dat ben ik met je eens, het is wel een woning die handig is in te delen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:54 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb zelf een kleintje van 17m2 dus ik zou 30m2 al heel wat vinden maar ik zou vooral kijken hoe praktisch hij in te delen is. Je kunt een woonkamer hebben van 50m2 met overal deuren en rare hoeken waarin je bijna niets kwijt kunt en je kunt een woonkamer van 30m2 hebben waar je een mooie hoekbank in kwijt kunt en daarnaast ook nog een eettafel.
2 meter is toch meer dan genoeg voor een eettafel? Of heb je een gezin met 10 kinderen? Volgens mij kan die daar prima helemaal rechts parallel aan de muur staan.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens, het is wel een woning die handig is in te delen.
Maar aan de andere kant ook weer niet, de eettafel (wanneer je een grotere wilt van 2 meter lengte) kun je moeilijk kwijt.
Ja dat is een optie Al heb ik dan het idee dat dat je een beetje binnenkomt in een sluis..quote:Op donderdag 20 september 2012 23:02 schreef Miendientje het volgende:
[..]
2 meter is toch meer dan genoeg voor een eettafel? Of heb je een gezin met 10 kinderen? Volgens mij kan die daar prima helemaal rechts parallel aan de muur staan.
dat is een goed punt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef WRH het volgende:
Misschien dat je beter niet in vierkante meters kunt denken maar meer in gevoel?
Soms doet een woonkamer met een ovale vorm en bv een hoog plafond veel ruimtelijker aan dan je zou verwachten op grond van het aantal vierkante meters?
Bij sommige woonkamers zit er een keuken in en de opstelling daarvan kan heel veel doen met je perceptie van ruimte en grootte.
Uit eigen ervaring weet ik dat het vaak met meer dingen te maken heeft dan alleen meters en als jullie op zoek zijn naar een grote woonkamer denk ik dat je vooral het gevoel van ruimte om je heen zoekt dus dan misschien toch meer naar indeling kijken dan naar meters?
wij hadden een pijpenla en hebben daar een ensuite in gejetstquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:36 schreef blomke het volgende:
Het hangt oon van de breedte/diepte af. Een pijpenla van 4 x 10 is ook niet makkelijk. Het leukst is een L-vorm.
Ik zou wel kijken naar minimaal 32 m², als het kan 40 m²
Klopt 100,00%quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:46 schreef Adfundum het volgende:
Gewoon niet volproppen met kasten en dressoirs waar weer ruimte omheen moet om erbij te kunnen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef blomke het volgende:
[..]
Klopt 100,00%
Weet je wat een ramp is?
Salontafeltjes, en wel hierom:
1. Je stoot je tenen tegen de poten
2. Je stoot je scheenbenen tegen de punten
3. Ze nemen ontieglijk veel ruimte in beslag
4. Je verzamelt er rommel op/omder/in
5. Ze zijn te laag en veraf en je moet ver reiken om je kopje koffie te pakken.
6. Ze staan in de weg
Kortom: dood aan de salomtafel. Wij hebben 2hoge bijzettafeltjes, net naast de bank(en)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |