abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 augustus 2002 @ 17:57:15 #26
34390 BIG_J
...only wears XXL
pi_5427682
Op de cd versie ervan is alles van S&G, essentieel is het zeker niet maar voor de vervente verzamelaar uiteraard een must
Mislukte zelfmoordpoging, aan mij is geen touw vast te knopen...
pi_5427992
Ik vind S&G goed. Paul Simon vindt ik persoonlijk wel beter. Binnenkort krijg ik waarschijnlijk de box met 5 CDs van S&G
  zondag 18 augustus 2002 @ 18:29:47 #28
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_5428028
Traantjesmuziek, zo mooi, zo aantrekkelijk. *even opzet*
pi_5428116
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 01:58 schreef Solid_Snake het volgende:

Raar mannetje is het eigenlijk he... die mimiek die die heeft (of eigenlijk dus niet) amper een gelaatsuitdrukking. Hij staat er schijnbaar onaangedaan bij op het podium. Terwijl de muziek zoveel beleving en gevoel uitstraalt. Das dan wel weer erg tof om te horen.

Heb jij Die Art Garfunkel wel eens zien zingen

Armen over elkaar rechtop achter de microfoon en verder bijna geen beweging. (Maar wel goddamn zuiver)

zondag 18 augustus 2002 @ 23:10:31 #30
34390 BIG_J
...only wears XXL
pi_5431508
Hehehe, inderdaad. Handen in z'n zakken, armen op de rug en een beetje trillen met z'n benen verder niet.

Iemand enig idee hoe die ruzie tussen hun is ontstaan?

pi_5432689
Hadden ze ruzie dan?
pi_5439015
Hoe is het trouwens met Art?

Het is nooit meer in het nieuws!

You only live once
pi_5439340
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 13:58 schreef kezmania het volgende:
Hoe is het trouwens met Art?

Het is nooit meer in het nieuws!

http://www.artgarfunkel.com
quote:
"EVERYTHING WAITS TO BE NOTICED"

Art Garfunkel's long awaited new CD, Everything Waits To Be Noticed will be released by Manhattan Records, a division of Capital/EMI, on October 8, 2002. Joining Art on this CD will be Buddy Mondlock and Maia Sharp.

Click here for all the details on the new CD, including comments from Art Garfunkel as well as additional information on the Artists.

"Perfect Moment," "Bounce," and "The Kid," new songs from the CD have been added to Art's live shows.

Stay tuned for a significant number of new U.S.A. shows to be added this Fall. In the Spring of 2003, Art hopes to tour the "Capitals of Europe."

Exerpt from the liner notes written by Jann Wenner, publisher of ROLLING STONE MAGAZINE:

I hear elements of everything from the surging folk-pop of Buckingham/Nicks-era Fleetwood Mac to the crisp folk-rock sorcery of the Mamas and the Papas to the deft vocal-jazz diction of the Manhattan Transfer. But, above all, I discern a startlingly original chemistry on Everything Waits To Be Noticed.

maandag 19 augustus 2002 @ 19:32:56 #34
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_5443953
Waarom zijn S & G uit elkaar gegaan?

Eigenlijk op een hele relaxte manier...
Het was tijd om uit elkaar te gaan. Na 5 jaar ( zo kort eigenlijk ) vonden ze het welletjes. Paul Simon wou muziek gaan maken die minder op die van S & G leek en Garfunkel wou gaan acteren. (iemand de film Bad timing gezien? )

Op zich vind ik dat ook iets moois aan Paul simon: alles komt zoals het komt. geen gedoe, het zij zo.

Begin jaren tachtig probeerden ze nog een reunie met Hearts & Bones. Maar dat lukte helaas niet. Gelukkig hebben we nog wel een mooi central park concert om op terug te kijken

Nothing is real and nothing to get hung about
  maandag 19 augustus 2002 @ 19:34:24 #35
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_5443981
Dit is trouwens een goede site voor alle eetjes over hunnie: http://home.att.net/~sandg/faq/
  maandag 19 augustus 2002 @ 19:43:43 #36
31574 Yorgos
Choose Life... Good Puppy!
pi_5444144
Simon & Garfunkel, één van de beste muzikale duo's ooit:

Red Rubber Ball
59th Street Bridge Song
Sound Of Silence
Scarborough Fair

solo:
Paul -> You Can Call Me Al

Art -> Bright Eyes

GE-WEL-DIGe nummers, stuk voor stuk!

"Feels good...... to be.... free..." Howdy Poodle!
  maandag 19 augustus 2002 @ 20:43:31 #37
34390 BIG_J
...only wears XXL
pi_5445025
Oehhh, Red Rubberball, indeed erg geweldig.

Ze zijn geloof ik niet zo 'vredig' uit elkaar gegaan, 'ooit gehoord' moet ik daarbij zeggen.

Niet alles is bij Paul Simon voor de wind gegaan, de musical The Capeman (cd: Songs from the Capeman) geregiseerd door Paul Simon, is op Broadway totaal geflopt. Ook de cd 'Graceland' wilde in het begin totaal niet verkopen, pas na de hit 'You can call me al' begon de cd pas te lopen. Daarbij komt nog eens dat ook Paul Simon zich op de bune heeft proberen te manifesteren door de film "One trick pony" te regiseren en er ook de hoofdrol in te spelen, de film werd een fiasco waarmee ook de cd met songtitles.

Maar goed, een wereldartiest blijft het voor mij.

pi_5445068
Ik heb die 'One Trick Pony-'film een keer gehuurd, en ondanks de slechte kritieken vond ik het best een aardige film. Okee, Paul Simon is een betere muzikant dan acteur, maar de film gaf wel een aardig beeld van 'life on the road'. Bovendien bestond de backingband uit bekende sessiemuzikanten als Steve Gadd en Richard Tee, en ook Lou Reed komt er nog even in voor als de producer die de muziek even glad komt strijken. Zou hem niet als topfilm aanraden, maar voor Paul Simon-liefhebbers is hij best goed te verteren.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 11:56:35 #39
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_5454002
Het is inderdaad lang niet altijd makkelijk voor hem geweest. Met Graceland was ook half de wereld tegen hem omdat hij zwarte artiesten uit zou buiten voor dat album.

En hij draagt een toupetje.

woensdag 21 augustus 2002 @ 00:02:16 #40
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_5467390
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 07:52 schreef DeF2K het volgende:
Jammer dat The Concert in Central Park niet op DVD verkrijgbaar is, zelfs een video heb ik niet kunnen vinden.
* Jane heeft hem hier nog op video. Ooit opgenomen van tv
Maar ik ben erg gehecht aan mijn video's, dus doe hem niet weg. Vraag me trouwens af of hij nog niet bijna vergaan is, hij is al vrij oud...

Simon & Garfunkel, helemaal geweldig! In '81 kreeg (of kocht?) ik de LP van The Concert In Central Park en die heb ik werkelijk helemaal grijs gedraaid. Ik had hem ook nog opgenomen op cassettebandjes en die ook helemaal grijs gedaaid.

Een aantal van Paul Simon's solonummers zijn ook geweldig, maar ik ben ook een grotere fan van Simon & Garfunkel samen. Ik kan eigenlijk geen favoriet noemen, omdat ik dan bang ben dat ik er 1 vergeet. Maar America vind ik bijvoorbeeld wel heel mooi, vooral in de 'Park' uitvoering.

Tijdens dat beroemde concert deden ze trouwens ook het (toen vrij nieuwe) solonummer van Paul Simon, The Late Great Johnny Ace. Dat nummer gaat o.a. over de dood van John Lennon en midden in het nummer sprong een jongen uit het publiek op dat moment het podium op. Kennelijk omdat hij iets tegen het nummer had of vanwege Lennon (?). Uiteraard heeft dat nummer de LP niet gehaald en volgens mij is het ook uit de officiele video geknipt. Maar ik kan me herinneren dat ik de 'uncut' versie wel eens gezien heb. Weet niet meer of het nu wel of niet op de video staat die ik hier heb liggen.

Ben ook ooit naar een concert van Paul Simon in Ahoy geweest. Dat was met die Afrikaanse band. Vlak na Graceland dus. Was wel goed, maar ik kan me er niet zo heel veel meer van herinneren.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 16 juni 2003 @ 19:51:14 #41
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11150893
Alhoewel ik niet van hun muziek hou vind ik The Sounds of Silence wel gruwelijk mooi!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 16 juni 2003 @ 21:04:30 #42
18757 Key
Schizophrenic
pi_11152594
Sound of silence is wel leuk idd. Zowel origineel als mix

Hard SL remix -> hello darkness

Power of a weird mind!
pi_11153932
Draai ze nog ewrg veel. Prettig om naar te luisteren.
It's in the air tonight
  Trouwste user 2022 maandag 16 juni 2003 @ 22:24:28 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_11154879
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:51 schreef MikeyMo het volgende:
Alhoewel ik niet van hun muziek hou vind ik The Sounds of Silence wel gruwelijk mooi!
We hebben afgelopen donderdag afscheid genomen van een meisje. Ze is slechthorend. Erg timide, maar als ze wat zei was het raak.

We hebben met z'n allen een casettebandje ingezongen met the sound of silence. Ik word er zelf stil van als ik er aan terugdenk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 juni 2003 @ 09:47:13 #45
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11161075
quote:
Op maandag 16 juni 2003 21:04 schreef Key het volgende:
Sound of silence is wel leuk idd. Zowel origineel als mix

Hard SL remix -> hello darkness

gereleased op het label van Rotterdam Terror Corps? eens luisteren dan...
[..]
  dinsdag 17 juni 2003 @ 09:55:58 #46
2889 Zander
He's gone
pi_11161271
Een remix van Sounds of Silence!? Is er dan niets meer heilig?
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  dinsdag 17 juni 2003 @ 10:03:48 #47
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11161410
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 09:55 schreef Zander het volgende:
Een remix van Sounds of Silence!? Is er dan niets meer heilig?
er is er ook een ingezongen door een nederlands zangeresje een paar maanden geleden.
[..]
pi_11162145
Ik ga voor The concert in the Central Park.

Favoriet nummer is Kodachrome met aansluitend Maybellene, erg gaaf met die blazers.

pi_11162297
leuke band
mijn pa heeft een paar tapes en platen van hun.

Ik hoorde gisteren weer es sound of silence op de radio...
best wel een appart maar toch wel goed nummer...

dinsdag 17 juni 2003 @ 19:05:00 #50
18757 Key
Schizophrenic
pi_11175945
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 10:03 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

er is er ook een ingezongen door een nederlands zangeresje een paar maanden geleden.

Euh ben je niet in de war met de trens remix? Dat is ingezongen ja.

Hard SL is ietsjes sneller en er zit minder tekst in.

Power of a weird mind!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')