Er staat toch klik hier voor de OP onderaan? Daar staat de originele OP dus opgeslagen en die heb ik gewijzigd.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:02 schreef Atta-boy het volgende:
Je kan de op toch helemaal niet wijzigen als je het topic niet geopend hebt?
Oh chill dus iedereen kan altijd dingen toevoegenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:38 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Er staat toch klik hier voor de OP onderaan? Daar staat de originele OP dus opgeslagen en die heb ik gewijzigd.
Hoop het ook, hoor vandaag of ze een paar er tussenuit kunnen vissen. Nog mooier is eigenlijk dat als dit lukt, ik blijkbaar ook eindelijk een "hook up" heb...quote:Op donderdag 20 september 2012 21:21 schreef don-diablo het volgende:
Ik hoop voor je dat de Nikes voor je gaan kikker bajskorv.
Ja, zoiets. Een van de shops waar ik vaker kom, hopelijk werkt het.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:19 schreef Atta-boy het volgende:
Binnen een shop zelf dan ofzo? Dat is wel super chill.
OT: Foamposites zijn binnen in Amerika![]()
![]()
![]()
prijs is wel gedaald though
Damn, die Amerikanen zijn ook ziek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:09 schreef Atta-boy het volgende:
Zou zelf nooit zoiets qua geld aan sneakers uitgeven dus ga ik echt niet doen200 euro is denk ik wel de max voor me, of het moeten echt hele erge grails zijn voor een hele lage prijs ofzo.
Denk dat dat wel anders kan worden als ik ineens veel geld heb ofzo maar nu is het lekker voor m'n vakantie
Voor m'n gevoel lijkt het alleen maar erger te worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:10 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Damn, die Amerikanen zijn ook ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |