quote:Mr. Olympia Livestream
http://streaming.bodybuilding.com/2012-olympia-webcast
Deelnemers
http://contest.bodybuilding.com/results/23102
SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 23-09-2012 15:20:11 ]If not now, then when.![]()
Je mag hem wel veranderen als je dat wilt, ik wist er geen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef Levolution het volgende:
Ik wou hem net stealen van je, had harde TT.If not now, then when.![]()
Is het niet een idee dat ieder die hier post eventjes de OP gaat lezen om te kijken of er wat te updaten valt. Misschien dat er dingen in staan die tegenwoordig achterhaald zijn etc.
Nieuwe linkjes voor goede artikelen zoals die van Snakey toen bijvoorbeeld.If not now, then when.![]()
Het trainingsstuk moet wel worden aangepast imo, staat te weinig info in om met een goed schema te beginnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het niet een idee dat ieder die hier post eventjes de OP gaat lezen om te kijken of er wat te updaten valt. Misschien dat er dingen in staan die tegenwoordig achterhaald zijn etc.
Nieuwe linkjes voor goede artikelen zoals die van Snakey toen bijvoorbeeld.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef Levolution het volgende:
En bij steroïden mogen wel wat linkjes naar webshops.![]()
![]()
Ik ga de OP zo lezen, eerst even huiswerk maken.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef Levolution het volgende:
En bij steroïden mogen wel wat linkjes naar webshops.
[ Bericht 4% gewijzigd door Snakey op 20-09-2012 21:14:37 ]If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef Levolution het volgende:
En bij steroïden mogen wel wat linkjes naar webshops.
Edit: voor de grap gezocht: http://www.dianabol.nl Wtf lawl.![]()
Bij trainingsmethoden kunnen we sowieso SL en SS erbij zetten voor de beginners. Ik denk ook dat we het wat eenvoudiger moeten uitleggen dan wat er nu in de spoiler staat.If not now, then when.![]()
die krijg ik hier zelfs wel eens als google adquote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Edit: voor de grap gezocht: http://www.dianabol.nl Wtf lawl.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Wie produceert die anabolen eigenlijk? Eén of ander guur farmaceutisch bedrijf in een land waar niemand er een ruk om geeft ofzo? Of in een illegaal keldertje zoals met meth?This isn't even my final form.![]()
Je zit aardig in de buurt denk ik; bedrijven maken ze voor legale doeleinden en "thuislabs" produceren ze.
Misschien dat er iemand hier is die gebruikt en daar wat meer toelichting over kan geven?
[ Bericht 58% gewijzigd door drumstickNL op 20-09-2012 21:36:33 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
M'n motor slaat af en toe af na een leg work outquote:Op donderdag 20 september 2012 17:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Net die feel gehad. Daarna met extreme moeite de koppeling intrappen in de auto, om vervolgens schokkerig weg te rijden omdat je benen zo kapot zijn dat je ze nauwelijks onder controle hebt.
dat feel.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Grote farmaceutische bedrijven voor medische doeleinden voornamelijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef Levolution het volgende:
Wie produceert die anabolen eigenlijk? Eén of ander guur farmaceutisch bedrijf in een land waar niemand er een ruk om geeft ofzo? Of in een illegaal keldertje zoals met meth?Soukidan op je oogbal.![]()
Hoe komt het dan in het illegale circuit terecht? Aangezien dat allemaal streng gereguleerd wordt. Gewoon een corrupte apotheker die het doorverkoopt ofzo?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Grote farmaceutische bedrijven voor medische doeleinden voornamelijk.This isn't even my final form.![]()
Man, wat is bulken toch heerlijk. Dadelijk nog even wat lekkere dirty kcals pakken. Zag net nog wat worstenbroodjes liggen, geen idee wat de voedingswaarde daarvan is maar denk dat ik die nog een paar ga verorberen dadelijk.
Jammer alleen dat je er een beetje een plofkop van krijgt![]()
![]()
In Thailand kun je het gewoon kopen dacht ik bij de apotheek. En dbol is ook verkrijgbaar in Rusland en wat Oost-Europese landen. Maarja vraag me af of iemand dat meeneemt met een koffer, corrupte apotheker klinkt logischer ja. Of misschien ergens direct van fabriek ingekocht via een vals bedrijf?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe komt het dan in het illegale circuit terecht? Aangezien dat allemaal streng gereguleerd wordt. Gewoon een corrupte apotheker die het doorverkoopt ofzo?![]()
Klinkt inderdaad wel logisch dat het gewoon binnenstroomt vanuit landen waar het allemaal niet zo streng is. In Nederland krijg je het als apotheker denk ik niet zomaar voor elkaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In Thailand kun je het gewoon kopen dacht ik bij de apotheek. En dbol is ook verkrijgbaar in Rusland en wat Oost-Europese landen. Maarja vraag me af of iemand dat meeneemt met een koffer, corrupte apotheker klinkt logischer ja. Of misschien ergens direct van fabriek ingekocht via een vals bedrijf?This isn't even my final form.![]()
Wat Sapstengel zegt, het is in meerdere landen gewoon legaal verkrijgbaar. Het is smokkelwaar (in dat programma op veronica Border Security zie je regelmatig lui die Australië proberen binnen te komen met een koffer vol aas).
Daarnaast kan je het gewoon op internet bestellen en het wordt netjes bezorgd op je deurmat.
Silkroad etc.Soukidan op je oogbal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: