SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
maar wat houd ik daar aan over?quote:
Alles?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar wat houd ik daar aan over?![]()
wil morgen best 10k op ander acc zetten en dan 10k terug+25% van winst oid voor mij, houd je zelf ook genoeg overquote:
Netjesquote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef WezepAFCA het volgende:
Tchité voor 3k gekocht voor 8k verkocht
Jahaaaaaquote:Op donderdag 20 september 2012 20:58 schreef stoereboii het volgende:
Worden de topspelers echt zoveel meer waard bij de release?
ps3? want ze gaan hier gewoon voor 5kquote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef WezepAFCA het volgende:
Tchité voor 3k gekocht voor 8k verkocht
Ze hebben nog 10 andere problemen met de appquote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Deze tweet.
Stoere praat, maar hierdoor lag het toch allemaal plat?.
[ afbeelding ]
Ja echt.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:58 schreef stoereboii het volgende:
Worden de topspelers echt zoveel meer waard bij de release?
Maar dat zeggen ze er maar niet bij als reden dat het plat lagquote:Op donderdag 20 september 2012 20:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze hebben nog 10 andere problemen met de app
x-doosquote:Op donderdag 20 september 2012 20:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ps3? want ze gaan hier gewoon voor 5k
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:59 schreef OmniRocket het volgende:
Ik weet trouwens nieuwe teamnaam vor het fut team (fc dutchies):
FC Tampering
FC Tampering
Straks krijg je nog een ban voor die naamquote:Op donderdag 20 september 2012 20:59 schreef OmniRocket het volgende:
FC Tampering
Ik vind het prima.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wil morgen best 10k op ander acc zetten en dan 10k terug+25% van winst oid voor mij, houd je zelf ook genoeg overals je winst maakt tenminste
FC Tampering
loolquote:Op donderdag 20 september 2012 20:59 schreef OmniRocket het volgende:
FC Tampering
kquote:Op donderdag 20 september 2012 21:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het prima.Ik heb morgen vrij dus kan best wat traden.
kan ook dat ze hem gewoon omzetten in de PSG versiequote:Op donderdag 20 september 2012 21:00 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt zoveel meer waard, heb er nu 2
Ik had er twee.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:00 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo falend hé.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:00 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
die is er al gewoon dus zal wel nietquote:Op donderdag 20 september 2012 21:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
kan ook dat ze hem gewoon omzetten in de PSG versie
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had er twee.
Maar ook twee van Persie's, een Özil, een Xavi, 4 Fabregasjes, een Sergio Ramos, een Dani Alves, wat Benzemaatjes, 2 Piqué's, een Puyol en een kilo Higuains.
nee oke denk het niet iddquote:Op donderdag 20 september 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
die is er al gewoon dus zal wel niet
[ afbeelding ]
Was vorig jaar bij IF Schenkeveld wel, maar is de gok sowieso wel waard.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt alsof je de aankopen hebt gedaan voor een romantisch diner met je vriendinquote:Op donderdag 20 september 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had er twee.
Maar ook twee van Persie's, een Özil, een Xavi, 4 Fabregasjes, een Sergio Ramos, een Dani Alves, wat Benzemaatjes, 2 Piqué's, een Puyol en een kilo Higuains.
2k is nu ook niet vreselijk veelquote:Op donderdag 20 september 2012 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was vorig jaar bij IF Schenkeveld wel, maar is de gok sowieso wel waard.
Zo heb ik een Real Madrid Diarra gekocht.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef stoereboii het volgende:
Zou ik van een ps3ér 10k kunnen lenen pls
Je hebt je main acc gebruikt?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
Wel echt gigantisch kut dat mijn FUT 12 ook niet meer te bereiken is realiseer ik me nu. Team met Messi etc.
Jij moet vriendelijk doenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
Wel echt gigantisch kut dat mijn FUT 12 ook niet meer te bereiken is realiseer ik me nu. Team met Messi etc.
[..]
Wat denk je zelf. [ afbeelding ]
Nee, maar die is wel gebanned. Met mijn VP erop enzo.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je hebt je main acc gebruikt?
Gisteren wel. Vandaag niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef stoereboii het volgende:
Zou ik van een ps3ér 10k kunnen lenen pls
Waarom is die dan ook geband?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, maar die is wel gebanned. Met mijn VP erop enzo.
Die ene week :-P . Je speelt er dan toch niet meer meequote:Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. [ afbeelding ]
Het is lenen, ik zweer dat je het volgende week terug hebtquote:Op donderdag 20 september 2012 21:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gisteren wel. Vandaag niet.
Ja-loers!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:00 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zeg het maar. Ze hebben waarschijnlijk gezien dat die in contact stonden ofzo.. Ik heb al een mailtje gestuurd, maar de kans is klein dat ze dat unblocken. Morgen even zielig opbellen.quote:
Lekker zware potten zonder mn goede vp op cb :-Pquote:Op donderdag 20 september 2012 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, maar die is wel gebanned. Met mijn VP erop enzo.
geen next alleen, alweer blutquote:
Ik ben benieuwd of ze nog wat aan Clubs gedaan hebben in FIFA 13.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lekker zware potten zonder mn goede vp op cb :-P
Ze hebben gewoon een callcenter in zuidoost-azie afgehuurd om je verhaal aan te horen en dan te zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zeg het maar. Ze hebben waarschijnlijk gezien dat die in contact stonden ofzo.. Ik heb al een mailtje gestuurd, maar de kans is klein dat ze dat unblocken. Morgen even zielig opbellen.
In 13 is boosten ook niet meer mogelijk geloof ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lekker zware potten zonder mn goede vp op cb :-P
dat is volgens mij gewoon algemeen bekendquote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand al ergens gelezen of je straks die FIFA Points met MSP kan kopen of dat ik nu voor jan lul allemaal MSP heb gekocht?
Natuurlijk wel, alles draait om geld daarquote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand al ergens gelezen of je straks die FIFA Points met MSP kan kopen of dat ik nu voor jan lul allemaal MSP heb gekocht?
Ondertussen hebben ze er wel genoeg van, al die gozers die op gaan bellen of de ban weg mag denk ikquote:Op donderdag 20 september 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zeg het maar. Ze hebben waarschijnlijk gezien dat die in contact stonden ofzo.. Ik heb al een mailtje gestuurd, maar de kans is klein dat ze dat unblocken. Morgen even zielig opbellen.
Yup dat kloptquote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In 13 is boosten ook niet meer mogelijk geloof ik.
gewoon blijven proberen dan lukt het welquote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef marcie216 het volgende:
SORRY!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
WTF, kon er om 18:00 nog gewoon op
Vernieuwenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef marcie216 het volgende:
SORRY!
Please come back later.
Ik heb maar 3kquote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
gewoon blijven proberen dan lukt het wel
mag ik 10k van je LENEN pls
Inderdaad ik zocht Powell ook al maar ik kon hem niet vindenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap niet dat iemand als Powell nog niet op de markt is geweest (en dus waarschijnlijk 0 weight is of heel zeldzaam) Misschien heeft EA wel een fout gemaakt door hem en vele anderen niet in packs te doen
F5 gewoonquote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef marcie216 het volgende:
SORRY!
Please come back later.
Zou je mij kunnen vertellen hoe het zit dan a.u.b.? Mijn EA forums lopen vast op mijn laptop..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef n0ir het volgende:
[..]
dat is volgens mij gewoon algemeen bekend
Hij heeft best wel goede stats eigenlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Bosscielny ook binnen voor mijn team
Ook niet om een bescheiden bedrag vragen hequote:Op donderdag 20 september 2012 21:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
gewoon blijven proberen dan lukt het wel
mag ik 10k van je LENEN pls
Same here!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef marcie216 het volgende:
SORRY!
Please come back later.
Dankje, na 4x geluktquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In 13 is boosten ook niet meer mogelijk geloof ik.
Blijf F5'enquote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef marcie216 het volgende:
SORRY!
Please come back later.
10k valt me nog meequote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook niet om een bescheiden bedrag vragen he
Nu in die eerste paar dagen is dat erg veel hoor.quote:
quote:
Great!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mag ik 10k lenen van jou aub?
Kan niet met assisted keepenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nog wat aan Clubs gedaan hebben in FIFA 13.
Heb het nu niet, morgen misschien wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mag ik 10k lenen van jou aub?
Hij wil de koe leeg melkenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb het nu niet, morgen misschien wel.
Is het dringend?
Oke, we'll see.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kan niet met assisted keepen
Cpu spelers worden beter
Kan zoeken naar teams met/zonder keeper/any
Kan vp met ea money die je krijgt voor prestaties verbeteren
GOOOOAAAAALLLLL
zo truequote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Je VP goed maken mét boosten duurt al verschrikkelijk lang.
Ik voel een Torres scenario aankomen.....quote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is het dringend?
Morgen is goed manquote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is het dringend?
En Waterman is je eerste keeper nuquote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef marcie216 het volgende:
Goede goal, 2-0 hoorde ik van PSV. Wat een kut drama, wat een kut team, wat een kut instelling.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Cpu spelers worden beter
GOOOOAAAAALLLLL
Nee, ik en gje zzijn nu mattiesquote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik voel een Torres scenario aankomen.....
not sure of ik het heb dan, ga m'n best doenquote:
Tevens hebben ze seasons toegevoegd, hetzelfde als 1 tegen 1 seizoenen nu.alleen dan met met 5 divisiesquote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Cpu spelers worden beter
GOOOOAAAAALLLLL
Je kan alleen maar Microsoft Points uitgeven op je xbox of via de website xbox.com, en om die reden kan je geen packs in de webapp kopen met MSP.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zou je mij kunnen vertellen hoe het zit dan a.u.b.? Mijn EA forums lopen vast op mijn laptop..
Lucht je hart maar.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Jonnsie het volgende:
Gad-ver-damme.... Wat een klot'n zooi zeg, schiet niet op zo!
Bedankt!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
not sure of ik het heb dan, ga m'n best doen
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Cpu spelers worden beter
GOOOOAAAAALLLLL
Ik las inderdaad dat hij in de basis stond?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Waterman is je eerste keeper nu
Derksen zei maandag bij VI al dat de spelers van PSV het gehad hebben met Tyton en dat hij voor veel onzekerheid zorgt achterin..daardoor denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik las inderdaad dat hij in de basis stond?
Is het om Tyton rust te geven, of is Advocaat op zijn hoofd gevallen?
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je kan alleen maar Microsoft Points uitgeven op je xbox of via de website xbox.com, en om die reden kan je geen packs in de webapp kopen met MSP.
Om deze barrière weg te nemen koop je voortaan Fifa Points (FP) met je MSP en kan je daarmee packs kopen. Het scheelt ook dat je niet zo vaak dat irritante xbox systeemvenster in beeld hebt om te bevestigen dat je MSP wil betalen.
Om mensen extra over te halen MSP uit te geven aan FP zul je nog meer met die zooi kunnen doen naast packs kopen.
grgr
Waterman is nou ook niet echt je van het.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Derksen zei maandag bij VI al dat de spelers van PSV het gehad hebben met Tyton en dat hij voor veel onzekerheid zorgt achterin..daardoor denk ik.
Dit is echt zo.op fifabenelux staat filmpje van youtubequote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als dit echt zo is dan zal Clubs echt ziek vet worden.
Alleen maar matches tegen ANY- Clubs.
Nee. Weet niet of ze Zoet in de winter terug kunnen halen?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waterman is nou ook niet echt je van het.
ik heb uit en thuis en badgequote:Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand al een Feyenoord badge/kit gezien vanavond?
Dan word clubben nu nóg leukerquote:Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dit is echt zo.op fifabenelux staat filmpje van youtube
Chill! Zijn er echt weinig van op de markt atm.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:17 schreef baswijchen het volgende:
[..]
ik heb uit en thuis en badge
Dacht het wel ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Weet niet of ze Zoet in de winter terug kunnen halen?
van mij mag je nog steeds wel meedoen maarjaquote:Op donderdag 20 september 2012 21:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dan word clubben nu nóg leuker.
Zoet vind ik wel een goede keeper!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het laatste.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik las inderdaad dat hij in de basis stond?
Is het om Tyton rust te geven, of is Advocaat op zijn hoofd gevallen?
In de ui van vdmquote:Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand al een Feyenoord badge/kit gezien vanavond?
NIEUWE EL SHAARAWY http://www.futwiz.com/player-data/4809quote:Op donderdag 20 september 2012 21:17 schreef WezepAFCA het volgende:
Wel jammer dat ze Shaarawy verneukt hebben. Al een nieuwe speler die op m lijkt gevonden?
Ziet er leuk uit, maar lastig om iets mee te maken.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:18 schreef baswijchen het volgende:
[..]
NIEUWE EL SHAARAWY http://www.futwiz.com/player-data/4809
Ja ik doe wel weer een keertje meequote:Op donderdag 20 september 2012 21:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
van mij mag je nog steeds wel meedoen maarja
Net of Waterman een fijne keeper isquote:Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Derksen zei maandag bij VI al dat de spelers van PSV het gehad hebben met Tyton en dat hij voor veel onzekerheid zorgt achterin..daardoor denk ik.
Nice! Wordt wel moeilijker om hem in een team te zetten maarjaquote:Op donderdag 20 september 2012 21:18 schreef baswijchen het volgende:
[..]
NIEUWE EL SHAARAWY http://www.futwiz.com/player-data/4809
Crook staat elke keer om 5.15 op en doet ook meequote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik doe wel weer een keertje mee.
Maar als jullie om 22:30 ofzo gaan clubben dan kan ik al niet meer meedoen omdat ik de volgende dag weer vroeg op moet staan voor school.
Was mogelijk zei Thijs Slegersquote:Op donderdag 20 september 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
weet ik. JIj kan altijdquote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar lastig om iets mee te maken.
@Rijst ik kan wle
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef Kamikazie het volgende:
Wie weet nog hoe ik mijn pro moet hacken?
4 keer achter elkaar deze weekquote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Crook staat elke keer om 5.15 op en doet ook mee
Ja maar hij heeft vast geen ouders die tegen hem zeggen dat hij naar bed moet gaanquote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Crook staat elke keer om 5.15 op en doet ook mee
Ik mag morgen uitslapen tot half achtquote:Op donderdag 20 september 2012 21:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
4 keer achter elkaar deze weekNiet voor 2 uur naar bed geweest
![]()
morgen vrij
Lekker gezontquote:Op donderdag 20 september 2012 21:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
4 keer achter elkaar deze weekNiet vroeger dan 2 uur naar bed geweest
![]()
morgen vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |