SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef TJV het volgende:
Die van mij wil me niet doorverbinden. Kom maar op, kutpakistaan.
Bacardi is wel verdomd lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het nou
Dat is het eerste team waarmee ik ga spelenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ga ook een Feyenoord team maken, voor erbij.
2 jaar geleden gemaakt, tijd voor een betere naamquote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bacardi is wel verdomd lekker
Wat voor team had je in gedachte dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is het eerste team waarmee ik ga spelenhad Clasie liever 74 zilver gehad maar ok, het zij zo.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef TJV het volgende:
Die tyfuspakistaan klikt me gewoon weg.
Nog geen consequenties.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe zit het met witgewassen geld? Daar is niks mee?
Gewoon Feyenoordquote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat voor team had je in gedachte dan?
Waar de fuck zijn al jou coins heen ?quote:
jawelquote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe zit het met witgewassen geld? Daar is niks mee?
Dom van EA, kan ik ook met een 2e acc gewoon alles direct doorgestuurd hebben eigenlijkquote:
Trade pilequote:Op donderdag 20 september 2012 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar de fuck zijn al jou coins heen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |