Even is vanaf nu tot 21.15 ongeveerquote:Op donderdag 27 september 2012 18:13 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ok toegevoegd
[..]
Even is ook goed hoor. Laat maar weten wanneer jullie kunnen.
Ik ben trouwens wel pas level 7quote:Op donderdag 27 september 2012 18:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Even is vanaf nu tot 21.15 ongeveer
Niet heel veel verder, level 11. Speel ik wel met jou mee anders? Mag jij weten wat we doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:23 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel pas level 7![]()
Ik weet niet hoever jullie al zijn
Ahh ok scheelt inderdaad niet zo heel veel. Gaat mij ook meer om de missies, niet dat ik ineens veel missies overslaquote:Op donderdag 27 september 2012 18:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Niet heel veel verder, level 11. Speel ik wel met jou mee anders? Mag jij weten wat we doen.
Oh kies maar lekker side missies hoor. Zijn net zo leuk!quote:Op donderdag 27 september 2012 18:27 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ahh ok scheelt inderdaad niet zo heel veel. Gaat mij ook meer om de missies, niet dat ik ineens veel missies oversla![]()
Jij bent toch niet Necrodeath? Want die is al level 20
Side missies wil ik idd eerder doen. Nou ik zie je vanzelf wel verschijnen hahaquote:Op donderdag 27 september 2012 18:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oh kies maar lekker side missies hoor. Zijn net zo leuk!
Nee nee, HamlapNL
Ben je er nu al toevallig? Dan kom ik zometeen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:29 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Side missies wil ik idd eerder doen. Nou ik zie je vanzelf wel verschijnen haha
Ja ben er nuquote:Op donderdag 27 september 2012 18:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ben je er nu al toevallig? Dan kom ik zometeen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef Necrodeath het volgende:
Zonder geluid spelend en niet oplettend, even wat gaan gokken bij Moxxi's. Resultaat: dood door Boom-Time!
Ik zal je morgen wel eens toevoegen, volgens mij kan je alleen de trade challenges niet halen in splitscreen (na wat testen)quote:Op donderdag 27 september 2012 13:25 schreef Salsanadia het volgende:
[..]
Ik wil wel, ben alleen nu nog lvl 12 assassin en heb zondag pas weer tijd.
PSN Salsanadia
Je kunt met iedereen joinen, het level van de enemies en de missies worden bepaald door degene die de game host. Als level 25 met iemand van level 1 kun je dus beter de level 1 joinen, omdat andersom:quote:Op donderdag 27 september 2012 20:14 schreef Dientje12 het volgende:
Kan je ook spelen met mensen die lager in level zijn? En hoe zit dat dan met de missies, dan moet je weer terug af aan waar de speler is in lagere level
ivm dat ik borderlands 1 nooit heb gespeeld
Ja, ik heb al iemand waarmee ik samen mee ga spelen gewoon over mic enzo. Want met vreemden is het vervelend want je kan niet eens die verhaaltjes afluisterenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je kunt met iedereen joinen, het level van de enemies en de missies worden bepaald door degene die de game host. Als level 25 met iemand van level 1 kun je dus beter de level 1 joinen, omdat andersom:
a) een hoop missies al gedaan zijn die de level 1 dus mist
b) de vijanden dusdanig sterk zijn dat de level 1 dood gaat voordat hij de trekker overhaalt.
Los daarvan is het natuurlijk achterlijk om op die manier te gaan spelen, het beste is om met mensen te spelen die qua level bij je in de buurt zitten..
Regel gewoon een TS server zodat je ook met vreemden kunt praten..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al iemand waarmee ik samen mee ga spelen gewoon over mic enzo. Want met vreemden is het vervelend want je kan niet eens die verhaaltjes afluisteren
Sterker nog, ik heb allang een TS server, maar ik speel liever met spelers die ik al tijdje ken..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Regel gewoon een TS server zodat je ook met vreemden kunt praten..
Dan gaat je tekst "Want met vreemden is het vervelend want je kan niet eens die verhaaltjes afluisteren" dus nergens over. Als je ze op TS zou uitnodigen is dat probleem direct verholpen. Daarnaast kun je mensen gewoon kicken als jij de host bent in BL2..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb allang een TS server, maar ik speel liever met spelers die ik al tijdje ken..
nieuwe leren is natuurlijk ook leuk
Ik bedoel wildvreemden, van sommige spelers wil je natuurlijk niks hebben en deze TS mag ik niet zomaar aan vreemden geven want het is niet mijn eigen TSquote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dan gaat je tekst "Want met vreemden is het vervelend want je kan niet eens die verhaaltjes afluisteren" dus nergens over. Als je ze op TS zou uitnodigen is dat probleem direct verholpen. Daarnaast kun je mensen gewoon kicken als jij de host bent in BL2..
Rare "regels" hebben jullie dan. Ik heb zelf een ts server en nodig genoeg lui uit. Als het niet bevalt verander je het wachtwoord en probleem is opgelost.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel wildvreemden, van sommige spelers wil je natuurlijk niks hebben en deze TS mag ik niet zomaar aan vreemden geven want het is niet mijn eigen TS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |