SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Altijd denk ikquote:Op donderdag 20 september 2012 18:07 schreef OmniRocket het volgende:
is er iets bekend over de duur van de ban?
Dit, zoveel achterstand heb je niet op Fut 13, je kan alleen geen rare oude kits vrijspelen ofzo met je EASFC puntenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
bagger... ach ja, nieuw accountje aanmaken en klaar.
stop er gewoon 20 euro in voor een keerquote:Op donderdag 20 september 2012 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit, zoveel achterstand heb je niet op Fut 13, je kan alleen geen rare oude kits vrijspelen ofzo met je EASFC punten
huh dat laatste?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit, zoveel achterstand heb je niet op Fut 13, je kan alleen geen rare oude kits vrijspelen ofzo met je EASFC punten
Je kan ook onder anderen meer plek in je TP kopen met die punten enz.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, mag je meteen betalenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef OmniRocket het volgende:
voor Xbox users is het wel wat lastiger trouwens denk ik een nieuw account?
Pagina refreshenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hier hangt ´ie al 10 minuten op [ afbeelding ]
Mijn XBL loopt zaterdag af, dus geen verschilquote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef OmniRocket het volgende:
voor Xbox users is het wel wat lastiger trouwens denk ik een nieuw account?
1k, ook netjes,quote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gewoon nieuwe EA accoutn maken en daarmee inloggen?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, mag je meteen betalen..
Lijkt me Zoet., Dikke stats heeftie dit jaarquote:Op donderdag 20 september 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
Wie is de beste silver GK van nederlandse afkomst? Zoet? of zijn er betere op de markt?
Xbox live liep over 2 weken af, kost me dus niet zoveel hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, mag je meteen betalen..
G/Cilessen zag er ook wel aardig uitquote:Op donderdag 20 september 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
Wie is de beste silver GK van nederlandse afkomst? Zoet? of zijn er betere op de markt?
Zoet, Mulder, Cilli en die guy uit de Belgische competitie.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
Umadbrahquote:
hahaa, ik heb lekker Mulder op doel, ben ik aan mijn stand verplichtquote:Op donderdag 20 september 2012 18:12 schreef DutchSL het volgende:
Zoet is ook een paar centimeter gegroeid sinds FIFA 12.
Dit heb ik ook al, een Hazard van gisteren en een Positiekaart vandaag, staan allebei nog in mijn watchlistquote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dat begrijpen wij ook wel, maar het is logisch dat we iets proberen. Ik heb Govind wel kunnen overtuigen, maar die heeft geen powerquote:Op donderdag 20 september 2012 18:09 schreef Jay_Snake het volgende:
EA faalt niet, met alle respect hoor, maar het was gewoon cheaten, je wist dat het niet mocht, je bent gepakt, live with it
op ps3 alles gebanned van je?quote:
hahaha netjesquote:Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat begrijpen wij ook wel, maar het is logisch dat we iets proberen. Ik heb Govind wel kunnen overtuigen, maar die heeft geen power
[ afbeelding ]
Hopen dat je niet teveel trieste Nederlanders tegen komt die je teamnaam gaan rapporteren ofzoquote:
Kan jij mij uitleggen hoe ik precies in die Live Chat terecht kan komen? Bij mij blijft het Live Chat knopje namelijk non klikbaarquote:Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat begrijpen wij ook wel, maar het is logisch dat we iets proberen. Ik heb Govind wel kunnen overtuigen, maar die heeft geen power
[ afbeelding ]
Hahaha ja dat zegt ie gewoon zodat je rustig blijftquote:Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga wieberen man. Mathijsenquote:
DIe hebben ze straks onklaar gemaakt toen het te druk werd..ik heb een uur in de wacht gestaanquote:Op donderdag 20 september 2012 18:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Kan jij mij uitleggen hoe ik precies in die Live Chat terecht kan komen? Bij mij blijft het Live Chat knopje namelijk non klikbaar
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op ps3 alles gebanned van je?
Doet hij ook bij mij met Kaka die ik net heb gekocht. Begin nu wel erg te twijfelen of 5k niet te veel wasquote:Op donderdag 20 september 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Farfan lijkt chille stats, maar die vent speelt als dikke strontquote:Op donderdag 20 september 2012 18:18 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nu nog 9k met dat team in die foto van mij
[ afbeelding ]
Wat heb je betaald voor Lahm?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:18 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Buttner LB als die gezakt is en een CAM van Schalke pakkenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:18 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar de fuck haal je dat vandaan dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:18 schreef Nickskuh het volgende:
Voor de mensen die coins hebben gekregen van iemand die tamperde
"U bent geband door het FIFA team. Ik stuur het door zodat het nogmaals onderzocht wordt. Als u absoluut niets te maken hebt gehad met de lek in de beveiliging en geen coins of packs hebt ontvangen van de mensen die hier wel misbruik van gemaakt hebben kunnen we dit zien. Ik kan niet garanderen dat de ban ongedaan wordt."
Jullie kunnen ook nog verbannen worden zo te lezen.
Jij kan er toch niets aan doen dat iemand jouw speler koopt voor te veel geldquote:Op donderdag 20 september 2012 18:18 schreef Nickskuh het volgende:
"U bent geband door het FIFA team. Ik stuur het door zodat het nogmaals onderzocht wordt. Als u absoluut niets te maken hebt gehad met de lek in de beveiliging en geen coins of packs hebt ontvangen van de mensen die hier wel misbruik van gemaakt hebben kunnen we dit zien. Ik kan niet garanderen dat de ban ongedaan wordt."
Stuurt een EA medewerker naar mequote:Op donderdag 20 september 2012 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar de fuck haal je dat vandaan dan?
Want je kan niet per ongeluk een speler voor veel te veel geld verkopen? Kunnen ze nooit controlerenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:18 schreef Nickskuh het volgende:
Ben je betatester?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Farfan lijkt chille stats, maar die vent speelt als dikke stront
Oh is dat de reden dat jij bent gebannen?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:19 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Stuurt een EA medewerker naar me
Voeg je zometeen toequote:Op donderdag 20 september 2012 18:19 schreef OmniRocket het volgende:
OmniRocket_nl nieuwe PSN account.
Denk dat ze wel klaar zijn met dat soort domme smoesjes hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij kan er toch niets aan doen dat iemand jouw speler koopt voor te veel geld
Ik denk wel dat ze IP kunnen controlen van de gene die koopt en verkooptquote:Op donderdag 20 september 2012 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want je kan niet per ongeluk een speler voor veel te veel geld verkopen? Kunnen ze nooit controleren
Neen, maar dat is elke Fifaquote:
Wel dat de koper bezig is geweest.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want je kan niet per ongeluk een speler voor veel te veel geld verkopen? Kunnen ze nooit controleren
Helemaal nietsquote:Op donderdag 20 september 2012 18:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat heb je betaald voor Lahm?
Precies, daarom kunnen ze een ban ook nooit rechtvaardigen tenzij ze het dus over de IP's gaan gooien...dan zien ze bij mij genoeg natuurlijk en dat zal het wel wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 20 september 2012 18:20 schreef Nickskuh het volgende:
Hoop voor die mensen dat ze geen 54 niet glimmende bronze voor 50.000 hebben verkocht.
Gerbenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Wie had ook alweer random Leite voor 550K gekocht?
GuRBuHquote:Op donderdag 20 september 2012 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Wie had ook alweer random Leite voor 550K gekocht?
Behalve ikquote:Op donderdag 20 september 2012 18:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Wel dat de koper bezig is geweest.
We gaan allemaal ten onder.
quote:
Als ze dat gaan doen koop ik per direct PESquote:Op donderdag 20 september 2012 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Precies, daarom kunnen ze een ban ook nooit rechtvaardigen tenzij ze het dus over de IP's gaan gooien...dan zien ze bij mij genoeg natuurlijk en dat zal het wel worden
Dat is wel lullig. Dat ventje helemaal huilen van geluk dat hij bijna 600K krijgt voor zo'n spelertje en 2 dagen later kan hij ineens niet meer op zijn accountquote:Op donderdag 20 september 2012 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Die naait dus andere mensen zonder het te weten![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:23 schreef vandermar het volgende:
Ik heb hier niets mee te maken. Wie zijn jullie? Ik post hier vandaag pas voor het eerst, normaal was het altijd mijn broertje.
Ach jullie waren al gebanned, maar dat de mensen die profiteren van jullie risico's ook de zak krijgen is wel grappigquote:
Daarom gaan ze dat ook nooit doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat is wel lullig. Dat ventje helemaal huilen van geluk dat hij bijna 600K krijgt voor zo'n spelertje en 2 dagen later kan hij ineens niet meer op zijn account.
Waar staat dit dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:18 schreef Nickskuh het volgende:
WELKOM!quote:
Kan niet, toch niet met dat EA account.quote:Hoe kan ik dit makkelijk fixen? want ik heb fifa 12 wel ;p
Pardo...quote:Op donderdag 20 september 2012 18:20 schreef Nickskuh het volgende:
Hoop voor die mensen dat ze geen 54 niet glimmende bronze voor 50.000 hebben verkocht.
dus moet ik wachten tot zaterdag om dat ding te kopen die seasonticketquote:Op donderdag 20 september 2012 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
WELKOM!
Zo te zien beschik je niet over een FIFA Ultimate Team. Sluit je nu aan bij de community! Beheer je team en deel het met vrienden, ruil online met anderen en maak met elk nieuw pakket kans op spelers van het Team van de week!
[..]
Kan niet, toch niet met dat EA account.
Webapp is dicht voor ons tot je het spel hebt.
quote:
Neem aan dat je season ticket wel al kan kopen in de PSN store?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dus moet ik wachten tot zaterdag om dat ding te kopen die seasonticket
Sinds 2010 nietquote:Op donderdag 20 september 2012 18:25 schreef Maver24 het volgende:
Doet hier bij iemand die webapp al normaal ??
Only way the webz know howquote:Op donderdag 20 september 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
In dat rechtssysteem daar ben je schuldig tot het tegendeel bewezen is.
Ahh vandaarquote:Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DIe hebben ze straks onklaar gemaakt toen het te druk werd..ik heb een uur in de wacht gestaan
Ons Bram heeft gesprokenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
In dat rechtssysteem daar ben je schuldig tot het tegendeel bewezen is.
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Die naait dus andere mensen zonder het te weten![]()
Jammer dat op dat plaatje de verkopende club niet staatquote:
Dude, ik zou als ik jou was nog ff wachten tot morgenavond, je weet nooit wat voor gekke acties ze nog gaan uithalen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef Roypsv het volgende:
Is het in de store gewoon de
EA SPORTS Season ticket.
dat abbonnement voor 12 maanden ofzo ?
Werkt prima hier. Kan alleen niet zoveel met 1500 coinsquote:Op donderdag 20 september 2012 18:25 schreef Maver24 het volgende:
Doet hier bij iemand die webapp al normaal ??
Wel online maar auctions werken weer niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef pascal08 het volgende:
Die webapp is nog steeds niet online he?
Is jouw main account nog in leven?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef pascal08 het volgende:
Hast du ein ban?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef pascal08 het volgende:
Wel, maar is helemaal naar de klote. Ik zit er wel in maar kan geen auctions niks zoeken, als ik dat wel doe krijg ik alleen maar expired speler kaartjes te zien telkens.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef pascal08 het volgende:
Hij is vanmiddag even online geweest en nu doet hij het ook maar het zoeken gaat weer niet goedquote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef pascal08 het volgende:
Had nog een accountquote:
Is nog in leven ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is jouw main account nog in leven?
Gerechtigheid!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Damn, Ea heeft toch besloten de spierballen eens te laten rollen
Ja dat weet ik ik doe het ook nog niet. Maar ik moet dan gewoon zaterdag die season ticket bestellen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude, ik zou als ik jou was nog ff wachten tot morgenavond, je weet nooit wat voor gekke acties ze nog gaan uithalen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
Haha jongens, het is maar een spelletje he
Klinkt meer een oorlogquote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
FUCKING DOODDOENER JE LIJKT WEL EEN WIJFquote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
Ik lees het, EA gaat hier nog spijt van krijgen. Mark my words.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is vanmiddag even online geweest en nu doet hij het ook maar het zoeken gaat weer niet goed
Dan zal je wel een trial downloaden voor 7 dagen ofzo. Daarna doet hij het niet meer en moet je hem met je normale code activerenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ik doe het ook nog niet. Maar ik moet dan gewoon zaterdag die season ticket bestellen.
En dan hoe kan ik zaterdag dan fifa downloaden in de store?
Waarom bannen ze dan als het maar een spelletje is?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
Hehe, nou is het voor ons wel makkelijker praten dan voor mensen die al een Season ticket hadden of die nog heel veel gold hadden staan :")quote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
oke dat weet je zeker?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan zal je wel een trial downloaden voor 7 dagen ofzo. Daarna doet hij het niet meer en moet je hem met je normale code activeren
Het maakt niet uit welk spelletje het is. Valsspelers wil je niet hebbenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom bannen ze dan als het maar een spelletje is?
Dat vraag ik mij ook af hoe dat zitquote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik heb 4800 MS Points gehaald om als ik FIFA 13 zelf heb maar een mooi begin te maken maar weet iemand al meer hoe dat zit met MS Points en Fifa Points?
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
Nee, maar dat lijkt me wel logisch. Anders heb je de full versie voor 20 euro ofzo.quote:
oke ja ik ben benieuwd ik wacht mooi met bestellen voordat ik weer een ban krijgquote:Op donderdag 20 september 2012 18:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar dat lijkt me wel logisch. Anders heb je de full versie voor 20 euro ofzo.
Die blijf je altijd houden. Kijk de eredivisie, ajax speelt altijd vals maar krijgen ook nooit een ban.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welk spelletje het is. Valsspelers wil je niet hebben
Ga je dan iets doen zodat de web app weer down gaat?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik lees het, EA gaat hier nog spijt van krijgen. Mark my words.
Je gaat jezelf niet in brand steken voor het hoofdkantoor hequote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het hele leven is een spelletje.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het hele leven is een spelletje.
echt niet. Het hele leven is een toverbalquote:Op donderdag 20 september 2012 18:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het hele leven is een spelletje.
Ja Roypsv dreigde al dat hij ze kapot ging bellen!!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan ook meedoen, moet alleen even me pro hackenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het met Crook moet stellen
Nee, dan kwel ik alleen maar mensen zoals jij. Ik zei dat EA hier spijt van gaat krijgen. Die hele webapp is zo lek als een mandje. Even de woede van 1 goede hacker op je nek halen kan ver strekkende gevolgen hebben, geloof mij.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga je dan iets doen zodat de web app weer down gaat?
Ik durf niet man. ik heb wel Haziz van de customer support uitgescholdenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja Roypsv dreigde al dat hij ze kapot ging bellen!!
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik durf niet man. ik heb wel Haziz van de customer support uitgescholden
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Baas.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
noob. gewoon 5 tegelijk openen en hopen dat 1 er doet.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:36 schreef RavioliPunch het volgende:
Kom niet in de webapp hoor. Ik spam F5 wel even.
Ik moet dit soort comments echt niet meer lezen in de trein. Ik moest hardop lachen en dat ziet er zo dom uit.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zullen we ons allemaal vastbinden aant parkeer hek bij EA en dan zeggen dat ze eerst moeten unbannen![]()
En een graties fifa roggelen voor ons vanwege ongemak
ja of we stampen ze gewoon op hun bakkesequote:Op donderdag 20 september 2012 18:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet dit soort comments echt niet meer lezen in de trein. Ik moest hardop lachen en dat ziet er zo dom uit.
Dat had ik gisterenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet dit soort comments echt niet meer lezen in de trein. Ik moest hardop lachen en dat ziet er zo dom uit.
ik doe wel een bommelding, het is zo koud buitenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zullen we ons allemaal vastbinden aant parkeer hek bij EA en dan zeggen dat ze eerst moeten unbannen![]()
En een graties fifa roggelen voor ons vanwege ongemak
Werkt CE het nog?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn 1e squad fitness uit een 400c pack dit jaar, ik zal er deze keer geen puush van maken
Staat Ricky Royston er nog op?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn 1e squad fitness uit een 400c pack dit jaar, ik zal er deze keer geen puush van maken
Makes no sense, waarom gooien ze hem dan onlinequote:Op donderdag 20 september 2012 18:39 schreef Toefjes het volgende:
Web app down, 2e ban golf komt er aan wellicht
Unban golf, wedden? Al die Pakistanen schijten in hun broekquote:Op donderdag 20 september 2012 18:39 schreef Toefjes het volgende:
Web app down, 2e ban golf komt er aan wellicht
ja ik heb er net een bang gemaakt. ik denk dat dat het isquote:Op donderdag 20 september 2012 18:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Unban golf, wedden? Al die Pakistanen schijten in hun broek
Wtfquote:Op donderdag 20 september 2012 18:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben meer Koreaans dan Nederlands apparently
Ja maar ik verkoop bijna niks. Toch had ik een Showunmi voor 1.7k verkocht en een aantal kits voor 300.quote:
Nee, voor zover ik het goed kan zien niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat Ricky Royston er nog op?
Let it be let it be, let it be oh let i bequote:Op donderdag 20 september 2012 18:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Unban golf, wedden? Al die Pakistanen schijten in hun broek
Dan ben je ook echt domquote:Op donderdag 20 september 2012 18:41 schreef byah het volgende:
Ik heb het ongeveer dit verneukt de afgelopen dag
- EA account vanaf fifa 09 + season ticket
- Xbox live account met live tot november + 900 MS points
Dus heb ik aangeschaft
- Nieuw MS account + 3 maanden live + 2100 points
- Nieuw EA account incl seasonticket
gok zo'n 80/90 euro verkracht door dat tyfus Tamperen
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:41 schreef byah het volgende:
Dus heb ik aangeschaft
Je kan ook een leuke arcade game kopen met internetoptie met je oude accountquote:Op donderdag 20 september 2012 18:41 schreef byah het volgende:
Dus heb ik aangeschaft
Sorry hoor, maar als ik het goed begrijp ben jij echt te dom om te poepen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:41 schreef byah het volgende:
Dus heb ik aangeschaft
Hoe kom je nu aan coins nog?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:42 schreef Confetti het volgende:
Ik moet minstens een week aan coins verkopen om mijn verlies goed te maken
die confetti hacked heel de boel bij elkaarquote:Op donderdag 20 september 2012 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe kom je nu aan coins nog?
Ga je eerlijk handelen?
Ik moet elke keer sowieso al lachen omdat ik die schijtende kop van Manolev ook nog bij je comments ziequote:Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
die confetti hacked heel de boel bij elkaar
Bij mij doet hij het ook maar als ik zoek doet hij raar. Als ik 400c packs koop gaat het wel prima, net kreeg ik Hoyte in een pack die misschien nog wel wat waard kan zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
Webapp doet het nog gewoon hoor, ben net ingelogd
Luiz en Vertonghen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:42 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie zijn nu de beste BPL cb's? Die relatief goedkoop zijn.
Rio, 5K en Terry 6Kquote:Op donderdag 20 september 2012 18:42 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie zijn nu de beste BPL cb's? Die relatief goedkoop zijn.
ben benieuwd of het allemaal ook bij jou is begonnen ;pquote:Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef Confetti het volgende:
Jullie hadden me nooit moeten uitdagen gisteren.
Jawel.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef Confetti het volgende:
Ja, ik had het ook op een ander forum gepost en toen ging het echt losquote:Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ben benieuwd of het allemaal ook bij jou is begonnen ;p
Alles wat iedereen doet is ieders eigen verantwoordelijkheid. De uitlokkers, de daders en de witwassers.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef Confetti het volgende:
Over slecht gesprokenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef vandermar het volgende:
Mijn team
[ afbeelding ]
Mijn TP
[ afbeelding ]
En mijn coins
[ afbeelding ]
dat is echt dom. je had zelf millllllllllljoenennnn kunnen makenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook op een ander forum gepost en toen ging het echt los
Na zondag lig je te grienen en wil je ook een Feyenoord elftal kopen.quote:
Kopen om te discarden zo slechtquote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Na zondag lig je te grienen en wil je ook een Feyenoord elftal kopen.
Als aids een team wasquote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef vandermar het volgende:
Mijn team
[ afbeelding ]
Mijn TP
[ afbeelding ]
En mijn coins
[ afbeelding ]
weet zeker dat hier nog wat mensen rondbanjeren met hetzelfde probleemquote:Op donderdag 20 september 2012 18:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik het goed begrijp ben jij echt te dom om te poepen.
Sssssssssssssshquote:Op donderdag 20 september 2012 18:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kopen om te discarden zo slecht
Een ander iemand die ook van de bug wist zat al miljoenen coins te verkopen. Op de 2e dagquote:Op donderdag 20 september 2012 18:44 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat is echt dom. je had zelf millllllllllljoenennnn kunnen maken
Maakt het niet minder dom.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:45 schreef byah het volgende:
[..]
weet zeker dat hier nog wat mensen rondbanjeren met hetzelfde probleem
lool staat dat er echt, dacht dat die gast dat vanmorgen er bij had getyptquote:Op donderdag 20 september 2012 18:45 schreef StijnDa het volgende:
Dafuq EA![]()
[ afbeelding ]
Spreek dan Nederlands...
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lool staat dat er echt, dacht dat die gast dat vanmorgen er bij had getypt
Niemand om je Benzema te kopenquote:
Screen or didn't happenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Roypsv het volgende:
krijg net een mail dat ze mij unbannen omdat ze niet kunnen aantonen dat het met mijn main account is gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Roypsv het volgende:
krijg net een mail dat ze mij unbannen omdat ze niet kunnen aantonen dat het met mijn main account is gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker Royquote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Roypsv het volgende:
Ik mail ze zo wel dat ze ongelijk haddenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Roypsv het volgende:
1 aprilquote:Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef Roypsv het volgende:
Gewoon even unbannen en dan natrekken waar da coins heengaan toggggquote:Op donderdag 20 september 2012 18:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Let it be let it be, let it be oh let i be
Whisper words of wisdom, let it be
Dit int kwadraatquote:Op donderdag 20 september 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
Die RoyMoet altijd lachen om hem. En die UI ernaast doet het m
Wat ben jij een snikkelquote:Op donderdag 20 september 2012 18:47 schreef Roypsv het volgende:
ze unbannen mij echt niet hahaha die haziz kan niet eens engels man
50quote:
goede aankoop btw, nu heb je al dikke winst eropquote:
Dikke winst valt mee, gemiddeld 10k gestegen nog maar hahaquote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
goede aankoop btw, nu heb je al dikke winst erop
Ik had ook een Benzema voor 25kquote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
goede aankoop btw, nu heb je al dikke winst erop
nja in 1 dag al 50% omhoog vind ik wel veelquote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dikke winst valt mee, gemiddeld 10k gestegen nog maar haha
Random nummers op de website geplaktquote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
De meeste bedrijven doet net alsof hun klantenservice gewoon in Amerika zit. Maar bij EA hebben ze gewoon schijt, lekker de pakis bij hun naam noemen.
Zeker, benieuwd wat hij bij Release mag kostenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nja in 1 dag al 50% omhoog vind ik wel veel
nice, ik kwam net paar k te kort anders ook 1 voor 30k kunnen halen. nu geen kans meerquote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had ook een Benzema voor 25k
lol shockquote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef byah het volgende:
Via de minder legale kanalen FIFA 13 CLONEDVD-P2P
Die van mij zit nog smachtend op mij te wachten op de TP met Modric en Schweiniquote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, ik kwam net paar k te kort anders ook 1 voor 30k kunnen halen. nu geen kans meer
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef byah het volgende:
Gvd.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef byah het volgende:
siems ledjitquote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb de speciale zeldzame versie:
[ afbeelding ]
700K en je mag hem, koopje
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef byah het volgende:
Dit jaquote:Op donderdag 20 september 2012 18:52 schreef Fuszy het volgende:
Ik kijk bij elke link van jullie voortaan wat er onderstaat en wederom niet gepakt deze keer
quote:
Ik heb niet veel vertrouwen in jou RCMquote:
quote:
Als je een Messi koopt voor 11k heb je goed geinvesteerdquote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef koenie95 het volgende:
Hoe kan ik mijn 11k het best investeren?
Kijk pas sinds gisteravond weer mee en heb dus geen idee hoe duur de spelers zijn.
In mij.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef koenie95 het volgende:
Kijk pas sinds gisteravond weer mee en heb dus geen idee hoe duur de spelers zijn.
Gister was die anders nog maar 3Kquote:Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je een Messi koopt voor 11k heb je goed geinvesteerd
Het kan verkeren.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gister was die anders nog maar 3K
In GJE Loans.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef koenie95 het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Luukiee09 het volgende:
Maare, hoelaat is de early acces zaterdag te downloaden?
04.50, echt fantastischquote:
Op dit forum hadden we er al 2 zover ik weet ... lijkt me dus sterk.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er blijken overigens gisteren maar 2 neppe Ronaldos te zijn geweest, en 10000den packs te zijn geopend
Quote uit een mailtje van EA.quote:EA zal namelijk nooit op IP bannen, en er moet dus iemand met toegang tot uw EA account zijn geweest die dit heeft veroorzaakt.
Volgens een of andere dude op twitter is dat zoquote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op dit forum hadden we er al 2 zover ik weet ... lijkt me dus sterk.
Goede zaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |