quote:Heb jij Die Art Garfunkel wel eens zien zingen
Op zondag 18 augustus 2002 01:58 schreef Solid_Snake het volgende:Raar mannetje is het eigenlijk he... die mimiek die die heeft (of eigenlijk dus niet) amper een gelaatsuitdrukking. Hij staat er schijnbaar onaangedaan bij op het podium. Terwijl de muziek zoveel beleving en gevoel uitstraalt. Das dan wel weer erg tof om te horen.
Armen over elkaar rechtop achter de microfoon en verder bijna geen beweging. (Maar wel goddamn zuiver)
Iemand enig idee hoe die ruzie tussen hun is ontstaan?
quote:http://www.artgarfunkel.com
Op maandag 19 augustus 2002 13:58 schreef kezmania het volgende:
Hoe is het trouwens met Art?Het is nooit meer in het nieuws!
quote:
"EVERYTHING WAITS TO BE NOTICED"Art Garfunkel's long awaited new CD, Everything Waits To Be Noticed will be released by Manhattan Records, a division of Capital/EMI, on October 8, 2002. Joining Art on this CD will be Buddy Mondlock and Maia Sharp.
Click here for all the details on the new CD, including comments from Art Garfunkel as well as additional information on the Artists.
"Perfect Moment," "Bounce," and "The Kid," new songs from the CD have been added to Art's live shows.
Stay tuned for a significant number of new U.S.A. shows to be added this Fall. In the Spring of 2003, Art hopes to tour the "Capitals of Europe."
Exerpt from the liner notes written by Jann Wenner, publisher of ROLLING STONE MAGAZINE:
I hear elements of everything from the surging folk-pop of Buckingham/Nicks-era Fleetwood Mac to the crisp folk-rock sorcery of the Mamas and the Papas to the deft vocal-jazz diction of the Manhattan Transfer. But, above all, I discern a startlingly original chemistry on Everything Waits To Be Noticed.
Eigenlijk op een hele relaxte manier...
Het was tijd om uit elkaar te gaan. Na 5 jaar ( zo kort eigenlijk ) vonden ze het welletjes. Paul Simon wou muziek gaan maken die minder op die van S & G leek en Garfunkel wou gaan acteren. (iemand de film Bad timing gezien? )
Op zich vind ik dat ook iets moois aan Paul simon: alles komt zoals het komt. geen gedoe, het zij zo.
Begin jaren tachtig probeerden ze nog een reunie met Hearts & Bones. Maar dat lukte helaas niet. Gelukkig hebben we nog wel een mooi central park concert om op terug te kijken
Red Rubber Ball
59th Street Bridge Song
Sound Of Silence
Scarborough Fair
solo:
Paul -> You Can Call Me Al
Art -> Bright Eyes
GE-WEL-DIGe nummers, stuk voor stuk!
Ze zijn geloof ik niet zo 'vredig' uit elkaar gegaan, 'ooit gehoord' moet ik daarbij zeggen.
Niet alles is bij Paul Simon voor de wind gegaan, de musical The Capeman (cd: Songs from the Capeman) geregiseerd door Paul Simon, is op Broadway totaal geflopt. Ook de cd 'Graceland' wilde in het begin totaal niet verkopen, pas na de hit 'You can call me al' begon de cd pas te lopen. Daarbij komt nog eens dat ook Paul Simon zich op de bune heeft proberen te manifesteren door de film "One trick pony" te regiseren en er ook de hoofdrol in te spelen, de film werd een fiasco waarmee ook de cd met songtitles.
Maar goed, een wereldartiest blijft het voor mij.
En hij draagt een toupetje.
quote:* Jane heeft hem hier nog op video. Ooit opgenomen van tv
Op zondag 18 augustus 2002 07:52 schreef DeF2K het volgende:
Jammer dat The Concert in Central Park niet op DVD verkrijgbaar is, zelfs een video heb ik niet kunnen vinden.
Simon & Garfunkel, helemaal geweldig! In '81 kreeg (of kocht?) ik de LP van The Concert In Central Park en die heb ik werkelijk helemaal grijs gedraaid. Ik had hem ook nog opgenomen op cassettebandjes en die ook helemaal grijs gedaaid.
Een aantal van Paul Simon's solonummers zijn ook geweldig, maar ik ben ook een grotere fan van Simon & Garfunkel samen. Ik kan eigenlijk geen favoriet noemen, omdat ik dan bang ben dat ik er 1 vergeet. Maar America vind ik bijvoorbeeld wel heel mooi, vooral in de 'Park' uitvoering.
Tijdens dat beroemde concert deden ze trouwens ook het (toen vrij nieuwe) solonummer van Paul Simon, The Late Great Johnny Ace. Dat nummer gaat o.a. over de dood van John Lennon en midden in het nummer sprong een jongen uit het publiek op dat moment het podium op. Kennelijk omdat hij iets tegen het nummer had of vanwege Lennon (?). Uiteraard heeft dat nummer de LP niet gehaald en volgens mij is het ook uit de officiele video geknipt. Maar ik kan me herinneren dat ik de 'uncut' versie wel eens gezien heb. Weet niet meer of het nu wel of niet op de video staat die ik hier heb liggen.
Ben ook ooit naar een concert van Paul Simon in Ahoy geweest. Dat was met die Afrikaanse band. Vlak na Graceland dus. Was wel goed, maar ik kan me er niet zo heel veel meer van herinneren.
Hard SL remix -> hello darkness
quote:We hebben afgelopen donderdag afscheid genomen van een meisje. Ze is slechthorend. Erg timide, maar als ze wat zei was het raak.
Op maandag 16 juni 2003 19:51 schreef MikeyMo het volgende:
Alhoewel ik niet van hun muziek hou vind ik The Sounds of Silence wel gruwelijk mooi!
We hebben met z'n allen een casettebandje ingezongen met the sound of silence. Ik word er zelf stil van als ik er aan terugdenk.
quote:gereleased op het label van Rotterdam Terror Corps? eens luisteren dan...
Op maandag 16 juni 2003 21:04 schreef Key het volgende:
Sound of silence is wel leuk idd. Zowel origineel als mixHard SL remix -> hello darkness
quote:er is er ook een ingezongen door een nederlands zangeresje een paar maanden geleden.
Op dinsdag 17 juni 2003 09:55 schreef Zander het volgende:
Een remix van Sounds of Silence!? Is er dan niets meer heilig?
Favoriet nummer is Kodachrome met aansluitend Maybellene, erg gaaf met die blazers.
Ik hoorde gisteren weer es sound of silence op de radio...
best wel een appart maar toch wel goed nummer...
quote:Euh ben je niet in de war met de trens remix? Dat is ingezongen ja.
Op dinsdag 17 juni 2003 10:03 schreef MikeyMo het volgende:[..]
er is er ook een ingezongen door een nederlands zangeresje een paar maanden geleden.
Hard SL is ietsjes sneller en er zit minder tekst in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |