Dat is de deal.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:29 schreef Dientje12 het volgende:
Gewoon met een riem met rooie staafjes en een afstandbiening de wachthal inlopen en je normaal gedragen alsof er niets aan de hand is
nee hij's een schatjequote:
Feministquote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
In een boek een onderzoek lezen dat het niet door de natuur beslist is dat vrouwen in de keuken horen te staan
Duh dat hebben mannen bepaald.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
In een boek een onderzoek lezen dat het niet door de natuur beslist is dat vrouwen in de keuken horen te staan
AFCAtypischquote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goeden, ik zet hem op mijn shortlist.
Grote vraag is, wanneer kwam het moment dat de man zei "vrouwmens gaat heen naar de keuken".quote:
Of neem, specificquote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goeden, ik zet hem op mijn shortlist.
vroeger hadden ze toch nog helemaal geen keukensquote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn elftal met fifa ultimate team heette ''FC kkbal''
trollieeequote:
Ik denk dat het te maken heb met jagen en verzamelen tijdperk. Mannen zijn fysiek sterker dan vrouwen en konden daardoor waarschijnlijk beter jagen. De vrouw krijgt dan waarschijnlijk de overige taken en dit is door de eeuwen heen verder ontwikkeld.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Grote vraag is, wanneer kwam het moment dat de man zei "vrouwmens gaat heen naar de keuken".
Die van mij FC Zemmelquote:Op donderdag 20 september 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn elftal met fifa ultimate team heette ''FC kkbal''
is wel lekker, ga ik zo ook doen, bedankt voor de tip xx (L)quote:
Ze is al dik dus maakt niet uit, HAHAHAHAquote:
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is al dik dus maakt niet uit, HAHAHAHA
Weet ik, zelfs jij kan die grap maken, dat is zo voorspelbaar als de zon die elke dag opkomt..quote:Op donderdag 20 september 2012 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De grap die ik hier op kon maken.
Je bent zelf een zon.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik, zelfs jij kan die grap maken, dat is zo voorspelbaar als de zon die elke dag opkomt..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |