SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Puushquote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef baswijchen het volgende:
[..]
2,3k coins en ik stuur wel ff foto van spelers welk programma gebruiken jullie? (new op fok)
Puushquote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef baswijchen het volgende:
[..]
2,3k coins en ik stuur wel ff foto van spelers welk programma gebruiken jullie? (new op fok)
Hij is er weer.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
reageert is kerel, je doet vrij stoer op internet, ik ben gewoon een chille jongen, waarom spreken we dan niet af inplaats van biggie te doen op een forum? gaan we jtje roken samen
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ga niet met kneuzen zoals jij om
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
heb je facebook?
wil ik iig ff zien wie er achter deze held zit
had hij jou coins gegeven toen hij had gecheat en jij had niet gecheat dingesquote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Topic 44 al.
Oke Lindgren., je geeft maar een gil als je behoefte hebt aan een startkapitaaltje.
Ik heb al een dealtje.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Topic 44 al.
Oke Lindgren., je geeft maar een gil als je behoefte hebt aan een startkapitaaltje.
Nee, ik denk het niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef TJV het volgende:
Lindgren. ga je season pass kopen? Is de enige reden dat EA bant he, extra geld.
Die is ervandoor met je coinsquote:
ja dinges zoiets jaquote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef baswijchen het volgende:
[..]
had hij jou coins gegeven toen hij had gecheat en jij had niet gecheat dinges
Goedzo, boycotten die bitches. Mogen ze verdoemen in de hel.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb al een dealtje.Komt wel goed.
[..]
Nee, ik denk het niet.
Ja, volgens mij poste hij dat wel vandaag ergens. Geen zin om te zoeken in deze bagger.quote:
Ik zoek wel even. Neem de tijd op.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, volgens mij poste hij dat wel vandaag ergens. Geen zin om te zoeken in deze bagger.
Zonde, anders had ik nog 100k van hem tegoedquote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, volgens mij poste hij dat wel vandaag ergens. Geen zin om te zoeken in deze bagger.
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:30 schreef x1N2ition het volgende:
Jammer, ik heb een ban. Het was te mooi en daarom heb ik het risico genomen, nu lekker op de blaren zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |