Gezellige boel dusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:17 schreef lynda het volgende:
en toen stond er voor de deur een auto in de fikhalf in de heg van iemands achtertuin :S
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:04 schreef lynda het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)brand-verwoest.dhtml
En toen waren het alweer 12 auto's
Het varieert nogal hier qua drukte.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:17 schreef Crazy-Al het volgende:
das mooi
is het normaal beetje druk/gezellig hierbin? ik merk dat in de gebruikelijke rotatie dat er maar een reactietje is geweest :<
Kliekjeskokenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef Ener-G het volgende:
experiment van de week, tacochips met een chili con carne achtige bonen en maisprutmix erdoorheen a.k.a. alle meiuk die nog over was, incl een halve pot jalapenopepers
Klinkt als wat wij hadden. Kippentomatenspaghettisoep, en andijvieboerenkoolstampot. De kracht van thuis wonen; mama fixt wel watquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:30 schreef Ener-G het volgende:
experiment van de week, tacochips met een chili con carne achtige bonen en maisprutmix erdoorheen a.k.a. alle meiuk die nog over was, incl een halve pot jalapenopepers
Wachten op de postbode is inderdaad leuk, blij wachten op je nieuwe speeltjesquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Klinkt als wat wij hadden. Kippentomatenspaghettisoep, en andijvieboerenkoolstampot. De kracht van thuis wonen; mama fixt wel wat
EDIT:
Goeiemorrege, Al is super happy want ik kreeg gister in de mail dat vandaag mijn nieuwe iPhone binnen zou komen dus ik besloot even lekker happy te zijn hier en omdat ik de laatste was in dit topic edit ik hem wel behalve een nieuwe post, want dat is verstandig!
Al voelt zich net een klein kind op sinterklaasavondwachten op de postbodeeeeee
Weet alleen nog niet wat we gaan eten... heb je nog voorkeur voor iets?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga eerst mijn mama helpen en dan eten bij douche-eendje
Whehehequote:ALKMAAR - Uit het Medisch Centrum Alkmaar is dinsdagavond een man vermist. De 32-jarige man ontvluchtte het MCA op zijn sokken.
Het gaat om een man met arabisch uiterlijk. Hij draagt een trainingsbroek en heeft donker krullend haar. De man loopt mank.
De politie benaderde 2174 mensen via Burgernet. Weet jij meer of heb je hem gezien? Bel dan met 0900-8844.
Dan heb ik al wat.quote:
quote:
Ben je zo.quote:
Daar wil ik helemaal niet zijn.quote:
Neequote:Op woensdag 14 november 2012 12:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet wat we gaan eten... heb je nog voorkeur voor iets?
Ik weet het ook niet. Handig hequote:Op woensdag 14 november 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neejij?
Iets met pasta? Of groente krieltjes, of rijst..
Zondagochtend + Almere.. Als het nou 's middags was had ik er nog over nagedacht maar ik ga op zondag niet om 9 uur mijn bed uitquote:
Zullen we dan uit eten gaanquote:Op woensdag 14 november 2012 13:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Handig he
Vervelendquote:Op woensdag 14 november 2012 14:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Is dan wel het handigste ja
Hey, hey, dames, wel mij meenemen hequote:
Ja doei, ik ga toch niet eerst van Hoorn naar Alkmaar om vervolgens in Ursem te gaan etenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:59 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Hey, hey, dames, wel mij meenemen he
Tevens ken ik een super goed restaurantje in Rustenburg/Ursem, echt topkwaliteit voor een goeie prijs, en het is helemaal niet eigendom van mijn familie ofzo![]()
Crazy is vast crazy genoeg om ons te brengenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doei, ik ga toch niet eerst van Hoorn naar Alkmaar om vervolgens in Ursem te gaan eten
Ik ben zelf met de autoquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Crazy is vast crazy genoeg om ons te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |