Lees hier verschillende dingen over.quote:Op zondag 30 september 2012 11:38 schreef Fruitsalade het volgende:
Zitten AM1 hetzelfde als AM lights qua maat?
Langs geweest bij Soleservice, beetje vergelijkbaar met SNS/Caliroots in Stockholm. De gebruikelijke Skandi merken, dus weinig onbekends, maar goeie shop. Dacht dat Stress ook wel ok zou zijn, maar da's meer een kleine Footlocker met wat Norse Projects shit in een hoekje. Niet echt de moeite waard. No pickups...quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:40 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, quick sneaker stop in Oslo. Heb niet echt iets gepland, dus probeer mobiel nog wat shops te vinden.
Man, heb al tijden Acronym jeuk... Zo'n Gore-Tex Pro shell...quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:28 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, Acronym 2012![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
High five.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:15 schreef acbs2 het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Nike_AF1_YOTD_3 by acbs2, on Flickr
Lijkt zo, de rode veters lijken wel gewaxed. Het patroon gaat ook over in de zool.quote:Op zondag 30 september 2012 16:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Veters zien er gewaxed uit? Mooi schoentje.
Vind deze mooier dan die anderequote:Op zondag 30 september 2012 16:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lijkt zo, de rode veters lijken wel gewaxed. Het patroon gaat ook over in de zool.
[ afbeelding ]
Ik ook absoluut, fitpic:quote:Op zondag 30 september 2012 16:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vind deze mooier dan die andere![]()
Moet dit niet in het "Wat draag ik vandaag" topic?quote:Op zondag 30 september 2012 17:11 schreef An_awesome_wave het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Muts omdat ik geen zin had om haren te doen.
Iemand die ik "ken" werkt daar, hoezo?quote:Op zondag 30 september 2012 18:14 schreef BDIL het volgende:
Is hier iemand ooit naar de outlet van Roermond geweest voor sneakers ?
Wou langsgaan volgende week of de week erop om te kijken of ze wat flexe sneaker's hadden liggen voor minder dan de gewone prijsquote:Op zondag 30 september 2012 18:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Iemand die ik "ken" werkt daar, hoezo?
Prijzen schelen naar mijn mening niet heel veel. Nog steeds prijzig en als er iets tofs ligt dan is dat meestal ook zo weer weg.quote:Op zondag 30 september 2012 18:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wou langsgaan volgende week of de week erop om te kijken of ze wat flexe sneaker's hadden liggen voor minder dan de gewone prijs
Hmmm gratis ov maakt het reizen sowieso geen probleemquote:Op zondag 30 september 2012 18:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Prijzen schelen naar mijn mening niet heel veel. Nog steeds prijzig en als er iets tofs ligt dan is dat meestal ook zo weer weg.
Maak je er een dagje uit van.quote:Op zondag 30 september 2012 18:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmmm gratis ov maakt het reizen sowieso geen probleemAlleen of er nu na de zomer wat binnen is gekomen is de vraag
quote:Op zondag 30 september 2012 17:11 schreef An_awesome_wave het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Muts omdat ik geen zin had om haren te doen.
Best wel veel poep wat ze daar hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 18:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wou langsgaan volgende week of de week erop om te kijken of ze wat flexe sneaker's hadden liggen voor minder dan de gewone prijs
Weekend van 26/27 konden jullie niet toch? Misschien binnenkort naar Leeuwarden voor een datequote:Op zondag 30 september 2012 21:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Best wel veel poep wat ze daar hebben.
Nik, binnenkort bacon doen jongeh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |