Bij een niet FOK!ker?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zag hem ook al op mijn Facebook voorbijkomen
Wel mooi dat mensen dat doorsturen. Inkomsten voor Danny en mijn internetnaam wordt een held.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als reactie op iemand die zich afvroeg wat die actie inhield
Pic?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Portretten van bekende mensen.
hs liefjequote:
waar is de dee-em sneeuwbal, je zei dat er dee-ems zouden zijnquote:
waarom dan wel?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
Mensen die met tanden lachen zijn kut om na te tekenen.
uhmm, is dat een vraag?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:29 schreef Snowbells het volgende:
Maar geen zin meer dus hallo. Alles goed met iedereen?
Nee 2 fout.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:29 schreef Snowbells het volgende:
Hallo, ja hoor en met u?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:29 schreef Snowbells het volgende:
Die lijntjes om de mond heen zijn vervelend. Tanden zien er bij mij altijd kannibalistisch uit.quote:
leuke foto hoor sdfghjklquote:Op donderdag 20 september 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
Mensen die met tanden lachen zijn kut om na te tekenen.
Druk en zwaar, wel veel gelachen dus dat was wel ok.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook, morgen laatste dagje aan mijn werkstuk werken. Hoe was je werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die martin![]()
Grapje natuurlijkquote:
Kwam je morgenavond nog even langs?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Druk en zwaar, wel veel gelachen dus dat was wel ok.
Morgenmiddag ook goed?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kwam je morgenavond nog even langs?
Snow hosselt iedereen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kwam je morgenavond nog even langs?
Ja om 5uur ben ik allang aan het bieren hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik werk pas na 5 uur tot sluit.
Haal bier bij de c1000quote:Op donderdag 20 september 2012 22:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja om 5uur ben ik allang aan het bieren hoor.
Ik kom ook naar de C1000 zaterdag.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik maak reclame voor mijn werk. Ik lok mensen.
Sure.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kom ook naar de C1000 zaterdag.
Nee morgenmiddag wil ik best even langsrijden maar na 17.00 echt niet meer, rond 15.00 gaat de eerste wel open hier. En nee ik ga ook niet even naar DTC fietsenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:37 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee morgenmiddag wil ik best even langsrijden maar na 17.00 echt niet meer, rond 15.00 gaat de eerste wel open hier. En nee ik ga ook niet even naar DTC fietsen.
Ja zeg, ik ga toch niet uren nuchter thuis zitten wezen in het weekend.quote:
Doe het voor mij. Dan wijs ik aan waar het bier staatquote:Op donderdag 20 september 2012 22:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ga toch niet uren nuchter thuis zitten wezen in het weekend.
Solly![]()
.
Dan gaan Hypo en ik nog even in DTC rondkijken, wachten tot het half 6 is oid en dan gaan we jou bezoeken en vervelende vragen stellen.quote:
Ik woon naast de COOPquote:Op donderdag 20 september 2012 22:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe het voor mij. Dan wijs ik aan waar het bier staat
Ik werk dinsdags 3-5quote:Op donderdag 20 september 2012 22:41 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik woon naast de COOP.
Maar ik kom nog wel een keer als je overdag moet werken daar. Ik moet zaterdag tot 12.00 werken, en daarna even boodschappen doen en daarna rust...
Ik mag niet rijden onder invloed van mijn moeder.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan gaan Hypo en ik nog even in DTC rondkijken, wachten tot het half 6 is oid en dan gaan we jou bezoeken en vervelende vragen stellen.
HS mag dan ook langskomen gaan we biertje doen.
Aw is goed. Dan zie ik je al een hele dag en op mijn werk weerquote:Op donderdag 20 september 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan gaan Hypo en ik nog even in DTC rondkijken, wachten tot het half 6 is oid en dan gaan we jou bezoeken en vervelende vragen stellen.
Ik heb aankomende week ochtend dienst dus het zou zomaar kunnenquote:
Omggggg. HS op mijn werkquote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb aankomende week ochtend dienst dus het zou zomaar kunnen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
0% bier?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik mag niet rijden onder invloed van mijn moeder.
In je uniformquote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aw is goed. Dan zie ik je al een hele dag en op mijn werk weer
Niet de c1000 in de stad he.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb aankomende week ochtend dienst dus het zou zomaar kunnen.
Er zijn meerdere c1000 in DTC?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet de c1000 in de stad he.
Die stadleefquote:Op donderdag 20 september 2012 22:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Er zijn meerdere c1000 in DTC?
OMG OMG WAT EEN METROPOOL
Effyquote:
afterparty bij martin!1!!1quote:Op donderdag 20 september 2012 22:49 schreef Dientje12 het volgende:
jammer martin zij bericht is verwijderd
Nee want dat werkt niet op een laptopquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zie je de koala aan het eind van die zin?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee want dat werkt niet op een laptop
Nee :Squote:Op vrijdag 21 september 2012 10:24 schreef 2Happy4U het volgende:
hey koala'tjes van me, zijn luiaarden ook toegestaan?
wow kkgemeen kkdikke ;s;squote:
Leidense neusaapquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:34 schreef krullenbolletje het volgende:
Wat is dat überhaupt voor beest
Ik ben een eenhoornquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:35 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Krullenbolletje gespot
Er zijn dan ook geen vrouwen op FOK!quote:
Klopt, alleen maar homo's die zich voordoen als vrouwquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er zijn dan ook geen vrouwen op FOK!
Wie is jouw vrouwelijke kloon dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klopt, alleen maar homo's die zich voordoen als vrouw
Teringquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wie is jouw vrouwelijke kloon dan?
populaire boiquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:47 schreef wietparkiet het volgende:
Kunnen P_z, Krul en Beach kappen met whatsappen is kapot hinderlijk ik zit in de les
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:47 schreef wietparkiet het volgende:
Kunnen P_z, Krul en Beach kappen met whatsappen is kapot hinderlijk ik zit in de les
nodig mij uit dan :$:$:$quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:47 schreef wietparkiet het volgende:
gestuurdquote:
ja dat is de reden jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik vraag me al 2 dagen af waarom het zo stinkt in mn kamer
bleek dat er achter mn nachtkastje een kom met melk en ontbijtgranen stond te rotten
![]()
BAN ZE BAN ZE ALLEMAALquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef Oceanview het volgende:
Waar gaat dit over er spelen dingen buiten het forum.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik vraag me al 2 dagen af waarom het zo stinkt in mn kamer
bleek dat er achter mn nachtkastje een kom met melk en ontbijtgranen stond te rotten
![]()
Ik moest even zwaar headbangen op deze.quote:
Jij gaat naar het uitvak?quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jij ook kerel.
Longen uit je lijf schreeuwen jwz.
Ik weet nog niet of ik ga ben nog een klein beetje verkouden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jij ook kerel.
Longen uit je lijf schreeuwen jwz.
Thuis op de bank met een biertje, je longen uit je lijf schreeuwenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik ga ben nog een klein beetje verkouden.
Ik heb echt geen idee ze spelen erg onvoorspelbaar.quote:
Ik ben het gewend.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:04 schreef FL_Freak het volgende:
Is wel een duidelijk klasse verschil, dus almere maakt idd weinig kans.
Ga op zijn schoot zitten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:11 schreef wietparkiet het volgende:
Iemand heeft mijn vaste plaatsje in de bus genakt. Mijn autisme wat doe je
Plas in zijn kont.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:11 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon zeggen: 'Ja opstaan dat is mijn plek'.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:11 schreef wietparkiet het volgende:
Thanks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:13 schreef Heatseeker het volgende:
Ja ik moet weg, spreek jullie vanavond wel denk ik.
Succes met de vrijdag en Roald beterschap.
Zal wel niet werkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: 'Ja opstaan dat is mijn plek'.
Sowieso ik hoop op live nieuws verslag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:14 schreef FL_Freak het volgende:
Ro-ald we gan vandaag haren in de gaten houden
morgen eten & patatje jeger :$:$:$$quote:
kleurt mooi bij mijn haarquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou ik grijze of rode schoenen doen, hm hm ik denk rood.
Ik hoop dat ze dat in Arnhem verkopenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
morgen eten & patatje jeger :$:$:$$
ik hoop.het wel, best benieuwd na jouw verhalenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat in Arnhem verkopenvast wel! Ohhh zo'n zin in
wel een filter overheen.gooien hoor anders ben je geen eckte ecktequote:
Vraag het eens.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet niet, mijn moeder haalt die huishoudelijke dingen altijd
Ik doe dat ook altijd, en zuig nog vaak ook het laatste beetje thee uit het zakjequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef Snowbells het volgende:
Mensen vinden het raar dat ik mijn theezakje er altijd in laat.
Is ook raar. Dan wordt je thee ontzettend bitter.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef Snowbells het volgende:
Gadverdammequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd, en zuig nog vaak ook het laatste beetje thee uit het zakje
Ok ok dat is wel een beetje raarquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd, en zuig nog vaak ook het laatste beetje thee uit het zakje
Sterke thee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is ook raar. Dan wordt je thee ontzettend bitter.
Te sterk is ook niet lekker.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ok ok dat is wel een beetje raar
[..]
Sterke thee.
Die is het sterkst en het lekkerst.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ok ok dat is wel een beetje raar
[..]
Sterke thee.
Toeval dat ik je net die dm stuurde??quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:00 schreef Snowbells het volgende:
Woh straks slender met vrienden spelen.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:00 schreef Snowbells het volgende:
Woh straks slender met vrienden spelen.
Ik zie geen dm pop-ups meer?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Toeval dat ik je net die dm stuurde??
Ik wil je ook wel een keer teabaggenquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:57 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel een keer teabaggen
Niet precies maar in jouw geval is het altijd een seksueel getint iets.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verbaasd me eigenlijk dat je de betekenis weet
Dat lijkt me zo onpraktischquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel een keer teabaggen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet precies maar in jouw geval is het altijd een seksueel getint iets.
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja! Nouja doodeng. Zoek Amnesia the Dark Descent eens op.
Het lijkt me ook niet lekker of bijzonder ofso, sowieso onpraktisch.. ga zo maar eens een tijdje gehurkt zitten..quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet lekker of bijzonder ofso, sowieso onpraktisch.. ga zo maar eens een tijdje gehurkt zitten..
Lijkt mij ook niet zo fijn voor de balletjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet lekker of bijzonder ofso, sowieso onpraktisch.. ga zo maar eens een tijdje gehurkt zitten..
Eerder voor je rug, liezen en boven benen..quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet zo fijn voor de balletjes.
Gewoon gehurkt zitten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerder voor je rug, liezen en boven benen..
ja hij wil niet aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal ik de verwarming voor je aan zetten dan?
Neuh dat niet, want dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk er te serieus over na wil je zeggen?
Jij geeft haar wel iets warms?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vest, trui, bewegen, kampvuur.. naar mij toe komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |