Goed bezigquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:37 schreef acbs2 het volgende:
Ze zijn onderweg. Me happy fapfap
[ link | afbeelding ]
Inneva_Woven by acbs2, on Flickr
Binnenkort handwassen ja. Ik post wel wat foto's danquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:01 schreef Atta-boy het volgende:
Jouw wivah?
Ps post eens pics van je samurai.
Dit jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ben benieuwd, lange tijd geen Progress gezien
in hoeverre verschillen jullie met bijvoorbeeld sneakernews, hypebeast, (footbox, pattaas)? Content pluk je zo van de buitenlandse blogs, maar eigen content maken/schrijven is net zo belangrijk. En een trouwe achterban uiteraard.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:27 schreef v1tje het volgende:
Kennissen van mij zijn begonnen met een sneakerblog. Ze zijn nog niet zo lang bezig, maar hopen toch al wat lezers te trekken. Zouden jullie dit blog is willen checken?
Te vinden Hierr...
Op dit moment is het ook nog puur voor hun opbouwen van content inderdaad. Er staat een strak nieuw concept klaar, wat ik nog niet eerder gezien heb en wanneer het online staat zeer zeker het checken waard is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
in hoeverre verschillen jullie met bijvoorbeeld sneakernews, hypebeast, (footbox, pattaas)? Content pluk je zo van de buitenlandse blogs, maar eigen content maken/schrijven is net zo belangrijk. En een trouwe achterban uiteraard.
Wordt er ook een forum geïmplementeerd? Want een achterban bouwen met enkel een blog wordt steeds moeilijker tegenwoordig.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:30 schreef v1tje het volgende:
[..]
Op dit moment is het ook nog puur voor hun opbouwen van content inderdaad. Er staat een strak nieuw concept klaar, wat ik nog niet eerder gezien heb en wanneer het online staat zeer zeker het checken waard is.
Ik ga nu, gelijk even supreme shit ophalen... Laat je dalijk weten. Nog bedankt voor de liefde.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:34 schreef Atta-boy het volgende:
Nice! Vooral die sabotages.
Hoeveel heb je er nu uiteindelijk voor betaald?
Je hebt pm mate. Maak van de week een foto. Heb nog pakketjes die binnen moeten komen. Net nike sb sabotage en tokyo mid (220 voor beide), 2 supreme shirtjes voor 30 euro, supreme dobbelstenen gekocht. Ook gelijk supreme mondharmonica en domino set besteld.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef Atta-boy het volgende:
Ymcmb
Laat ff weten wat hij nog meer heeft aub
Waarom in de verkoop??quote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef vault_tec het volgende:
supreme shirtjes gaan de verkoop in. Als ik ze niet verkoop dan zijn ze voor verjaardagen. Clint eastwood shirtjes in maat M in wit en rood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |