Nou, S&G zijn niet echt mijn ding, maaaaar...ik heb (komt ie hoor) Bridge Over Troubled Water op vinyl en dat is toch wel een hele goeie en mooie plaat! De rest vind ik maar niks eigenlijk...wat ik gehoord heb dan he..quote:Op zondag 18 augustus 2002 01:45 schreef Frozen het volgende:
Denk niet dat het aan de leeftijd ligt, Mark. Ik ben ook nog lang geen 40.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef markiemark het volgende:
mag jij vinden.. ik ben het geheel met MaJo eens, kan ik 22 zijn.. bijna geen mooiere muziek dan die van s&g voor mij
heb gisteren een bootleg gekregen van paul simon samen met bob dylan, live in denver 1999quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:48 schreef Route het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan de leeftijd ligt, Mark. Ik ben ook nog lang geen 40.
Geweldig nieuws! Hopelijk komen ze naar Nederland, ik moet deze helden gezien hebben.quote:Simon en Garfunkel plannen nieuwe toer
LONDEN - Paul Simon en Art Garfunkel zijn bezig met de planning van hun eerste toer sinds vijf jaar. Dat heeft Garfunkel woensdag gezegd tegen de BBC.
De 67-jarige Garfunkel wilde nog niet bevestigen in welke plaatsen het duo gaat optreden. ,,We gaan niet naar Engeland dit keer'', aldus de zanger.
Het populaire zangduo, bekend van hits als The Sound of Silence en Cecilia, toerden voor het laatst in 2004. De twee deden toen ook Nederland aan. Afgelopen weekeinde stonden Simon en Garfunkel weer eens op het podium op een kortstondige reünie in New York.
Ik hou normaal niet van reunies. Maar dit lijkt me wel leuk voor de Idols generatie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |