Hij pakt het midden van de stad (oftewel de plek waar de plaatsnaam vermeld staat in Google Maps) als je alleen de naam van de stad invoertquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:
oei, dat is een rare plaatsing van mij.
Misschien het geografisch midden, maar in ieder geval niet het centrum.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:50 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hij pakt het midden van de stad (oftewel de plek waar de plaatsnaam vermeld staat in Google Maps) als je alleen de naam van de stad invoert
nou ja, zodra je erop klikt kom je midden in het centrum uit. maar dit is nogal wat zuidelijk van de stad.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:50 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hij pakt het midden van de stad (oftewel de plek waar de plaatsnaam vermeld staat in Google Maps) als je alleen de naam van de stad invoert
Ja, daar op het pleintje/bredere straatje bij het bruggetje vanaf Kungsgatan heb ik ooit heerlijk gegeten. Rendier roast. Staat hoog in m'n top zoveel van lekker voedsel dat ik verorberd heb.quote:
Mijn vrouw haat hetquote:Op donderdag 1 november 2012 03:04 schreef flipsen het volgende:
Ook iets voor andere heren HTL´ers? http://ex.movember.com/mospace/4352677
Erg tof gedaan!quote:
Leuk! Kun jij nog leuke dingen voor ons regelen? We vliegen met jouw werkgever.quote:Op zondag 4 november 2012 18:43 schreef Thetallguy het volgende:
Leuke stad. Groot, maar kwam op mij toch heel kleinschalig over. Niet al te druk overal. Ik was er vorig jaar half december en toen konden we ook nog lekker buiten zitten op het terras(wel met jasje aan)
Een upgrade naar de niet bestaande business classquote:Op zondag 4 november 2012 18:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Leuk! Kun jij nog leuke dingen voor ons regelen? We vliegen met jouw werkgever.
Nee helaasquote:Op zondag 4 november 2012 18:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Leuk! Kun jij nog leuke dingen voor ons regelen? We vliegen met jouw werkgever.
Slechtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:18 schreef Fogel het volgende:
Bora!? Da's lang geleden!
Hoe is het met je?
Nog steeds in NL! Vreselijk hč?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:24 schreef Individual het volgende:
Hoi Bora, waar zit jij tegenwoordig? Welkom terug!
Zwaar. Ben in een soort sprint langs het Scheepvaartmuseum, het Verzetsmuseum, de Hortus en uiteindelijk NEMO gegaan.quote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
UIO, hoe was de museumnacht? Ook nog bij het Pianolamuseum geweest?
Lissabon is wel een aardige stad. Niet meer en niet minder.quote:Iemand hier een mening over Lissabon? Of een andere bestemming in het zuiden van Europa waar ze veel zon hebben en waar ik van 12 to 16 november naar toe kan gaan met een vriendin?
Budget: zo laag mogelijk.
Zeg dan "Lissabon, mostly harmless"quote:Op maandag 5 november 2012 10:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zwaar. Ben in een soort sprint langs het Scheepvaartmuseum, het Verzetsmuseum, de Hortus en uiteindelijk NEMO gegaan.
[..]
Lissabon is wel een aardige stad. Niet meer en niet minder.
Hehehehequote:
Misschien was het mooie weer, maar ik vond het een topstad! Met 3200 jaar is het ook een van de oudste steden van Europa.quote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk! Wisselende meningen over Lissabon.
Ha! Had ik het toch goed onthouden!quote:Op maandag 5 november 2012 23:30 schreef k_man het volgende:
Fuertaventura? La Gomera? La Palma?
Nee, het was Tenerife. Tja, probleemloze vluchten, prima apprtement en autootje, mooi eiland, alleen het weer... Er wordt gezegd dat het op Tenerife altijd goed weer is, maar bij deze is empirisch het tegendeel bewezen. Maandagavond aangekomen. Dinsdag stormde het heftig - inclusief officieel weeralarm, gesloten scholen, voorbij vliegende complete palmtakken en de hele bende - woensdag, donderdag en vrijdag regende het uren achtereen. Alleen zaterdag en zondag was het de hele dag droog, maar de Teide (vulkaan, hoogste berg van Spanje) kon ik desondanks niet op; het waaide te hard voor de kabelbaan.
Afijn, het was niet alleen kommer en kwel. Ik heb gisteren wel een andere prachtige wandeling kunnen maken in het nationale park rondom de Teide, heb hele mooie wegen bereden door de bergen, moderne architectuur bekeken, piramides bezocht en een prachtig stadje waarvan het centrum als werelderfgoed is erkend door Unesco.
's Avonds bleef het wel aangenaam warm en was het meestal droog. Dan kon ik mooi nog wat lezen op het terras van mijn appartement. Het keek uit op zee, met aan de horizon een fel stipje van een vuurtoren. In de lucht de sterren en regelmatig ook de flitsende lichtjes van vliegtuigen die opstegen of landen op Aeropuerto Tenerife Norte. Die vliegtuigen zorgden dan voor een zachte, maar diepe brom uit de verte, maar konden noch het geluid van de krekels, noch de de ruisende palmbomen overstemmen. Tussen het terras en zee bevond zich een helling, met daarop de wijngaard van de finca waartoe ook de appartementen behoren. Bij het lezen een glas wijn van diezelfde wijngaard. En als ik helemaal omhoog keek, tegen de onderkant van het balkon van het appartement boven me, dan verscheen daar elke avond een heel klein hagedisje. Zaterdag heb ik live toegekeken toen hij een vlieg ving.
Hahahah, mooi he?!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:07 schreef Fogel het volgende:
Lissabon/Porto, het "nieuwe Parijs" voor de HTL'ers lijkt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |