Dat is de deal.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:29 schreef Dientje12 het volgende:
Gewoon met een riem met rooie staafjes en een afstandbiening de wachthal inlopen en je normaal gedragen alsof er niets aan de hand is
nee hij's een schatjequote:
Feministquote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
In een boek een onderzoek lezen dat het niet door de natuur beslist is dat vrouwen in de keuken horen te staan
Duh dat hebben mannen bepaald.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
In een boek een onderzoek lezen dat het niet door de natuur beslist is dat vrouwen in de keuken horen te staan
AFCAtypischquote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goeden, ik zet hem op mijn shortlist.
Grote vraag is, wanneer kwam het moment dat de man zei "vrouwmens gaat heen naar de keuken".quote:
Of neem, specificquote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goeden, ik zet hem op mijn shortlist.
vroeger hadden ze toch nog helemaal geen keukensquote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn elftal met fifa ultimate team heette ''FC kkbal''
trollieeequote:
Ik denk dat het te maken heb met jagen en verzamelen tijdperk. Mannen zijn fysiek sterker dan vrouwen en konden daardoor waarschijnlijk beter jagen. De vrouw krijgt dan waarschijnlijk de overige taken en dit is door de eeuwen heen verder ontwikkeld.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Grote vraag is, wanneer kwam het moment dat de man zei "vrouwmens gaat heen naar de keuken".
Die van mij FC Zemmelquote:Op donderdag 20 september 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn elftal met fifa ultimate team heette ''FC kkbal''
is wel lekker, ga ik zo ook doen, bedankt voor de tip xx (L)quote:
Ze is al dik dus maakt niet uit, HAHAHAHAquote:
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is al dik dus maakt niet uit, HAHAHAHA
Weet ik, zelfs jij kan die grap maken, dat is zo voorspelbaar als de zon die elke dag opkomt..quote:Op donderdag 20 september 2012 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De grap die ik hier op kon maken.
Je bent zelf een zon.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik, zelfs jij kan die grap maken, dat is zo voorspelbaar als de zon die elke dag opkomt..
quote:
Niet schelden met zelf graag, mijn buurman pleegde zelfmoord vorige week.quote:
In de vorm van zo'n alcoholische/duivelse lach van Muahahahahaha?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:41 schreef Oceanview het volgende:
Random hardop lachen door het huis.![]()
![]()
Had ik vandaag ook alles wat ik ook maar probeerde was bezet en toen dacht ik hey dit is bugged deed ik ahdsfhs en toen ineens correct.quote:
quote:
doe hetquote:
iewquote:Op donderdag 20 september 2012 16:44 schreef Dientje12 het volgende:
http://trendyvibe.com/man(...)lss-butt-by-mistake/
wtf
laat je haar kort knippenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil mijn haren laten uitdunnen bij de kapper maar dan knippen ze het altijd weer te kort.
Die slogan klinkt best stoer alsof je politie bent, voor de rest bazenspel.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:53 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Street cleaning simulator
Wie dit spel zou spelen is best wel autist..
Keeping the streets clean
Je had op een gegeven moment een simulator van alles.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:53 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan FOK!'en.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:53 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Ya got no booty girl?! Iets minder FOK!'en meer squatten.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n broek zakt steeds af![]()
Heb geen riem
Dan ben je ook autist, maar in contact met mensen en dat is eng.quote:
Je klinkt als Drommelquote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ya got no booty girl?! Iets minder FOK!'en meer squatten.
Weer wat geleerd, altijd een riem hebbenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n broek zakt steeds af![]()
Heb geen riem
Wel maar broek te grootquote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ya got no booty girl?! Iets minder FOK!'en meer squatten.
* Oceanview gooit.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef Snowbells het volgende:
iOS 6 maar eens op mijn mobiel gooien..
Hallon Beachquote:
Oh ja dat moest ik ook doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef Snowbells het volgende:
iOS 6 maar eens op mijn mobiel gooien..
Vertel meid waarom?quote:
nog nietquote:Op donderdag 20 september 2012 16:57 schreef Dientje12 het volgende:
lb heb je die liedjes nou geluisterd?
Gaan we zo doen?quote:
Dat ookquote:Op donderdag 20 september 2012 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben niet boos,maar teleurgesteld.
Wanneer?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tevens had ik jou een feestboek uitnodiging verzonden.
Bendoequote:
Ja, en Mono vind dat ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik klaag jou nu aan ben ik nu homo?
Oh ik zie het!quote:Op donderdag 20 september 2012 17:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tevens had ik jou een feestboek uitnodiging verzonden.
Hmmf?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:04 schreef Dientje12 het volgende:
ocean, je bent weer zo verwarrend...
Lekkere tongzoen voor jequote:Op donderdag 20 september 2012 17:04 schreef heloef het volgende:
Ik ben boos dat Beach boos is op mij.
En ik denken dat ocean eerst een blond wijf was, toen een man toen man of vrouw en toen net vrouw, en nu weet ik zijn ware geslacht...quote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En ik denken dat ocean eerst een blond wijf was, toen een man toen man of vrouw en toen net vrouw, en nu weet ik zijn ware geslacht...
Ik hoop dat je dit niet serieus namquote:Op donderdag 20 september 2012 17:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom aanklagen? En waarom zijn jullie boos/teleurgesteld in Beach?
Zie sig.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom aanklagen? En waarom zijn jullie boos/teleurgesteld in Beach?
Heul niet, begin 2012 heb ik het eens voor de lol gewijzigd en een vrouw in mn fobo gedropt that's it.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vanaf het begin dat jij poste, had je een vrouwen icoontje...
Ohquote:
nee die is niet goedquote:
Nee die was gefaaldquote:Op donderdag 20 september 2012 17:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh
Mn quote stond in je sig
quote:
Eigen schuld.....quote:Op donderdag 20 september 2012 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee die is niet goed
Ik ging valsspelen en nu hebben ze mijn account gebannd bij EA en ben ik verdrietig en moet ik een nieuw account maken.
quote:
Is voor mensen die geilen op hypes, net als apple producten. Goed spul, maar veel te duur voor wat je krijgt.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:10 schreef Ro-ald het volgende:
B&J ijs vind ik dus echt niet zo bijzonder lekker ofzo
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:10 schreef Ro-ald het volgende:
B&J ijs vind ik dus echt niet zo bijzonder lekker ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Duur ja. Bijzonder ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is voor mensen die geilen op hypes, net als apple producten. Goed spul, maar veel te duur voor wat je krijgt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik ga liever naar de Mariola ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yayquote:Op donderdag 20 september 2012 17:10 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee die was gefaaldIk zal hem er wel weer in zetten. Een keer
quote:
Ook lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de Mariola ofzo
quote:
ILoveUftquote:Op donderdag 20 september 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maar nu moet ik een nieuwe naam en ik weet niks.
delen svpquote:
Typisch_steeltquote:Op donderdag 20 september 2012 17:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ILoveUft
UftisGeweldig
Valsspelerswordenbestraft
IkbenTypischenfaalinvalsspelen
mijn zelfvertrouwen daalt door jou altijd naar een dieptepunt, ik word zo onzeker van je!quote:Op donderdag 20 september 2012 17:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ILoveUft
UftisGeweldig
Valsspelerswordenbestraft
IkbenTypischenfaalinvalsspelen
IkbenTypischenlaatUftregelmatiggniffelenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn zelfvertrouwen daalt door jou altijd naar een dieptepunt, ik word zo onzeker van je!![]()
vuilak
Wat doe je vanavond dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
IkbenTypischenlaatUftregelmatiggniffelen
Hello, is it me you're looking for?quote:
Neequote:Op donderdag 20 september 2012 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
Ey zal ik een topic openen![]()
ONZmeet Haren 21 september '12
te langquote:Op donderdag 20 september 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
IkbenTypischenlaatUftregelmatiggniffelen
6 oktober, 's avondsquote:
Morgen harenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Hello, is it me you're looking for?
Nooooooooooo ik heb al wat met mn moeder afgesproken en kan niet afzeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat doe je vanavond dan?
Ik ga zo met flipsels afspreken in Amsterdam maar kom ook dan
hey jij hebt abo.quote:
Ik had je eerder moeten vragen hequote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nooooooooooo ik heb al wat met mn moeder afgesproken en kan niet afzeggenFuuu
oehquote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Even bellen of ze me echt nodig heeft
waarom zou ik dat tegen hem zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zeg je maar tegen je vriendje, niet tegen ons
ojaquote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hey jij hebt abo.
BUNNY UI TIME
Ik zocht je want ik wilde iets vragen maar ben het alweer vergeten.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Hello, is it me you're looking for?
Flipsels is voor dat uftie ook komtquote:
gwnquote:Op donderdag 20 september 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom zou ik dat tegen hem zeggen
Helaaschquote:
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had je eerder moeten vragen he
En wou het nog doen vorige week
Ik kan niet want werk maar, laat me weten hoe het er is.quote:
Nu moet ik weer denken aan een opmerking over baby en op schootquote:
Als je er op komt, je weet me te vinden.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zocht je want ik wilde iets vragen maar ben het alweer vergeten.
Volgende keer dat ik met flips ga drinken dan zeggen we het van te voren wel, gaan we meteen happie eten erbijquote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HelaaschNext time dan maar.
[..]
Javeel plezier iig.
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet want werk maar, laat me weten hoe het er is.
Geef anders je nummer dan bel ik je live in de uitzending.
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan een opmerking over baby en op schoot
Huilenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef Dimens het volgende:
Het ge'G, babe, schatje, poepie e.d. is weer beginnen.
Snel duik in de vriezer anders word je chocolade melk.quote:
Welk radiostation werk je?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet want werk maar, laat me weten hoe het er is.
Geef anders je nummer dan bel ik je live in de uitzending.
hee poepiewoepiequote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef Dimens het volgende:
Hey Dimens babequote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef Dimens het volgende:
Joahquote:Op donderdag 20 september 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik met flips ga drinken dan zeggen we het van te voren wel, gaan we meteen happie eten erbij
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Snel duik in de vriezer anders word je chocolade melk.
chocolade melk is lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Snel duik in de vriezer anders word je chocolade melk.
ik wist niet eens meer dat mn vader vorig jaar in het ziekenhuis lagquote:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan en komt goed danquote:Op donderdag 20 september 2012 17:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Joahbinnenkort werk ik als het goed is ook in Amsterdam, dus dan ben ik er sowieso vaak te vinden.
Gewoon door FOK!'enquote:Op donderdag 20 september 2012 17:20 schreef Bendoe het volgende:
G's ik moet huiswerk doen maar wil niet stoppen met FOK!ken wat nu?
Het is nog niet zeker, dinsdag gesprekquote:Op donderdag 20 september 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan en komt goed dan
Is niet belangrijk johquote:Op donderdag 20 september 2012 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wist niet eens meer dat mn vader vorig jaar in het ziekenhuis lag
hij zei het zonet weer
sry dus
waar gaat dit over
Oehh okequote:Op donderdag 20 september 2012 17:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker, dinsdag gesprek
hah dweilquote:Op donderdag 20 september 2012 17:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oehh oke
Maar dat gaat vast goedkomen mop
neequote:Op donderdag 20 september 2012 17:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh wacht, van toen leel op je schoot zat? ofwat
Ik hoop het zoquote:Op donderdag 20 september 2012 17:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oehh oke
Maar dat gaat vast goedkomen mop
ahhh koesie koesie, zo schattig he wanneer er jochies van 1.38 dat doenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh wacht, van toen leel op je schoot zat? ofwat
haha mooizo dat je dat doetquote:Op donderdag 20 september 2012 17:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoop het zohou je wel op de hoogte
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha mooizo dat je dat doet
Zal ook wel extra hard aan je denken dinsdag
ja wanneer ga jij dat doenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahhh koesie koesie, zo schattig he wanneer er jochies van 1.38 dat doen
je vriendje is 1.38 hoor, maar hij is wel een feederquote:Op donderdag 20 september 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja wanneer ga jij dat doen
wietparkiet?quote:
Bahquote:Op donderdag 20 september 2012 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je vriendje is 1.38 hoor, maar hij is wel een feeder
quote:
Wat is er nou weer bah aan leeellquote:
volgens mij is dv haar eigen feederquote:Op donderdag 20 september 2012 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent hooguit 5 cm groter bitchquote:Op donderdag 20 september 2012 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Feedersquote:Op donderdag 20 september 2012 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer bah aan leeell
hohoho jij bent zo grappigquote:Op donderdag 20 september 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij is dv haar eigen feeder
Mijn been is al groter dan die kleine leeellepeelquote:Op donderdag 20 september 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij bent hooguit 5 cm groter bitch
ik kan 'm zelfs optillenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn been is al groter dan die kleine leeellepeel
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kan 'm zelfs optillentis zo'n toetie
Je spreekt het gewoon uit als Leel.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dus met een ee als in been
Ja, mijn armenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
DV, heeft Leeell ook nog een speciaal kinderbedje?
Hehehe okayquote:Op donderdag 20 september 2012 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je spreekt het gewoon uit als Leel.
Maar niet de e als in leeuw. Gewoon de e als in oorlel, maar dan net iets langer door ofzo
somsquote:Op donderdag 20 september 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hohoho jij bent zo grappig
* Geo4kant ruikt stiekem aan de haren van Snowquote:Op donderdag 20 september 2012 17:36 schreef Snowbells het volgende:
Gelijk nieuwe shampoo, conditioner en haarolie gekochtruikt zooo lekker.
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
* Geo4kant ruikt stiekem aan de haren van Snow
Ik geloof je, ik ken de geur niet dusquote:Op donderdag 20 september 2012 17:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
En dan nog de conditioner.
Ga naar de kruidvat en ruik aan één van deze flesjes.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik geloof je, ik ken de geur niet dus
Ik zou niet weten waarom ik dit zou willen doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga naar de kruidvat en ruik aan één van deze flesjes.
Dan weet je hoe ik ruikquote:Op donderdag 20 september 2012 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik dit zou willen doen.
Je moet ergens je lijntjes op bouwen, op je sleutel kan ik niet.. dan mors ik teveel en dat is nogal een duur grapjequote:
Naja, al kan ik het niet met zekerheid zeggen kan zijn dat jou lichaamsgeur mixed met de geur van de shampoo, dingus en conditioner dus kan de geur afwijken. Tevens interesseert het mij niet zo erg hoe jij ruiktquote:
Het mag ook met mij en dan geef ik jouw geld.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:47 schreef Flippiee het volgende:
Als ze ooit vrijwilligers zoeken voor een seksscene met James dan meld ik mij aan.Zelfs als het niet vrij willig is en er voor betaald moet worden.
watquote:Op donderdag 20 september 2012 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het mag ook met mij en dan geef ik jouw geld.
Eikelquote:Op donderdag 20 september 2012 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
James Franco of James Deen? Beiden zijn ergquote:Op donderdag 20 september 2012 17:47 schreef Flippiee het volgende:
Als ze ooit vrijwilligers zoeken voor een seksscene met James dan meld ik mij aan.Zelfs als het niet vrijwillig is en er voor betaald moet worden.
HOOOOOOOOOOOEEEEERquote:Op donderdag 20 september 2012 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voorkeur voor Franco. Een keer die lach richting mij en dan is mijn lichaam verkocht.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
James Franco of James Deen? Beiden zijn erg
terecht welquote:Op donderdag 20 september 2012 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voorkeur voor Franco. Een keer die lach richting mij en dan is mijn lichaam verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |