder ook niks overgezet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:18 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Hij zei vandaag nog dat hij 1 pakje probeerde te openen op zijn main account dacht ik en dat ie daarom gebanned was
Oh serieus niks overgezet? En toch meerdere accounts dicht?quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Van hem weet ik het niet. Maar ik heb maar met 1 account geglitched en verder ook niks overgezet.
Ik heb ook een nieuwe account aangemaakt en Xbox live gehaald + ea account en heb geen problemen gehad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:19 schreef Tim86 het volgende:
omni stuurde mij via dm dat hij met zijn nieuwe account wel gewoon kon inloggen op de console en op easports.com nu..
quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jaja wrijf het er nog maar even in dat ik nu mijn eigen team niet eens kan maken
quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh serieus niks overgezet? En toch meerdere accounts dicht?
hmm dat is wel bizar. Vooral als je dan mijn geval ernaast legt..quote:
Main accountquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm dat is wel bizar. Vooral als je dan mijn geval ernaast legt..
Account 1 = glitch account
Account 2 = trade account
Account 3 = main account
En alles wat ik stuurde is van 1 naar 2 naar 3 gegaan, nooit rechtstreeks van 1 naar 3. En toch zijn alleen account 1 en 3 dicht.
Bij mij 5 accounts.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm dat is wel bizar. Vooral als je dan mijn geval ernaast legt..
Account 1 = glitch account
Account 2 = trade account
Account 3 = main account
En alles wat ik stuurde is van 1 naar 2 naar 3 gegaan, nooit rechtstreeks van 1 naar 3. En toch zijn alleen account 1 en 3 dicht.
Glitch accountquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Main account
Glitch account
Glitch account
Niets overgezet, alles dicht.
*KUCH* DTM *KUCH*quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:27 schreef Tim86 het volgende:
Onnavolgbaar dus..vooral omdat er dus ook mensen zijn die overal mee wegkomen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:27 schreef Tim86 het volgende:
Same here. Hazziz van CS ligt nu te trillen in bed van angstquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Main account
Glitch account
Glitch account
Niets overgezet, alles dicht.
Dit heb ik ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Glitch account
Main account
Alleen Glitch account is dicht.
Die heb je nog ja? Bastardquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:31 schreef JacobDubbel het volgende:
1x Nani, 1 x Eto'o,2 x Assaidi, 1x Reus moet wel na release 150k opleveren
Ik heb dan zeker 10k, had echt alles op die andere 2 accounts, vooral die main accquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
Als mijn nieuwe account het allemaal overleefd heb ik ook al wat dealtjes liggen. Een kleine 100k moet wel lukken.
Kreeg Nani in mijn starterpacks , de rest wel gekocht ( ik had een afspraak gemaakt met de mensen die ik coins weggaf als ik gebanned zou wordenquote:
Ik heb nu helemaal niets, maar heb meerdere mensen veel coins gegeven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heb je nog ja? Bastard
[..]
Ik heb dan zeker 10k, had echt alles op die andere 2 accounts, vooral die main acc![]()
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:34 schreef Roypsv het volgende:
Ik moet gewoon weten of ik met mijn nieuwe account aanstaande zatersag fifa kan spelen/kopen
Hou je in. Blijf wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:35 schreef GuRBuH het volgende:
Godver jullie lokken me weer richting FUT
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/678c47ea-d708-3e6a-83ae-9c21ac0006ff ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:36 schreef Tim86 het volgende:
oh vergeten ja, ff downloaden. Geen spoilers aub
http://us.rtl.nl/rtlxl/ne(...)3ae-9c21ac0006ff.mp4quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/678c47ea-d708-3e6a-83ae-9c21ac0006ff ?
Hier kan je altijd de mp4 vinden van RTL programma'squote:Op vrijdag 21 september 2012 01:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/678c47ea-d708-3e6a-83ae-9c21ac0006ff ?
Handigquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier kan je altijd de mp4 vinden van RTL programma's
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/rtlipad/series.html
Vast niet, zijn echt heel veel wannabe'squote:Op vrijdag 21 september 2012 01:40 schreef JacobDubbel het volgende:
[ afbeelding ]
Echte account KSI ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:43 schreef Lindgren. het volgende:
Spoiler Robinson:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:49 schreef GuRBuH het volgende:
Expeditie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goud.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Survivor is 100x beter, maar het is wel vermakelijk. Wie is de mol vind ik leuker.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:49 schreef JacobDubbel het volgende:
Ik ga nu de afleveringen bekijken van expeditie RobinsonBen benieuwt of het echt zo goed is
Survivor vond ik echt van die typische gescripte nep-meuk. ER vond ik vroeger ook leuker, niet met BN-ers. Dan zag je ook nog wel eens iets bij de dames wat eruit floepte ofzo bij die proevenquote:Op vrijdag 21 september 2012 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Survivor is 100x beter, maar het is wel vermakelijk. Wie is de mol vind ik leuker.
Volgens mij kan je dan beter zelf gewoon pakjes kopen van dat geld ipv de season kaart.quote:Op vrijdag 21 september 2012 02:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik neem sowieso de ultimate edition niet, maar die season pass lijkt me wel interessant. Je moet zeker alleen meteen een 50 euro PSN card kopen?
En dan het echte spel dus nog voor de normale prijs? Het enige wat je voor die 20 euro krijgt zijn die pakjes, korting op pakjes en drie dagen eerder toegang?
Ja, ik denk het ook, maar dan moet ik maar liefst een week langer wachtenquote:Op vrijdag 21 september 2012 02:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan beter zelf gewoon pakjes kopen van dat geld ipv de season kaart.
Lekker dat Muriel al zo duur is, die had ik ook ff 6 gekocht voor de lol begon gisterenquote:Op vrijdag 21 september 2012 01:40 schreef JacobDubbel het volgende:
[ afbeelding ]
Echte account KSI ?
Ze hebben gewoon alle teams waarop die dag was ingelogd door diegene, gebannen denk ik ? Dat ze dat konden natrekken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:27 schreef Tim86 het volgende:
nee, dan zouden al mijn accounts dood zijn..heb er nog éénquote:Op vrijdag 21 september 2012 03:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon alle teams waarop die dag was ingelogd door diegene, gebannen denk ik ? Dat ze dat konden natrekken?
Vandaag of morgen....quote:Op vrijdag 21 september 2012 03:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoelaat worden die daily gifts uitgegeven eigenlijk?
Maak me geen zorgen hoor was gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 21 september 2012 03:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vandaag of morgen....
Je krijgt ze wel maak je maar geen zorgen.
Wat denk jij van mijn ei Mrvantrapz?quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maak me geen zorgen hoor was gewoon benieuwd
Zou het gewoon proberenquote:Op vrijdag 21 september 2012 04:01 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet het eruit zien ....
[ afbeelding ]
Zo ziet het eruit godverdomme daar krijg ik echt pure kanker allemaal enge ziektes van volgens mij.
Nou ja als ik het niet haal kan ik het ook niet laten weten, dus je zult het vanzelf horen kameraad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou het gewoon proberen![]()
Laat je me even weten of je de middag heb gehaald?
Had ik maar een bounty !quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:14 schreef Tim86 het volgende:
Heb je dat ei in zijn geheel de frituur ingeflikkerd ofzo? Het is geen Bounty..
Heb nachtdienst .. dus moet me dienst een beetje doorkomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja als ik het niet haal kan ik het ook niet laten weten, dus je zult het vanzelf horen kameraad.
Wat is de reden dat jij zo laat nog hier rondhangt?
Ik heb de binnenstad onveilig gemaakt en heb net volgens mij een rot ei gegeten en lig nu wakker doodsbang dat er iets ergs gaat gebeuren met mij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb nachtdienst .. dus moet me dienst een beetje doorkomen.
Wat is jouw reden?
Denk dat je hooguit een poepfontein in je bed krijgt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb de binnenstad onveilig gemaakt en heb net volgens mij een rot ei gegeten en lig nu wakker doodsbang dat er iets ergs gaat gebeuren met mij.
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 04:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk dat je hooguit een poepfontein in je bed krijgt.
Hoop ik dan voor je
Maar je dacht YOLO ik eet gewoon een rot ei?quote:
Nou ik had een paar pilsjes op dus ik rook wel iets maar dacht ach boeiend en toen nam ik een paar happen en slokken water op en toen zag ik dat ie groen was ....quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar je dacht YOLO ik eet gewoon een rot ei?
Ik heb hier ook nog een pak karnemelk staan met datum 28 augustus zal ik dan maar met je meedoen?
Ben benieuwd hoe het afloopt lolquote:Op vrijdag 21 september 2012 04:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ik had een paar pilsjes op dus ik rook wel iets maar dacht ach boeiend en toen nam ik een paar happen en slokken water op en toen zag ik dat ie groen was ....
denk dat hij nu op de intensive care ligt dus zal wel niet antwoordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 04:55 schreef Tim86 het volgende:
Zijn dat trouwens vrouwenhanden of heb jij manne lange nagels?
Wat een nasty lange nagels heb jij voor een dude.quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:01 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet het eruit zien ....
[ afbeelding ]
Zo ziet het eruit godverdomme daar krijg ik echt pure kanker allemaal enge ziektes van volgens mij.
quote:Emile Heskey heeft een nieuwe club gevonden. De 34-jarige aanvaller zat na zijn vertrek bij Aston Villa zonder werkgever en werd sindsdien aan tal van clubs gelinkt. De voormalig international van Engeland heeft een einde aan zijn zoektocht gemaakt door bij Newcastle Jets in Australië te tekenen.
quote:Paulo Henrique Ganso heeft op de laatste dag van de Braziliaanse transfermarkt een opvallende transfer gemaakt. De 22-jarige aanvallende middenvelder verruilde zijn jeugdliefde Santos voor een vijfjarig contract bij rivaal São Paulo. Met de bijzonder discutabele transfer is naar verluidt een bedrag van dik negen miljoen euro gemoeid.
Gaat dus niks worden met deze speler. Hooguit een soort Hernanes die op zn 25e nog even een kijkje komt nemen in Europa.quote:
Webapp werkt weer!quote:Op vrijdag 21 september 2012 07:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
Godver de webapp doet het niet.
Nee volgens mij niet, disc erin en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:21 schreef Joodnl het volgende:
Ik denk dat ik ook een Season Ticket ga kopen voor me US account....
Maar hoe zit het dan als ik me "echte" game wil gaan spelen, zodra hij op de deurmat valt?
Kan ik dank gewoon via beide account spelen of moet ik ook een EA online pass regelen voor me andere account?
Ik neem aan van wel, als die eenmaal op mijn PS3 staat. Kan ik hem ook benaderen met andere accounts toch? Zo gaat het met de demo ook. Download hem van de US store en kan hem spelen op mn EU account.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:31 schreef byah het volgende:
kun je op die season pass meerdere accounts inloggen dan?
Ik kan met mijn nieuwe account nog steeds inloggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:33 schreef psychedelicate het volgende:
Toevallig mensen hier die ook niet kunnen inloggen op de web app/creation center? Ik krijg geen (fout)melding of zo, maar ik kan ook niet inloggen (met mijn nieuwe account).
Ik zit er nu gewoon in..quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:33 schreef psychedelicate het volgende:
Toevallig mensen hier die ook niet kunnen inloggen op de web app/creation center? Ik krijg geen (fout)melding of zo, maar ik kan ook niet inloggen (met mijn nieuwe account).
Doen en voor 3K BIN doorverkopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Leo Moura voor 2,5k BIN...doen?
Misschien wel meer ook...staan er verder 2 op: 1 voor 10k en 1 voor 5kquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:38 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Doen en voor 3K BIN doorverkopen.
Ik ook 500 coins vandaagquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:41 schreef Greenpeas het volgende:
Mogguh, had net 500 en 250 coins als daily gift. M'n eerste coins in FIFA13.
thx, voor 2.1k gekocht. Hopelijk niet te veelquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mocht er iemand wat geld willen maken: staat een Lass (Zilver, Ghana, RM, Rayo Vallecano) op PS3, current bid: 850. Gaat normaal voor 4k of meer...
Nog 3,5 min...
Meerdere accounts dus?:Pquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:57 schreef Toefjes het volgende:
1 bronzen mini pack en 2 zilveren mini packs. Maar het belangrijkste is dat ik er nog steeds in kan
nee hoor meneer de EA medewerker. Iedereen die er aan meegedaan heeft is gebanned helaas.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:01 schreef psychedelicate het volgende:
Zijn er trouwens hier mensen die hebben getampered/gecheat of coins/cards hebben gekregen en niet zijn gebanned?
Ik heb getampered en ik heb mijn mainaccount nog.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:01 schreef psychedelicate het volgende:
Zijn er trouwens hier mensen die hebben getampered/gecheat of coins/cards hebben gekregen en niet zijn gebanned?
Right, maar heb je er ook iets aan overgehouden?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb getampered en ik heb mijn mainaccount nog.
Boateng valt een beetje uit de toonquote:
kijk 2posts boven jequote:Op vrijdag 21 september 2012 10:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Right, maar heb je er ook iets aan overgehouden?
Dat is niet van mij hoor.quote:
Ja, dit silverteam:quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Right, maar heb je er ook iets aan overgehouden?
Oh lolquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is niet van mij hoor.Wat het maar zo'n feest.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mocht er iemand wat geld willen maken: staat een Lass (Zilver, Ghana, RM, Rayo Vallecano) op PS3, current bid: 850. Gaat normaal voor 4k of meer...
Nog 3,5 min...
Ook dom dat zoiets op het nieuws komt johquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:05 schreef HulkHeld het volgende:
Party in Haren is zojuist op het nieuws, geloof dat daar door meerdere personen het een en het ander is gezegd:p
Haha...soms is het toch best jammer dat ik zelf amper coins hebquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]nu al voor m'n 4.3k bin gekocht, thx!
Ik denk dat het die tickets iets anders ligt....quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:33 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, als die eenmaal op mijn PS3 staat. Kan ik hem ook benaderen met andere accounts toch? Zo gaat het met de demo ook. Download hem van de US store en kan hem spelen op mn EU account.
Ik kan nog inloggen met mn nieuwe account. Heb het PSN account wel op een ander IP, dus op de PC van mn stage aangemaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe is het afgelopen met de bans van oa Omnirocket? Meer mensen hetzelfde?
zet er maar wat voor 1k op , krijg je helft van de winstquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha...soms is het toch best jammer dat ik zelf amper coins heb
Nice, thanks!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zet er maar wat voor 1k op , krijg je helft van de winst
Ik heb vantevoren een lijstje met silvers gemaakt die wel eens wat waard zouden kunnen worden. Die check ik nu dagelijks of twee keer per dag, om te kijken wat de prijsontwikkeling is, en of er nog koopjes tussen zitten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:13 schreef Maver24 het volgende:
ik heb echt nog moeite om te dealen, weet die prijzen gewoon nog niet helemaal goed,
welke spelers kijken jullie dan naar ?, merendeels is zeker silver ?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zet er maar wat voor 1k op , krijg je helft van de winst
gekochtquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nice, thanks!
Sullivan, ST (4321), Cork City, 950 BIN, staat er voor 1 uur op!
Check, en bedankt!quote:
dm me dan maarquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Check, en bedankt!
Mocht er meer op komen dat mn budget te boven gaat, dan post ik het hier.
wou jij nog een acc gebruiken om te handelen?quote:
Zal ik doen, maar mocht je er ff niet zijn, dan moeten anderen ook kans hebben op een handeltje tochquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dm me dan maar:D
[..]
wou jij nog een acc gebruiken om te handelen?
Je moet even een nieuw account op je PS3 aanmaken, daarmee kun je dan gewoon inloggen.. Waarom zou je gebande login gekoppeld zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:23 schreef Terrestra het volgende:
Ook gebanned, maar wat nu ? Heb een nieuw account aangemaakt ( waar ik nog steeds in kan loggen ) en tevens Season ticket aangeschaft op de PS3
Dus as zaterdag kan ik de early release downloaden. Maar nu waar ik bang voor ben mijn gebanned account blijft nu gekoppeld aan mijn login.
Kan ik dadelijk bij het opstarten van fifa13 een nieuw account invullen. Want nu pakt ie automatisch mijn oude account gebande account
Ja, ik wil het wel, maar het lijkt me niet slim. Mijn IP en dinges.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dm me dan maar:D
[..]
wou jij nog een acc gebruiken om te handelen?
YOLO!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik wil het wel, maar het lijkt me niet slim. Mijn IP en dinges.Laat maar zitten. Ik twijfel zelf erg over die Season Pass. Dan kan ik morgen zelf beginnen met handelen.
Ik moet alleen weten of ik dit account kan houden
.
Klopt, en als alles was goed gegaan had je nooit wat van ze gehoord.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:26 schreef psychedelicate het volgende:
Toch apart om te zien hoeveel lurkers dit topic blijkbaar had voor de hack.
Kan je op de ps3 ook de season morgen al spelen dan? Heb gister namelijk vol gehouden tegen een vriend die ps3 heeft dat het pas vanaf woensdag kan. Kan t door die instellingen naar US te zetten of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet even een nieuw account op je PS3 aanmaken, daarmee kun je dan gewoon inloggen.. Waarom zou je gebande login gekoppeld zijn?
[..]
Ja, ik wil het wel, maar het lijkt me niet slim. Mijn IP en dinges.Laat maar zitten. Ik twijfel zelf erg over die Season Pass. Dan kan ik morgen zelf beginnen met handelen.
.
dat zekerquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zal ik doen, maar mocht je er ff niet zijn, dan moeten anderen ook kans hebben op een ha
ndeltje toch
hmm k, kut eaquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet even een nieuw account op je PS3 aanmaken, daarmee kun je dan gewoon inloggen.. Waarom zou je gebande login gekoppeld zijn?
[..]
.
Nee, ze hebben er rekening mee gehouden. De season pass staat al in de Store maar is nog niet te downloaden. Je kunt 'm gewoon morgen spelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Kan je op de ps3 ook de season morgen al spelen dan? Heb gister namelijk vol gehouden tegen een vriend die ps3 heeft dat het pas vanaf woensdag kan. Kan t door die instellingen naar US te zetten of iets dergelijks?
is er geen ps update nodig om het downloadbaar te maken zeg maar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ze hebben er rekening mee gehouden. De season pass staat al in de Store maar is nog niet te downloaden.
Ik had m'n bericht geëdit. Dat hoeft inderdaad niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is er geen ps update nodig om het downloadbaar te maken zeg maar?
Maak een nieuw account, op een andere PC. Ik heb het gedaan vanaf mijn stage. Gewoon een hotmail account en aanmelden op PSN via de website. Vervolgens thuis inloggen op de console. Ik kan nog steeds inloggen en FIFA12 spelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ze hebben er rekening mee gehouden. De season pass staat al in de Store maar is nog niet te downloaden. Je kunt 'm gewoon morgen spelen.
Nja gewoon doen hou je 25¤ over en kan je eventueel packs van kopen met 20% korting.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:30 schreef poker4lifee het volgende:
k beter dan, alleen jammer dat het weer 25 kost waardoor je een 50 euro kaart moet halen
EU versie ja? GVD Lindje, tempting...quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ze hebben er rekening mee gehouden. De season pass staat al in de Store maar is nog niet te downloaden. Je kunt 'm gewoon morgen spelen.
Morgen spelen en meteen op de webappquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
EU versie ja? GVD Lindje, tempting...
maar dan kun je dus meerdere FUT accounts aanmaken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:33 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, als die eenmaal op mijn PS3 staat. Kan ik hem ook benaderen met andere accounts toch? Zo gaat het met de demo ook. Download hem van de US store en kan hem spelen op mn EU account.
Ik hoefde geen pass in te voeren gister toen ik met mijn nieuwe account FIFA12 speelde.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:32 schreef Cubewood. het volgende:
Als je EA account gebanned is moet je en een nieuwe PSN ID, en een nieuw EA account aanmaken. Dus een nieuwe online pass kopen
Lijkt me wel, als het eenmaal op je PS3 staat. Kun je er met meerdere account in komen. En dus meerdere FUT accounts maken. Mocht dit lukken wil ik het wel voor een paar trouwe FOK!ers doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:32 schreef byah het volgende:
[..]
maar dan kun je dus meerdere FUT accounts aanmaken?
nee je online pass bleef opgeslagen op de xbox in mijn geval, kon met nieuwe xblive + ea account gewoon 12 H2H spelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:32 schreef Cubewood. het volgende:
Als je EA account gebanned is moet je en een nieuwe PSN ID, en een nieuw EA account aanmaken. Dus een nieuwe online pass kopen
dacht dat het gekoppeld zat aan je online passquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:33 schreef Lindgren. het volgende:
Je kunt toch sowieso meerdere FUT-accounts hebben?
op ps3 makkelijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ja op verschillende PS3 accounts dan he. Dus ophet begin als je PS3 opstart moet je kunnen kiezen uit meerdere accounts.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, maar die is ook niet gebanned.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:34 schreef byah het volgende:
[..]
dacht dat het gekoppeld zat aan je online pass
Ja, zo deed ik dat altijd. Ik handelde altijd met drie accounts, via de webapp. Op PS3 heb ik ze verder nooit aangeraakt en gisteren dus maar verwijderd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:34 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ja op verschillende PS3 accounts dan he. Dus ophet begin als je PS3 opstart moet je kunnen kiezen uit meerdere accounts.
Dus hetzelfde systeem gebruiken. Als je de season ticket hebt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zo deed ik dat altijd. Ik handelde altijd met drie accounts, via de webapp. Op PS3 heb ik ze verder nooit aangeraakt en gisteren dus maar verwijderd.
Ja, ik heb al een nieuw account waarmee ik dat zou doen, maar sinds de geruchten dat er nog steeds bans uitgedeeld worden, twijfel ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dus hetzelfde systeem gebruiken. Als je de season ticket hebt.
Je betaald voor de early acces en de 24 gold packs die je 24 weken lang krijgt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe het werkt.Je kunt voor 25 euro FIFA downloaden via de store en je moet 'm dan later alsnog kopen ofzo?
Ja dat vraag ik me ook af? Kan je het spel trouwens niet (goedkoper?) dowloaden in de store bij ps3?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe het werkt.Je kunt voor 25 euro FIFA downloaden via de store en je moet 'm dan later alsnog kopen ofzo?
Zal vanacht wel bekend worden. Na die maintance van EA.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een nieuw account waarmee ik dat zou doen, maar sinds de geruchten dat er nog steeds bans uitgedeeld worden, twijfel ik.
Hoe krijg je de Ultimate Edition voor 25? Ik dacht dat ik 'm goedkoop had met 48quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je betaald voor de early acces en de 24 gold packs die je 24 weken lang krijgt.
Ik krijg de Ultimate Edition voor 25¤ dus een season ticket voor 25¤ kan er nog makkelijk bij. Kom ik uit op 50¤ voor FIFA13. En dan heb ik nog 25¤ die ik kan besteden in de PSN store.
24 weken lang elke week 2 packs openen.
En 20% goedkoper packs kopen, plus je kan ook NHL spelen en al die andere zooi EA gamesquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:38 schreef Lindgren. het volgende:
Je betaalt dus letterlijk 25 euro voor 25 pakjes en een week eerder Fifa. Dan moet je het spel alsnog kopen. Oké.
Hoeveel kost een pakje los ook alweer?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:38 schreef Lindgren. het volgende:
Je betaalt dus letterlijk 25 euro voor 25 pakjes en een week eerder Fifa. Dan moet je het spel alsnog kopen. Oké.
Exact.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:36 schreef Lindgren. het volgende:
Het is in ieder geval winstgevender om de pakjes los te kopen, maar door die ban is die season ticket weer interessanter.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeveel kost een pakje los ook alweer?
¤0,79 of ¤0,99 of ¤1,49quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeveel kost een pakje los ook alweer?
care, ik koop toch geen pakjes voor echt geld.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
En 20% goedkoper packs kopen, plus je kan ook NHL spelen en al die andere zooi EA games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
mooie geldklopperij, maar ik heb het er wel voor over, Fifa is het enige spel wat ik een jaar na de release nog steeds speel, mag wel wat extra kostenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:38 schreef Lindgren. het volgende:
De vraag is alleen, is dat je 25 euro waard? En ga je het spel dan spelen of is het bedoelt om te handelen? Als je het vooral doet om het handelen, dan zou ik lekker wachten tot donderdag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is in ieder geval winstgevender om de pakjes los te kopen, maar door die ban is die season ticket weer interessanter.
http://img9.imageshack.us/img9/2392/golfn.gif (copy/paste deze link)quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:40 schreef Greenpeas het volgende:
Enige spel waar je nog early access op hebt met de Season Pass is volgens mij de nieuwe Tiger Woods. NHL/Madden zijn allemaal al uit.
Hetgeen ik elke dag doe. Oepsquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:42 schreef KrAlex het volgende:
Wat ook gevaarlijk kan zijn, is alsnog inloggen met firefox terwijl tamperdata nog geïnstalleerd is.
Nee hoor. Tamper Data moet je activeren en doet geen flikker als je dat niet doet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:42 schreef KrAlex het volgende:
Wat ook gevaarlijk kan zijn, is alsnog inloggen met firefox terwijl tamperdata nog geïnstalleerd is.
Nee joh, dat kunnen ze niet zien hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:42 schreef KrAlex het volgende:
Tamper data is een programma wat ook gebruikt word door developers om hun eigen code te checken op vulnerabilities. Dat is volgens de makers ook de intentie van het programma. Dus voor het geinstalleerd hebben van TD zouden ze je nooit moeten kunnen bannen. Maar ik zeg 'zouden' want het blijft EA.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:42 schreef KrAlex het volgende:
Ik weet dit niet zeker, maar lijkt me niet slim in ieder geval. Het zekere voor het onzekere nemen en die hele zooi weg tamperen.quote:
Addons en dan verwijderen klikkenquote:
Lijkt me ook niet, maar toch je weet maar nooit. Veel mensen hier kunnen toch niks met tamperdata. Waarom zou je het er nog op moeten hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee joh, dat kunnen ze niet zien hoor
Heb het al proberen te gebruiken om gratis webcams shows te krijgen. Dit werkt niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat kan je eigenlijk nog meer met dat Tamperdata doen![]()
Helaas.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:46 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Heb het al proberen te gebruiken om gratis webcams shows te krijgen. Dit werkt niet.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:46 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Heb het al proberen te gebruiken om gratis webcams shows te krijgen. Dit werkt niet.
EA kan echt niet zien wat voor programmas en addons jij hebt geinstalleerd hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:46 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet, maar toch je weet maar nooit. Veel mensen hier kunnen toch niks met tamperdata. Waarom zou je het er nog op moeten hebben.
Exactlyquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:48 schreef GuRBuH het volgende:
Ik zie die Season Pass al staan in de EU PSN Store. Dat betekend dus dat mijn nieuwe account gewoon een EU account kan zijn en ik daar die Season Ticket opzet en ik dan morgen kan downloaden/spelen?
Jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:48 schreef GuRBuH het volgende:
Ik zie die Season Pass al staan in de EU PSN Store. Dat betekend dus dat mijn nieuwe account gewoon een EU account kan zijn en ik daar die Season Ticket opzet en ik dan morgen kan downloaden/spelen?
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:48 schreef GuRBuH het volgende:
Haha, in plaats van: ik ga amper fifa spelen : ik ga morgen fifa spelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:48 schreef GuRBuH het volgende:
Je kan toch ook wachten tot morgen met hem kopen? Als je zeker weet dat ie het doet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:48 schreef GuRBuH het volgende:
Ja, dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:50 schreef GuRBuH het volgende:
Dat zijn duidelijke ja'sIk ga het maar doen denk ik. FF een goede GT bedenken
En een road to Maikon Leite doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:50 schreef GuRBuH het volgende:
Dat zijn duidelijke ja'sIk ga het maar doen denk ik. FF een goede GT bedenken
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Iedereen die een Season ticket pass koopt moet wel ff silverpacks kopen!
Ik kan geen één 4231 speler vinden voor in m'n team.
Zou jij kunnen kijken voor mij of Mauro Camoranesi op de market te vinden is? (CM van Racing Avellaneda in de Argentijnse Primera Division)quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, in plaats van: ik ga amper fifa spelen : ik ga morgen fifa spelen
Ik moet nog steeds lachen om jou titel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:51 schreef Roypsv het volgende:
kun je fifa al spelen vanaf morgen vroeg of moet je wachten tot in de middag of avond ?
In feite is het het zelfde als de ultimate edition, alleen 10 euro duurder. 25+45 (saturn/mm) = 70. Ultimate edition was te pre orderen voor 60 euro.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:50 schreef fetss het volgende:
Mijn account werkt nog, gelukkig.. Ik twijfel ook om de seasonpas te halen
19.00u volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:51 schreef Roypsv het volgende:
kun je fifa al spelen vanaf morgen vroeg of moet je wachten tot in de middag of avond ?
Dat wordt waarschijnlijk 23:59 EA kennendequote:Op vrijdag 21 september 2012 10:51 schreef Roypsv het volgende:
Maar nu heb je 24 weken lang 2 packs. En 6 dagen eerder FIFA. Iedereen die nog FIFA13 Demo of FIFA12 speelt gaat dan vragen huh!?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In feite is het het zelfde als de ultimate edition, alleen 10 euro duurder. 25+45 (saturn/mm) = 70. Ultimate edition was te pre orderen voor 60 euro.
En een tientje voor een week eerder access valt ook wel mee. Ik koop verder toch geen games.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In feite is het het zelfde als de ultimate edition, alleen 10 euro duurder. 25+45 (saturn/mm) = 70. Ultimate edition was te pre orderen voor 60 euro.
ja idd. als het niet zondag wordtquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk 23:59 EA kennende
Denk eerder 0:00 omdat het al klaar staat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk 23:59 EA kennende
Ik heb ook de ultimate edition besteld, dus 48 gratis packs!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:55 schreef Roypsv het volgende:
ik heb een email van EA!!! evne lezen ;d
Tja, we kenden allemaal de risico's en zijn allemaal verslaafden, dus als we nu wat meer moeite moeten doen om onze crack te scoren dan doen we dat maarquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:54 schreef KrAlex het volgende:
Het mooiste van allemaal vind ik dat er toch spelers door gaan spelen ondanks de bansZonder dit topic is het hele FUT idee voor mij weg.
Lol @ wieisboos ze heten allemaal david!!!quote:Hello,
My name is David and I am an Electronic Arts Game Expert here to address the issue you reported.
The action taken against your account was deemed necessary by the FIFA studio and will not be overturned. I apologize for the frustration however we will be unable to overturn the action for any reason.
Thank You,
David W.
Game Expert
World Wide Customer Experience
Zijn titel is Game Expertquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Lol @ wieisboos ze heten allemaal david!!!
Toen ik aan het tamperen was, had ik eerlijk gezegd niet verwacht dat ze zó streng zouden opstreden. Als Omni zijn nieuwe account al banned word zijn ze er wel van geschrokken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, we kenden allemaal de risico's en zijn allemaal verslaafden, dus als we nu wat meer moeite moeten doen om onze crack te scoren dan doen we dat maar
En dan maar iets duurdere crack. Crack is crackquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, we kenden allemaal de risico's en zijn allemaal verslaafden, dus als we nu wat meer moeite moeten doen om onze crack te scoren dan doen we dat maar
Dit wil ik ook weten, en welke packs krijg je met de Ultimate Edition?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarschijnlijk is dit al 100x gevraagd, maar krijg je 5k packs of 7.5k packs bij Ultimate edition en Early acces?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarschijnlijk is dit al 100x gevraagd, maar krijg je 5k packs of 7.5k packs bij Ultimate edition en Early acces?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |