Kijk, dat is de oplossing van een echte man. Ik ga altijd met mijn rug tegen een slijptol aanstaan. Heerlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 15:00 schreef Conflict het volgende:
Ik gebruik serieus altijd een vel waterbestendig schuurpapier met fijne korrel.
Nee, maar serieus, die van de Hema is echt best okey.quote:Op zondag 23 september 2012 14:44 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn bed en shirts schoon houden.
Ok.quote:Op zondag 23 september 2012 15:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, die van de Hema is echt best okey.
Maar is serieus warm water om de porien te openen en een borstel om de dode huidcellen af te schrobben niet genoeg?quote:
Serieus warm water? Ik heb meer met warm water dat af en toe een flauwe grap maakt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar is serieus warm water om de porien te openen en een borstel om de dode huidcellen af te schrobben niet genoeg?
Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Serieus warm water? Ik heb meer met warm water dat af en toe een flauwe grap maakt.
You're kiddin me, right?quote:
Yep.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar is serieus warm water om de porien te openen en een borstel om de dode huidcellen af te schrobben niet genoeg?
Ik moest dan ook hard gooien.quote:
Money rules the world.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik moest dan ook hard gooien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |