Vas heeft die hips & titsquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Join je naar het Oktoberfest?
[ afbeelding ]
Over Duitsers gesproken, tli post hier ook niet meer sinds Jumi weg is. Kapot is ze, kapot
.
Gaan we samen? En anders pics van je outfitquote:Op zondag 23 september 2012 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]. Ik post in het algemeen niet meer zo veel op fok, en misschien wat meer in klb omdat dat wat drukker is. Maak dagen van 7 tot 8 vandaar
En Oktoberfest
Die had ik ooit hier al gepost sexy.quote:Op zondag 23 september 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaan we samen? En anders pics van je outfit.
Elke dag zo lang tli? Doe je nog steeds hetzelfde werk?quote:Op zondag 23 september 2012 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]. Ik post in het algemeen niet meer zo veel op fok, en misschien wat meer in klb omdat dat wat drukker is. Maak dagen van 7 tot 8 vandaar
En Oktoberfest
Hey inderdaad. was dat niet met carnaval ofzo? Is toch niet al een jaar geleden?quote:Op zondag 23 september 2012 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die had ik ooit hier al gepost sexy.
Ja elke doordeweekse dag, maar trek dat niet meer. Al eeuwen geleden dat ik doordeweeks bord warm eten op heb. Na werk geen honger meerquote:Op zondag 23 september 2012 18:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Elke dag zo lang tli? Doe je nog steeds hetzelfde werk?
Met carnaval inderdaadquote:Op zondag 23 september 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey inderdaad. was dat niet met carnaval ofzo? Is toch niet al een jaar geleden?![]()
Stoeipoes![]()
Ja niet zo gek dat je dat niet trekt. Ik maak nu dagen van 8 tot 17u ongeveer en ik weet al niet waar ik het vandaan moet halenquote:Op zondag 23 september 2012 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja elke doordeweekse dag, maar trek dat niet meer. Al eeuwen geleden dat ik doordeweeks bord warm eten op heb. Na werk geen honger meer
Ben nu aan het solliciteren
Oh wist niet dat je werkte! Waar?quote:Op zondag 23 september 2012 18:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja niet zo gek dat je dat niet trekt. Ik maak nu dagen van 8 tot 17u ongeveer en ik weet al niet waar ik het vandaan moet halen.
Solliciteer je voor hetzelfde soort werk of wat anders?
Etha moet echt even die opmerking over mij en Yuri terugnemen over onze dromen, want dit wilt niemandquote:Op zondag 23 september 2012 18:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik maak nu dagen van 8 tot 17u ongeveer
Die ekte neger tieten.quote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vas heeft die hips & tits.
Je had wel je bed kunnen opmaken en die lading drank is ook weer typisch.
Nee niet voor m'n werk, stagequote:Op zondag 23 september 2012 19:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je werkte! Waar?
Nee ander werk, winkels dat soort random dingenzit er over te denken weer te gaan studeren.
Slaat weer nergens op ditquote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Etha moet echt even die opmerking over mij en Yuri terugnemen over onze dromen, want dit wilt niemand![]()
.
Eigenlijk is dat nog zuurder weet jequote:Op zondag 23 september 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat het voor stage was.
HBO marktconform stage-salaris: ¤300 p/mquote:Op zondag 23 september 2012 19:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog zuurder weet je. Als het een baan was kreeg ik tenminste nog een fucking salaris
Wij mogen eigenlijk geen stagevergoeding krijgenquote:Op zondag 23 september 2012 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HBO marktconform stage-salaris: ¤300 p/m_!
Daarom nu zoveel mogelijk uren maken zodat ik in februari met wat money in da bank (eindelijk maar eensquote:Op zondag 23 september 2012 19:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wij mogen eigenlijk geen stagevergoeding krijgen. Ik krijg nu 250 p/m en daarmee ben ik echt een uitzondering. Onzinnig.
Hehe nice, ga je er dan toch maar aan gelovenquote:Op zondag 23 september 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom nu zoveel mogelijk uren maken zodat ik in februari (eindelijk maar eens) met wat money in da bank aan m'n afstudeerstage begin.
Moet maar eens gebeurenquote:Op zondag 23 september 2012 19:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe nice, ga je er dan toch maar aan geloven?Wanneer studeer je dan af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |