quote:
Art Garfunkel - Bright Eyes
Art Garfunkel - Dreamland
Art Garfunkel - A Hazy Shade of Winter
Art Garfunkel - Crimson And Clover
Art Garfunkel - Me And Julio Down By The School Yard
Art Garfunkel - Mrs. Robinson
Art Garfunkel - The Sounds of Silence
Art Garfunkel - America
Art Garfunkel - Feelin' Groovy
Art Garfunkel - What A Wonderful World

[Dit bericht is gewijzigd door Blaze85 op 25-06-2003 18:25]

check: 
http://www.sinacity.com/item/6_B00005JLEM_1_2_130_index.html
deze ga ik dus zeker kopen  

En Bridge Over Troubled Water is natuurlijk een klassieker, zal ongetwijfeld bij een hoop mensen in de platenkast staan.
Bij mij in elk geval wel, al heb ik 'm sinds ik die cd gekocht heb misschien 1 keer gedraaid.
Ken 'm natuurlijk wel uit de tijd dat ik nog thuis woonde, m'n vader had de lp.

Als ze in Europa komen zijn wij er zeker bij...  

quote:Weet u toevallig ook wanneer ongeveer?
Op vrijdag 11 juli 2003 16:35 schreef Buurmannetje het volgende:
Ik lees net in de Leeuwarder Courant een interview met Art Garfunkel waarin hij verklapt dat hij weer gaat samenwerken en op tournee gaat door Amerika met Paul Simon en als dit bevalt dat ze dan ook Europa aan gaan doen...Als ze in Europa komen zijn wij er zeker bij...

quote:Staat alleen in het artikel dat ze in het najaar nieuw materiaal gaan opnemen en op toernee gaan door de USA, en dat als dit bevalt ze er eventueel een tournee door Europa aan vast gaan knopen...
Op vrijdag 11 juli 2003 16:36 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Weet u toevallig ook wanneer ongeveer?
Want dan is Swami er zéker ook bij!
Zo gauw ik meer weet post ik het hier wel.

quote:Ja klopt, heb ik ook gezien... inderdaad wel komisch hehe!!
Op vrijdag 18 juli 2003 15:48 schreef barkingstar het volgende:
laatst zag ik een stukje S&G bij Wintertijd. Ze stonden in een studio in te zingen, en je zag een shot met S&G naast elkaar, S stond druk aanwijzingen te geven en G keek bedachtzaam. Erg typerend dus. Toen gingen ze zingen, en toen de camera wegdraaide van S&G zag je nog een S staan, ook zo'n klein dik mannetje, die stond een beetje te dansen. Was PS z'n broer. Erg komisch gezicht was dat....

erg goed nummer.

Nou, S&G zijn niet echt mijn ding, maaaaar...ik heb (komt ie hoor) Bridge Over Troubled Water op vinyl en dat is toch wel een hele goeie en mooie plaat! De rest vind ik maar niks eigenlijk...wat ik gehoord heb dan he..quote:Op zondag 18 augustus 2002 01:45 schreef Frozen het volgende:

Denk niet dat het aan de leeftijd ligt, Mark. Ik ben ook nog lang geen 40.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef markiemark het volgende:
mag jij vinden.. ik ben het geheel met MaJo eens, kan ik 22 zijn.. bijna geen mooiere muziek dan die van s&g voor mij

heb gisteren een bootleg gekregen van paul simon samen met bob dylan, live in denver 1999quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:48 schreef Route het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan de leeftijd ligt, Mark. Ik ben ook nog lang geen 40.

Geweldig nieuws! Hopelijk komen ze naar Nederland, ik moet deze helden gezien hebben.quote:Simon en Garfunkel plannen nieuwe toer
LONDEN - Paul Simon en Art Garfunkel zijn bezig met de planning van hun eerste toer sinds vijf jaar. Dat heeft Garfunkel woensdag gezegd tegen de BBC.
De 67-jarige Garfunkel wilde nog niet bevestigen in welke plaatsen het duo gaat optreden. ,,We gaan niet naar Engeland dit keer'', aldus de zanger.
Het populaire zangduo, bekend van hits als The Sound of Silence en Cecilia, toerden voor het laatst in 2004. De twee deden toen ook Nederland aan. Afgelopen weekeinde stonden Simon en Garfunkel weer eens op het podium op een kortstondige reünie in New York.

Ik hou normaal niet van reunies. Maar dit lijkt me wel leuk voor de Idols generatie.quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |