SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
nu weer aan het glitchen dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:53 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil niemand kwellen met mijn acties. Mijn enige advies is: koop geen packs met echt geld.
Spelen jullie rond 9 uur clubs??quote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nu weer aan het glitchen dan?
Ik glitch niet meer, ik ben er klaar mee.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nu weer aan het glitchen dan?
Het is nog maar de vraag of iedereen die goed is er ook in zit, ik heb daar nog niet echt naar gekeken. Ik kan nu niet naar de 59e minuut, na 20 pagina's houdt hij er al mee opquote:Op donderdag 20 september 2012 19:54 schreef WezepAFCA het volgende:
Er zijn trouwens wel een aantal epic bronzes in de eredivisie dit jaar. Kan je een mooi team mee bouwen.
gratis?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rijst wil je deze hebben?
[ afbeelding ]
Omni kan niet vndaagquote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Spelen jullie rond 9 uur clubs??
Ik heb 10k belegdquote:
Ja.quote:
Ik kan met mijn pas aangemaakte PSN nog gewoon inloggen. Heb hem rond 5 uur gemaakt met nieuwe email. Heb ook al potjes gespeeld op FIFA12.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
Echt bizar voor zo'n miljoenenbedrijf eigenlijk.
ik jouw ook helpenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie dan? DM dan help ik jouw
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef Provocateur het volgende:
Leuk spel zo hé, lekker cheaten, daarvoor koop je tenslotte een spelletje
Heb ik gisteren al een paar keer gedaan. Deze keer in PR de vraag gesteld of ze ze wel ontvangen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
TR even die post van die SB-vriend, dan is die ook weer even weg.
Sucker zekerquote:
Het feit dat hij nu nog kan posten geeft mij toch het gevoel dat ze een hoop van de meldingen meteen in de doofpot gooien zonder ernaar te kijken.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al een paar keer gedaan. Deze keer in PR de vraag gesteld of ze ze wel ontvangen.
Klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |